Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Nominerings-tråden

Standard Nominerings-tråden

Såg att någon efterfrågade denna tråd så får väl bli först här då. Servern är ju inte riktigt färdig än men känns ju rätt avgjort ändå. Då vi själva varit en del av AP(lovecraft) så vill jag inte nominera några av oss, känns ju lite för ego på något vis ;-)

Anfallare: Kromat kontot, ihärdiga spelare och ett av de få konton som kört hårt hela servern utan att vägga hela tiden.

Deffare: Gjende, Vet inte hur mycket deff kontot själv stått för men måste säga att jag är imponerad att ni inte raderat kontot.

Ally: V, En av de få Allianser som faktiskt gav oss lite motstånd. Undrar vad alla andra höll på med hela servern egentligen..

Utöver det vill jag ge en extra eloge till Skutt som jag tycker gjort ett bra jobb att hålla ihop V trots de dåliga oddsen i början när det begav sig.

Måste säga att det ändå varit en rätt kul server trots att vi inte varit så många :-) Tack för mig!
    Senast redigerad av ultimatenico den 12-04-02 klockan 15:21

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Fint skrivit Nico!

Nomineringarna ska ha med litt flera emner med, typ som säher tror jag:

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s6:

Jag har spelat på norsk server tidligare och der har vi nogra nomineringar som jag saknar på svenska...Dom som vil kan gärna svara på dom, jag tycker iaf dom er roliga och hoppas at flera svarar på dom!

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?):

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server:

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server:

Er viktigt at ni med motiverar, då blir det roligare at lesa for alla
    Kommentarene til nomineringarna ska va i en annen tråd.

/Mats
    Senast redigerad av Matsern den 12-04-02 klockan 14:52

Standard

Eftersom vi bara varit 9 konton i Ap har alla varit lika viktiga, men måste jag välja nån blir det Miss Awesome och Death Monkey. Duktiga, modiga, kunniga, roliga, trevliga, som spelar spelet fullt ut. Så fulla av idéer att rundan blir en enda lång fest.

Fanns ingen officer i AP, alla gjorde det som skulle göras.

Hela AP är som en enda bästa lagkamrat, jag kan inte plocka ut någon speciell.

Bäst defensivt:
    All heder till Lillkimpa/Flourtanterna, alltid så snäll och trevlig och en jäkel på att snajpa.

Bäst offensivt:
    Miss Awesome, kommentarer överflödiga.

Mest underskattade:
    Jag vill inte säga att Lovecraft var underskattad, Xoog är en gammal travianräv men jag blev glatt överraskad över Nicos alla härliga attacker. Skål på dig Nico

Mest överskattade:
    Canes Venatici, trodde mer om dig Perrko men du är allt en liten fegis Kram på dig sötis.

Bästa manipulatör:
    Hmm, den var nog så bra att det har jag inte ens märkt det.

Respekt åt:
    Hela gamla SK som reste sig ur askan, strongt gjort.
    En stor eloge till Mstar för sin kämparglöd, trots alla sina bombade byar vägrade de ge upp.

Bästa team:
    AP, underbart gäng där alla ställer upp hela tiden.

Mest irriterande:
    Dessa fejks med hästar och fotfolk från Lt som kom i svärmar, vem brydde sig. Var väl egentligen inte irriterande ens, men om nått ska nämnas får det bli det.

Trevligaste spelaren:
    Jeppe-kungnordin-Jonas/Miss Awesome, Munkas/Skrutt och Mats/Stanley.

Bästa startspelaren:
    Canes Venatici vs Damasta var en rolig och spännande start.
    Alla var väl mot Damasta men CV var nog den som tog ner dem då katasen snabb var framforskade. Perrko är plundringarnas mästare.

Att minnas:
    V skulle sno en diet av AP och halva gänget väggade. De tog visserligen dieten, men innan offen var hemma hade AP tagit tillbaka den.
    Drakdräparen höll jag ju på att glömma! Jonas kom med idén att bygga en by vid sk (skrutt), och oj vad kul vi hade med den byn så länge det varade.

