Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Travan applikation till Android/Iphone

Senior Member Emppas avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Lightbulb Travan applikation till Android/Iphone

Hej, jag antar att denna fråga/idé har uppkommit tidigare på travians forum, men jag har inte hittat något.

Nu till frågan, är det ingen som kan utveckla en fullt fungerande travian applikation till Android och iphone? Som dessutom är fullt laglig och ej kan leda till avstängning?

Detta tror jag skulle underlätta för extremt många spelare på travian. Jag är iaf en av dem som använder mobilen och surfar på internet sidan när jag är i skolan eller inte har tillgång till dator av annan anledning.

Tacksam för respons.
    Emppa.
    http://forum.travian.se/image.php?type=sigpic&userid=22120&dateline=127802  0704

Emppa.se@skype
    emil@norling.eu

Standard

Har också letat efter en sådan app, men inte hittat någon.
    Skulle vara grymt bra om någon kunde skapa en!
    Jag älskar att kommentera signaturer! <3333

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard

Sitter alltid med travian på mobilen i skolan så nått simplare än att behöva zooma in på "skicka trupper" m.m hela tiden vore guld värt

Senior Member Emppas avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Det är precis vad jag menar, vilken förenkling för kanske 75% av alla travian spelare som sitter och zoomar och får små utbrott när man trycker fel os.v.
    Uggh, jag tror att många spelare skulle komma tillbaka.om detta uppfanns!
    http://forum.travian.se/image.php?type=sigpic&userid=22120&dateline=127802  0704

Emppa.se@skype
    emil@norling.eu

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard

Den som fixar det skulle säkert kunna tjäna sig en slant också, jag skulle iaf betala.

Regler för att posta