Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Liten post som jag gjorde på bf3 forum - med iPhone -.-

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Red face Liten post som jag gjorde på bf3 forum - med iPhone -.-

Hi!
    Ive been playing bf3 for ā ling time now and lately i have been trying to get dig tags (mainly weapon dog tags).
    I got one of My handguns to 500 kills (M1911 tactical) and i noticed that there wasnt any dig tag for it, ofcourse i got dissapointed... Not really the easiest thing to get an handgun to 500 kills while you are against better weapons!
    Anyway, why isnt there an dog tag available for some handguns? (like the M1911 tactical).

Another thing that i was wonderring about is why dont equipment like the repair tool and the defribillator have any kills indicated ? (on batllelog for example). The repair tool and the defribillator are kind of underestimated in my opinion, not the best thing to use when you are trying to get good stats or whatever... BUT for the players who are trying to get kills with them kind of dont get anything as an reward for it... And that sucks if you ask me.

Running around and "trolling" players with defribillator or the repair tool is one of the most fun things you can do! Imagine yourself see the defribillator as the weapon that killed you! That will probably make the most people be like: WTF? HACKER!
    Pretty fun if you ask me

What i really want for bf3 is to have dog tags for everything! Would be awesome!

Thank you for reading this! Wrote this on my iPhone so it tool some time... Thank you for reading this and i hope i can get an answer for my questions

länk till bf3 forum om du vill skriva något där

/cheff

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Senior Member Brouhahas avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Hehe, ja, det var tider när man sprang runt på BF:BC och hade ihjäl folk med bultdragaren. *-)

Fick du något svar? Klickar inte på länkar då risken att man får virus ligger på cirka 73 % .
    If we're still alive in the morning, then we'll know we're not dead.

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Dogtag vet jag inte men man skulle åtminstone kunna så på battlelog hur många man tagit med hjärtstartaren o repair tool. För jag sprang runt ett tag på TDM och "revivade fiender".

Efter patchen har man också gjort repair tool bättre mot fiender.

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brouhaha Visa inlägg
    Hehe, ja, det var tider när man sprang runt på BF:BC och hade ihjäl folk med bultdragaren. *-)

Fick du något svar? Klickar inte på länkar då risken att man får virus ligger på cirka 73 % .
    Har inte fått svar från någon admin eller någon som kan göra någonting åt det... Hoppas på att få ett svar på
    Varför man inte kan få dog tags för pistoler främst... Vill egentligen få en dog tag eller iallafall kunna se hur
    många kills mab fått med vad man nu än kör!

Citat Ursprungligen postat av Zingoo Visa inlägg
    Dogtag vet jag inte men man skulle åtminstone kunna så på battlelog hur många man tagit med hjärtstartaren o repair tool. För jag sprang runt ett tag på TDM och "revivade fiender".

Efter patchen har man också gjort repair tool bättre mot fiender.
    Man kan ju se hur mycket/ många man har återupplivat eller att man reparerar någonting...
    Hur revivade du fiender xD?

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av cheff Visa inlägg
    Har inte fått svar från någon admin eller någon som kan göra någonting åt det... Hoppas på att få ett svar på
    Varför man inte kan få dog tags för pistoler främst... Vill egentligen få en dog tag eller iallafall kunna se hur
    många kills mab fått med vad man nu än kör!

Man kan ju se hur mycket/ många man har återupplivat eller att man reparerar någonting...
    Hur revivade du fiender xD?

Jag använde hjärtstartarn mot levande fiender så att de dog =)

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zingoo Visa inlägg
    Jag använde hjärtstartarn mot levande fiender så att de dog =)
    Det är riktigt irriterande när datorn gör det mot en när man möter bottar på bf2 (när de kommer bakifrån alltså, annars är det ju bara att skjuta )
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member champiss avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brouhaha Visa inlägg

OT.. men har du bevis på det?
    Har fått ett virus av massa klickade länkar...
    Spela e-sim. Hjälp Sverige att dominera världen.
    http://e-sim.org/lan.4118/

Tags for this Thread

Regler för att posta