Sån miss när...
    När jag själv lyckades få iväg svepet efter vågorna. Nästan allt överlevde som tur var, men hu vad jag skämdes.

Sjukt skoj händelse:
    Massor!
    Nollningen av kattens hs.
    Death Monkey snajpar Mstars off, när Mstar ska ta tillbaka en by Bullit övertagit.
    Flera härliga stölder och återtagande av artes.
    Sen får det väl även nämnas som sjukt skoj att AP haft en chatt med V.

Sjukt tung händelse:
    När min dåre blev dubbelt vete på hela konton 3 gånger inom loppet av 10 dagar, tuffa tider.

Helt underbar runda där jag lärt känna så många trevliga spelare.
    Hoppas verkligen jag kommer möta många av er igen på båda sidor om planen.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?):
    Jonas/Miss Awesome, han var den som gjorde att vi väggade V när de skulle sno dieten. En fingertoppskänsla som heter duga.

Mats/Stanley, Munkas/Skrutt, Bimbo, Razor, Perrko/CV.

Jag spelar mer än gärna nästa runda med hela AP, love you all!

Bullit/Lotta

Och nån elefant har jag fortfarande inte fått syn på.
    Senast redigerad av Papillon den 12-04-02 klockan 22:12

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard Mina nomineringar

MvP (Most valuble Player): Miss A kontot då jag tycker de har varit överallt och inblandad i så gott som allt roligt och tråkigt som hänt på hela långa servern. Verkligen gett järnet nonstopp både frammåt och bakåt på alla fronter. All heder åt Hogge,jeppe,jonas&nordin)

MvO (Most valuble Officer):Stanley i V utan tvekan

Bäste lagkamrat/teamspelare: Orbitrek,Stanley.Limequat.Lillskrutt&Dejan m.f.l

Bäst defensivt:Ap alliansen (alla konton)

Bäst offensivt:Ap alliansen (alla konton)

Mest underskattade:Bullit i AP alliansen absolut!! Ingen räv men har åstakommit så mycket från få rundor och som för första gång som offare.Outstanding fighter i alla lägen och aldrig ger upp.

Mest överskattade: canes Venatici det föll när mats och kocken lämnade och reste sig aldrig igen.
    En sann ledare jobbar för sin allians,inte sig själv. Det gamla ordspråket dyker åter upp igen En för alla alla för en Det är ett väldigt bra ordspråk även på travian nämligen.

Bästa manipulatör: Jonas på miss A

Respekt åt: Bullit i Ap,Dejan i v,Lilla skrutt i v,stanley i v och sist men inte minst Wargod som offrade allt nonstopp,vilken krigare,RESPEKT! TAO i AP som vet hur en tränare ska skötas!

Bästa team: Hela gamla SK utan dess like

Mest irriterande: Frugan (Bimbo i New Dawn)

Trevligaste spelaren:Orbitrek (kommer sakna en röst i natten)Limequat,vilka raider!Hela gamla DB gänget(wunderbara)och många fler.

Bästa startspelaren: Damasta utan dess like Krävdes 2 allianser ihopa för att ta den spelaren.

Att minnas: Alla härliga fighter nonstopp mot AP alliansen,vilken runda non stopp action och framförallt väldigt roligt och ibland väldigt jobbigt precis som en runda ska vara. Tack!Endgame absolut....härlig spänning,precis som det ska vara.

Sån miss när... Alla suicide man gjorde på AP (väggningar)

Sjukt skoj händelse:
    När celsius i SK och jag bombade cv's hs första gången och snodde artifakten och när jag och stanley i V Bombade återigen cv's hs och snodde unika skorna.När Tao sänkte kattens vu och de redan hade tagit ut server vinsten .

Sjukt tung händelse:
    När ap låg på som värst(jobbig tid för alla i SK)med bombade hs på hög.

Som en härlig runda med absolut full action från dag 1 t.o.m nu och till slut hur de än må sluta. Helt underbar med många nya trevliga spelare som man lärt känna under resan och som man träffat irl. Alla svängiga situationer som har fått hopp att bli förtvivlan och som sen svängt till igen.
    Kan bara säga en runda som defenitivt är värd sitt guld. Ångrar inte en enda sekund att jag valde att spela på s.6,hade defenitivt gjort det igen med vännerna.

