Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Guldklubb

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard Guldklubb

Ifall jag har en fiende ungefär bredvid mig och jag vill döda hans trupper men han har guldlkubb, hur gör jag? Han autododgar ju allt eller? Så i princip ifall man har guldlubb och inte anfaller någon så kan dina trupper inte dö. eller?

Senior Member Skäggödlans avatar
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av antonlindmark Visa inlägg
    Ifall jag har en fiende ungefär bredvid mig och jag vill döda hans trupper men han har guldlkubb, hur gör jag? Han autododgar ju allt eller? Så i princip ifall man har guldlubb och inte anfaller någon så kan dina trupper inte dö. eller?
    Du bombar hans vetefält och svälter ihjäl hans trupp. Problem solved.
    "Faithless is he that says farewell when the road darkens" - Gimli
    "There's some good in this world, Mr. Frodo... and it's worth fighting for" - Sam Gamgee

Standard

Eller så lyckas du kontra och träffar hans trupper när du kommer hem från ett anfall på dig. Det kan du läsa om i guider på forumet.
    (Duckningsfunktionen funkar bara om inga trupper återvänder 10sek innan anfallet.)
    Jag älskar att kommentera signaturer! <3333

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard

Så jag ska alltså skicka typ en fejk med 1 klubba, sen när ha gått 3 min av den attacken skickar jag hela armen?
    Btw har inte katapulter än.
    Vi bara snor varandras råvaror han jag attackerar, ingen av oss förlorar trupper och ingen av oss har katapulter. Jag har dock lite fler klubbor och hästar än han mem hur ska jag lösa det?

Standard

Nej när han skickar en attack mot dig, då räknar du ut när hans trupper återvänder till sin by och timar så att dina trupper prickar högst 10 sec efter att trupperna återvänt så har du alla hans trupper i en ask.
    Jag älskar att kommentera signaturer! <3333

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard

Kan jag inte skicka en attack emd 1 klubba och sen 180 sek efter jag skickat den attacken skicka hela armen?

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av antonlindmark Visa inlägg
    Kan jag inte skicka en attack emd 1 klubba och sen 180 sek efter jag skickat den attacken skicka hela armen?
    Nej.

Trupperna kommer att ducka ENBART om inga trupper återvänder hem inom de närmaste 10 sekunderna, med undantag för dem som återvänder från användning av detta alternativ.

Tags for this Thread

Regler för att posta