Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Visar resultat 101 till 105 av 105

Ämne: Det ryktas att...

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av lorez Visa inlägg
    Vad det gäller fusk har ni i O ingen talan. Var i ett skede där vi såg att ett flertal toppspelare, fanns nog upp mot 10 spelare inom O-blocket som var bannade samtidigt. Att det ryktas om att O använt proxy osv är ingen slump. Finns spelare i Ps som spelat tillsammans med spelarna i O som anklagas för att ha använt detta fusk som även i tidigare servrar använt detta. Jag själv vet inte hur det ligger till, bryr mig inte så mycket heller egentligen, i ren krigssynpunkt hade ni hur som helst ingen chans.. ;-) Men tyvärr måste jag säga att det ser ut som att ni har bevisen emot er vad det gäller fuskandet.

/Lorez
    Ja,vi gjorde ett misstag, 6 konton blev bannade,vi erkände vi blev straffade för det.
    Det var när vi ville deffa sputtnik. Dåligt utav oss att inte tänka länge än vad näsan räckte där.
    Efter den ska deffning har de inte förkommit något fusk.Mer än att jag själv haft insyn hos gits och pimpmasters konto,som var kraftigt farmade och lät de så vara.
    Så hur kommer de sig att vi trots fusket med deffningen där hos sputt,och dom 2 kontorna vinner rundan?
    kan inte ha gjort varken från eller till?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wokid Visa inlägg
    Lorez, varför är du sån dålig förlorare? Visst du hade störst off och var den bästa spelaren på servern tillsammans med snurra. Men i övrigt var O allianserna bättre och hade totalt sett fler och större offar än vad eran sida hade. Vad spear det för roll om man har störst off, om man valt fel allians? Vi vann, mycket tack vare en bra ledning och bra deffare, vilket verkade fattas hos er. Travian är inget solospel och mycket mer än att bara ha en stor off. Och den största majoriteten av spelarna i O har inte fuskat, jag vet inte ens vad proxy är. Sen är det ju uppenbart att spelare på er sidan har fuskat också. Vi vann, ni förlorade, take it.

Hej.
    Haha vad har jag gjort för att bete mig som en dålig förlorare? Jag har gratulerat er i nomineringstråden för bra EG-spel, där var ni bättre än oss. Jag säger att ni har bevisen emot er angående fusk, tja, cirka 10 spelare bannade samtidigt, 'nuff said. Som jag sa så bryr jag mig inte om resultatet på servern, utan jag lirade för att ha skoj. Under mina 250 dagars spelande såg jag inte några stora offar anfalla våra byar, i bobs anfallslogg fanns det 0 anfall från er. Så hade ni större och fler offar än oss så använde ni dem väldigt dåligt.

Och som jag sa i nomineringstråden så prioriterade vi helt olika, vi körde enbart för att kriga o ha skoj, ni satsade 100% på EG.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Haha vad har jag gjort för att bete mig som en dålig förlorare? Jag har gratulerat er i nomineringstråden för bra EG-spel, där var ni bättre än oss. Jag säger att ni har bevisen emot er angående fusk, tja, cirka 10 spelare bannade samtidigt, 'nuff said. Som jag sa så bryr jag mig inte om resultatet på servern, utan jag lirade för att ha skoj. Under mina 250 dagars spelande såg jag inte några stora offar anfalla våra byar, i bobs anfallslogg fanns det 0 anfall från er. Så hade ni större och fler offar än oss så använde ni dem väldigt dåligt.

Och som jag sa i nomineringstråden så prioriterade vi helt olika, vi körde enbart för att kriga o ha skoj, ni satsade 100% på EG.
    Du försöker förklara bort vår vinst med bortförklaringar. Det är klart att ni ville vinna EG också, annars hade ni aldrig byggt upp ett? Att efteråt säga att man bara lirade för att "ha skoJ" och inte brydde sig om VUt låter bara som att man är en dålig förlorare och har svårt att erkänna att man förlorade. Du säger att du lirade för att ha skoj, det gjorde vi med. Sen vann vi också, vilket var extra skoj! :-)
    Ni byggde VU sen bombade vi bort det och ni var borta ur leken väldigt enkelt. Mycket enklare än vad det var att slå ut oss, uppenbarligen!

Jag fuskade aldrig. Fnnas tyldigen sådana som gjorde det i vår allians. De fick sitt straff. Vi vann ändå. fanns sådana som fuskade på er sida också. De fick också sitt straff. "nuff said."

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Vi byggde aldrig upp ett vu, vi fick ett färdigbyggt vu nästintill gratis. Varken jag eller snurra hade orken att ha hand om vuet, så vi började höra oss runt ifall någon var sugen att ta tag i det. Den enda som var sugen var en oerfaren TFare som vi lät ta över det.

Säger det återigen, ni gjorde ett kanonjobb med erat vu, där var ni klart mycket bättre än både NH och oss.

Tack för en trevlig runda hur som helst, känner att vi inte kommer längre än såhär!

/L

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Vi byggde aldrig upp ett vu, vi fick ett färdigbyggt vu nästintill gratis. Varken jag eller snurra hade orken att ha hand om vuet, så vi började höra oss runt ifall någon var sugen att ta tag i det. Den enda som var sugen var en oerfaren TFare som vi lät ta över det.

Säger det återigen, ni gjorde ett kanonjobb med erat vu, där var ni klart mycket bättre än både NH och oss.

Tack för en trevlig runda hur som helst, känner att vi inte kommer längre än såhär!

/L
    Tack!

Du hade en rejält fin off, bästa jag sätt faktiskt! Tror jag!!

Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011

Regler för att posta