Rundens joker - Mats på stanley i V/Vilken kille/spelare

Stor Respekt åt:
    Hela vårat VU-Team En härlig eloge till slitvargarna därinne. bamsekram på er!
    Alla som kämpat tappert i allianserna New dawn,V,404,D.M!

Ett stort tack till:

Givetvis mina co's på skrutt.Moffa,Dodo,David,Wargod,Carleo. Tack!!!
    Samt alla i V och New dawn och 404,D.M(även ni andra solo spelare som supportat oss)

10. Spelare jag skulle vilja spela med nästa server:
    Bullit,stanley,cp3oRaz,Dejan,Orbitrek,Limequat,Ylv a,Jeppe,Butte,db gänget,finns en bunt till på denna lista.

5 Spelare från egna alliansen som jag vill spela med igen.
    Alla defenitivt utan att tveka en sekund

//Munkas/Skrutt kontot
    Senast redigerad av skrutten den 12-04-23 klockan 12:51

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Stanley i alliansen V
    Jag tog over kontot i byrjan på december efter Miss Awesome hadde bombat HSen. Måste tacka Munkas (Skrutt) for all hjelp som sitter på mitt konto, utan dig ville det inte ha varit det samma!

Miss Awesome: Behøvs inte kommentera.

Ingen

Wilda/rocknrollkocken: Ni kom sent inn i vår allians i denne rundan, men fy fasan for en jobb ni gör. Mer osjälvisk spelare vet jag inte om. Ökar moralen helt sjukt i en allians, och inte minst er ni kanonpersoner!

Bäst defensivt:
    AP: Bra deffat for alla anfall som kom mot er. Tror inte jag har sett nogon HS av er har blivit bombat unntagen TAO och Växthusgassar. Sistnevnte som jag själv gjorde, men blev mellomdeffad efter 4 vågor.

Bäst offensivt:
    Miss Awesome: Jag ville nog sagt hela AP om inte det hadde varit for at manga av er va inaktive i store perioder. Miss Awesome har varit helt klart best offmessigt gjennom servern, vid å bomba sjukt manga HSar och nolla nogon av dom. Stora mengder med off har ni produserat, jag tar av mig hatten for er på Miss Awesome. Jag skiter fullstendigt i vad folk tycker om doms spelstil på servern, dom fortjenar at va nummer 1 offmessigt denne rundan.

Mest underskattade:
    Bullit. Utroligt Lotta, jag spelade med dig på forrige s3 då du va rookie, men nu er du helproff! Imponerad Lotta!

Mest överskattade:
    Hår/Svår: Så manga sleggor, varit nestan otouchad under hele serveren. Forventade en kamp av er, men måste säga jag blev mildt sagt overraskad hur dårligt det stod til. Oi så lite skada ni gjorde med på vårt vu.

Bästa manipulatör:
    Jonas på MissA: Din luring!

Respekt åt:
    Zilla's sitters: Alla ni som har varit sittere på Zilla under detta EG har jag stor respekt for! Ni har gjort et veldigt bra jobb och ni legger inn mycket innsats i det. Creeds til er!

Bästa team:
    Mig och Munkas/Skrutt: Canes och skramlamix sine HSar va verkligen bra teamwork av oss to. Kommer at minnas dom to bombningarna et tag.
    TAO/MissA/DM Katten's hs och andra va grymma anfall, verkligen bra jobbat!

Mest irriterande:
    Ingen

Trevligaste spelaren:
    Munkas/Skrutt: Oi oi oi, hur manga skypesamtalar har vi hatt sedan jag blev känd med dig i november..Vi blev et bra team du och jag! Trevligare person er svårt hitta i travian.

Bästa startspelaren:
    Canes Venatici/Perrko: Tycker mig själv med som va med i byrjan på Canes er dyktig i starten, men du Perrko slår nog alla. Du fixar ensam en bettre start enn alla andra, men du fick med god hjelp av rocknrollkocken.

Att minnas:
    Hur dårligt Skramlamix användade unika dieten

Sån miss när...:
    Når Hår inte hämtar sin BP dom svepar?

Sjukt skoj händelse:
    Førsta antika bp'n vi snodde från Hår: Byrjade bygga en by brevid ELG/Canes' antika BP byar, och efter 6 dagar utan at dom märks nogot så stjäl jag antika bp'n til Canes mitt på natten. Va mycket jobb vid rv-skickande til en by så långt undan, men blev en fin bonus når vi då stjal bp'n som rensade efter med. Snajpingen i Bore sin oas va med riktig skoj!

Sjukt tung händelse:
    ???Kom sent med i servern, så kan inte säga nogot specielt.

Merkligt..: En merklig server med manga spelare man kjenner i motstandersalliansene.

Munkas/Skrutt: Tror inte servern ville varit det samma utan dig, aggresiv jävel

ELG
    Cickimama
    Lotta/Bullit
    Death Monkey
    Stille123

Munkas/Skrutt
    cp3oraz
    Wilda/rocknrollkocken
    dejan
    Bimbo

/Mats på Stanley

Junior Member
    Reg.datum
    May 2011

Standard

MvP (Most valuble Player): Munkas/Skrutt
    SK var som starkast när Munkas höll i trådarna. Han vet allt om alla – innan du vet det själv! S6 egen Ethan Hunt <3

MvO (Most valuble Officer): Perrko/Canes Venatici
    Tror inte någon jobbat hårdare än Perrko denna rundan. Etta på Veckans Plundrare nästan alla veckor. Som ledare är han hård men rättvis, kör sitt eget race. En riktigt bra kille!

Bäste lagkamrat/teamspelare: Kronan
    Har spelat ihop med denna gubben tidigare, han älskar öl och ställer alltid upp i ur och skur.
    Dejan
    Frågade alltid hur det gick, om man behövde deff osv. Ställe alltid upp i off-aktioner utan att tveka.

Bäst defensivt: Gjende
    Han lyckades alltid snärja till dig deff och trots att vi mosade honom gång på gång så valde han att kämpa vidare hela tiden. Imponerande.

Bäst offensivt: Stanley
    Hur jäkla mycket trupper har du egentligen Mats?! (facepalm)

Mest underskattade: Bore
    Mycket trevlig kille som är otroligt duktig.

Mest överskattade: Dansken 3
    Ledsen Dansken, dina prettar skrämmer inte någon. (Inväntar ett igm direkt när du läst detta )

Bästa manipulatör: Hogge/Miss Awesome
    I negativ bemärkelse.

Respekt åt: Munkas/Skrutt
    Offrade släggan x antal gånger för alliansens vinning. En av de bästa Travian-spelarna jag fått äran att lära känna.
    US/Death Monkey
    Hyser stor respekt för US. Har spelat några rundor med honom och han är otroligt duktig.

Bästa team: SK
    Vi lyckades splittra serverns största och dittills bästa allians; gamla Hår. Just då stämde allt.

Mest irriterande:
    Gamla Hårs ignorans mot oss i D.B

Trevligaste spelaren: Mats/Stanley + Munkas/Skrutt
    De goaste grabbarna på servern. Ändlösa konversationer och munhugg i Skype, fantastiskt roligt!

Bästa startspelaren: Damasta
    Det krävdes en hel server för att ta ner ett konto.

Att minnas:
    För min egen del, att aldrig gå med i en allians som inte kan off.

Sån miss när...
    L.T startade krig mot AP utan att tänka sig för. Utan off. Utan en plan. Katastrof.

Sjukt skoj händelse:
    Alla off-aktioner med Munkas.

Sjukt tung händelse:
    När Hår/Svår slutade bry sig i slutspelet och 7-8 personer kämpade som djur för att hålla skutan i rätt kurs. Stor cred till Perrko där gjorde grovjobbet! Även när V plockade våra byggplaner.

Virrig server. Inte den roligaste tyvärr, men goa människor!

Munkas/Skrutt
    Mats/Stanley
    Gårdis/Zilla
    Jonas/Mstar
    US/Death Monkey

Perrko/Canes Venatici
    Bore
    Kronan
    Caldazar
    Kromat
    (...och givetvis mina vänner i gamla DB)

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Bullit, Lotta med andra ord. Tjatade på AP att hålla igång trupperna hela tiden och skickade attacker ständigt

Death Monkey sen skulle jag även tro Munkas?

Hela AP. Samt mina Cos <3

Bäst defensivt:
    Får faktiskt säga AP med den lilla deffen vi hade. Eller bäst på att hitta vägg kanske. Sen fanns det ju folk som Holy som byggde mycket med deff, så får nämna dig där med.

Bäst offensivt:
    Vårat konto Miss Awesome. Hela AP gjorde ett kanonjobb, vilket gäng! Mats gjorde ett fint jobb efter att han kom in med!

Mest underskattade: SK helt klart. Krigade på hela servern (utan att gnälla som vissa andra) och vad vore den utan er lixom?

Mest överskattade: LT utan tvekan. Mycket snack om den där deffen som man aldrig såg. Eller ja, fanns två kontot som drog all deff, så inte så konstigt. Sen även HÅR faktiskt. Många offar som utnyttjades till noll.

Bästa manipulatör: Munksson! Den får du

Respekt åt:
    SK (ND och V) Får även säga lilla Nordin på vårat konto där och TAO
    som plockade fram en mycket fin off där i slutet

Bästa team: AP

Mest irriterande: Där har vi några stycken. Dansken, Katten och SMK. Mycket snack och gnäll där och ingenting fanns? Samt några gnällspikar som klagade så fort dem fick en attack emot sig.

Trevligaste spelaren: Kan skriva en hel sida om detta nästan, men skriver med några stycken. Lotta, Arwen och Memmlis Munkas och Nordin! Får inte glömma Rejjz heller
    Lobsson, rolig är du!

Bästa startspelaren: Canes och Miss Awesome

Att minnas: Gnälligaste servern jag har spelat på.

Sån miss när... Vi pangade in i Unika Dieten hos SK och väggade =/

Sjukt skoj händelse: Att vi fick vinna offranken (förmodligen) utan att ha rensat nataren en enda gång. Och att AP bildades såklart. Bra där US!

Sjukt tung händelse: När US och Mattias halvt försvann. Saknar ju er!

Så här kommer jag minnas s6:Rundens joker - Lotta! Grymt bra jobbat!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Munkas, Arwen, Mats, Memmlis

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: AP såklart! Med några tillskott.

Lägger även till Arwens fina slit på Zillas VU

//Jeppe på Miss
    Senast redigerad av pasqal den 12-04-23 klockan 15:22
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

OscarNordin
    Guest

Standard

MvP (Most valuble Player): Miss Awesome, utan tvekan! Så som vi har förändrat servern, offat mot alla allianser, deffat mot alla.

MvO (Most valuble Officer): Lite dålig koll här. Stanley tycker jag gjort ett bra jobb faktiskt.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Jeppe och Jonas, co-spelarna på Miss Awesome. Lob med alla sina underbara ideer, allt från att tajma offar till att bomba hydrakontot, varför inte bygga upp Hydras fält till nivå 19 i slutet av servern? Bygga off i alla byar, underbart! Tråkigt att han loggar in 2 minuter varannan vecka nu för tiden dock.

Jeppe, lillkillen som alltid är social på skype, alltid kommer med roliga kommentarer, berättelser och allt möjligt. Bra musiksmak har han också, en kille som alla behöver på både kontot och i verkligheten.

Måste även säga Lotta (Bullit). En helt underbar spelare som ALLTID är trevlig och go med underbara ideer, alltid ödmjuk och gör allt för laget. Gjort många fina attacker på servern, som hjälpt oss.

Sen hela AP, gjort väldigt mycket mer än alla andra allianser tillsammans, även om det blev slött på slutet så har vi gjort detta sjukt bra. Har varit riktigt kul också.

Bäst defensivt: Jonas|Miss A, har hittat rätt platser att deffa på och väggat många offar. Den gången när Fenriculven väggade ett flertal offar av V hade ju Jonas en stor betydelse. "Orka deffa vårat egna konto med våran deff när man kan deffa andra"

Bäst offensivt: Kanske är lite tråkigt att säga sig själv här. Men helt ärligt tycker jag att Miss A kontot har varit bäst offensivt. Men utgår ifrån att inte nämna oss själva.

Bullit, Stanley, Death Monkey. Japp, dessa spelare har ju visat att det finns offensiva kvaliteer hos dem.

Mest underskattade: Stanley, detta beror på att jag har dålig kunskap innan vilka spelare som är bra. Men Stanley kontot var inget konto jag trodde du skulle betyda i slutet. Tänkte att det var som vilken medelkonto som helst. Men Mats på det konto har ju gjort ett kanonjobb och jag blev ritkigt imponerad av allt du gjort, mycket heder åt dig! Helskön kille dessutom.

Mest överskattade: HÅR, inget snack om saken. Så lite som ni har gjort under servern och ändå inte lyckas behålla era byggnadsplaner. Enligt mig borde ni ha vinsten klara, finns ju ingen som har rört er under rundan och ändå förlorar ni stort. Sedan nu i slutet när vi på Miss Awesome skickade lite attacker så var det mycket gnäll, lite verkstad. Aja, ni har fin Pop iaf...

Bästa manipulatör: Perrko, Jonas. Ja, man vet aldrig vad ni har i tanken. Men era ideer är alltid för egen vinst i slutet. Små luriga ^^,

Respekt åt: V/ND. Efter all bombning ni stått ut med från AP, två gånger dessutom så kommer ni tillbaka och vinner, krossar HÅR som har byggt upp sig hela servern. Imponerande, mycket fin deff ni har i VU också. Även stor respekt åt hela AP.

Bästa team: Miss Awesome, Death Monkey, Bullit. Även Fenric och Theannoyingones, i stort sett hela AP. Grymt bra team!

Mest irriterande: Dansken 100%. Samt andra från LT. Alla dessa IGM om dåliga argument om anfall hit och dit. Herregud, svara med attacker tillbaka istället för massa IGM. Samma sak med HÅR i slutet. Detta är ett krigsspel, inte simcity. Haha men lite roligt är det allt med IGM så...

Samt alla fejks från LT-spelare. Skickar en soldat mot varje by och går skarpt mot någon av byarna och tar lite råvaror. Hela tiden verkligen, sjukt störande.

Trevligaste spelaren: Lotta på Bullit, alltid glad. Mina co-spelare på Miss Awesome, Mats (Stanley), även Bonzai-killarna har varit roliga.

Bästa startspelaren: Var inte med i starten men kan tänka mig Canes var grymma.

Att minnas: Alla chatter på Skype, framförallt alla med Lotta, Jeppe, Jonas. Sjukt kul har vi haft. Samt alla HS-bombningar vi på Miss Awesome har gjort. Aldrig bombat så mycket huvudstäder innan.

Sån miss när... Jag skulle skicka en helt vanlig HS-bombning och på något vis så skickar jag den skarpa först och ALLA kattas försvinner i vågorna vilket innebär att jag inte kunde fejka något. Kände att liksom att "hopp, nu väggar vi. Jeppe och jonas blir nog glada". Som tur var blev det som en vanlig attack och vi sparade 50 kattas.

Sjukt skoj händelse: När vi till slut fick låna unika skorna och vi bomba som aldrig förr och gick upp i 300k offpts den veckan. Intensivt och roligt. När Lotta kör kattasvågorna före den skarpa. Då blir man glad

Sjukt tung händelse: När vi vägga mot Medevi för att ta deras diet men misslyckade precis, var ytterst nära att vi fick den.

Så här kommer jag minnas s6: Klagande från alla allianser, AP sitter på Skype och skrattar åt det istället. Mycket bombade HSar från oss på Miss Awesome, sjukt roliga chatten på Skypen.

Rundens joker: Miss Awesome här med, undrar hur rundan sett ut utan alla våra attacker mot fiender och allierade. Hade funnits mycket vetefält kvar iaf

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Mats, Munkas. Kan faktiskt inte komma på några mer.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Lotta (Bullit), Jonas, Jeppe (Miss Awesome), US (Death Monkey). Framförallt dessa, sjukt goa spelare. Men även byggmark, Bonzaigrabbarna och Lovecraft-gänget. Hela AP!

//Nordin på Miss Awesome

Killen som skickat alla attacker medan Jonas och Jeppe bara festat..

Standard

Jag har alltid spelat en server från början utom denna, då syftet bara var att bevara guldet, som var kvar. Bildade OLD mellan artsläpp och EG och jag är urnöjd över resultatet. Småpluttar, nybörjare runt om i alla kvadranter. Absolut inte vad jag brukar ha i mina allianser. Summa summarum så har jag väl inte all fakta från serverstart, men, men...

MvP (Most valuble Player): I OLD, Helge

MvO (Most valuble Officer): -

Bäste lagkamrat/teamspelare: -

Bäst defensivt: Gjende

Bäst offensivt: Wilda

Mest underskattade: OLD

Mest överskattade: HÅR

Bästa manipulatör: -

Respekt åt: Wilda

Bästa team: -

Mest irriterande: Wilda

Trevligaste spelaren: Knugas/Fjanten

Bästa startspelaren: -

Att minnas:

Sån miss när... -

Sjukt skoj händelse: -

Sjukt tung händelse: -

Så här kommer jag minnas s6: Den server om haft minst aktiva spelare. Att jämföra med första s1 med drygt 16000 spelare. Går det utför med Travian?

Rundens joker: -

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Knugas/Fjanten, Katten, Dansken, Shiba, Ragatan

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Skalmannen, Helge, Ilex, Gjende, TheAdam

Senior Member GranatGlenns avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Sett till kriget som skett under servern så givetvis Miss A. Bra jobbat boys.

-

Svårt att utse någon specifik när alla gått in med hjärta och vilja. Men vårat VU-team har fungerat otroligt bra.

Bäst defensivt:
    MG1, där jag väggades stort med en sekundär off.

Bäst offensivt:
    Miss Awesome. Stanley är inte långt ifrån.

Mest underskattade:
    SK's vilja och glöd.

Mest överskattade:
    Canes Venatici.

Bästa manipulatör:
    Lobster-Jonas!

Respekt åt:
    SK och AP.

Bästa team:
    Givetvis SK och dess följeslagare.

Mest irriterande:
    Inga skor blev det för Zilla

Trevligaste spelaren:
    WillWait, ELG, Munkas, Stanley, Arwen, Cp30Raz, Kyo, Bimbo, Lime/Kumquat mfl.

Bästa startspelaren:
    Damasta.

Att minnas:
    Slog ut deffen hos Fenris (AP) i ett tidigt skede av servern, men hade icke uppmärksammat att dåren slagit om till arkitekt, eller om det var att spelaren hade en arkitekt, så katasantalet blev för lite, och skadan mindre än väntad. Sen när Mats tar Antika BP'n från Hår genom en hyffsad stor off

Sån miss när...
    När tränar-arten skulle tas. Skattisen var enbart på lvl 10, så det blev fler än en vända för att ta den. Smått pinsamt.

Sjukt skoj händelse:
    En allians som SK, som tampats med tufft motstånd, men ändå rest sig gång på gång, gett tillbaka. Och nu ser det väldigt lovande ut.

Sjukt tung händelse:
    HS-bombningarna.

All gemenskap bland allierade och fiender.
    Göra nått kul av något som kanske skulle kunnat blivit tråkigare.
    Att norrmän och svenskar funkar ihop - Stanley

Orbitrek. Ditt flumm har varit oslagbart!

WillWait!

Munkas, Cp3oRaz, Stanley, Bimbo, Kyo.

En varm hälsning från,
    Gårdis@Zilla.
    Pågående
    ----------------
    S3

Avslutade
    ----------------
    För mågna. Vinstprocent : 90.88%. Alltid off.
    Start 2007. No break.

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta