Sidan 10 av 11 FörstaFörsta ... 891011 sistasista
Visar resultat 91 till 100 av 105

Ämne: Det ryktas att...

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2011

Standard det ryktas att ...

..att servern står lika still som ryktas tråden....

"gör om - gör rätt"

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2012

Thumbs up Ryktas att..

..genom Bamsefars långa näsa att det nyligen släcktes ner några gotländska ulltrolls sädes förråd.

Standard Ryktet säger

..att ett oidentifierat MM cirkulerar på S4 med följande innehåll.

Ämne: Låt bli vårat VU!

Hej Ninjor!

Snälla rör inte vårat VU nu, vi har snart lagt sista stenen. Vi vill Vinna och ni Ninjor vill
    bara sluta spela, för ni har fått in så mycket ohyra i er ledning så att enda sättet
    att sanera hos er genom att att sluta spela. Föredettingar från Tf och bästa sorten av förlorare
    av dåliga undermånlga ledare från forna Ps som vill kalla sig ninjor.

Vi kan göra en deal med er, lägg ner era tänkta planer, så låter vi er sluta spela helt fritt och allt
    blir bara frid och fröjd med lite blandade mixade nötter.

MVH
    Ledningen i O

Standard

Ryktas att Ninjor inte behöver skicka offen mot O Vut utan att vi hämtar den hos er

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard Det ryktas....

att Ninjorna gett upp och skickar anfall mot RBs VU i ren förtvivlan :rolleyes:

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2012

Standard Ryktas att..

.. det är slut nu, kan det stämma?

.. man undrar vart NH och TFs VU planer tog vägen..

.. de såg sig själva som vinnare av slutsegern, men det var ju inte sant! Fantastiskt!!

.. O alliansen kom både Etta och Tvåa i VU statestiken.. Fantastiskt!

Om ryktet är sant så, Hipp Hurra för Bamsefar soom är så snäll och rar..

Exclamation seger sägs smaka sött

det ryktas att jag lägger av som jag börja med en seger

Men har sagt det förr !! tror att det är lättare att sluta snusa

oseriös sägs vara just den seriösaste oseriösa allyn jag spelat med.

100 k spjut i vut var mitt bidrag inte min bästa vända men jag var sen in till mitt försvar.
    1:a sez budda
    2:a sez budda + vbs
    3:e sez durga + vbs
    4:e sez 1/3 The hunter med vbs + 1/3 WO
    5:e sez 1/3 Järngänget med vbs +(1/3) WO blev 1/4 fick en till som co, mr R
    6:e sez back to basic = budda meronvinge's favvis
    7:e sez inte mitt konto bara santas little helper ...men det är kul Angus MacGyver

Standard ryktas att..

.. Förlorarna inte kunde acceptera vinnarna som segerare. ( orsak att de "fuskade" för mycket)

.. inte kunna bevisa att fusk har förekommit, är ett bevis på dåliga förlorare.

.. vidare att alla fuskade, men att några fuskade mer än andra.

.. förlorarna vill glömma bort att deras första VU-hållare i Ds. fuskade så grovt att han blev bannad av MH.

.. förlorarna ville göra sken av att det inte var fusk och spelade "korkade" och skyllde på någons "svåger"

.. många spelare hos förlorarna var mer än sitters då de kände till varandras lösenord på varandras konton.

.. tolka Travians regler är som att låta djävulen läsa bibeln

.. känna till någons lösenord är inte detsamma som att fuska, trots att travians regler säger att det är det.

.. ingen mer än MH har rätt kan bedömma om någon fuskar eller ej.

.. förlorarna hellre ropar ut sig som själva som de enda renhåriga spelare som spelar travian utan fusk. ( kan de stämma? Se svåger-fusket här uppe)

.. endast en enda motståndare har visat sig vara en juste spelare och framfört i IMG ett Grattis till segern till vinnarna. Övriga förlorare inte är annat än förlorare till och med riktigt dåliga sådana.

.. vissa förlorare vill i framtiden kunna säga att de vann, då många av dem hade deff-trupper i det vinnade VU, trots att de påstod att de inte hade det, det måste ytterligare vara ett bevis på dåliga förlorare. Tänka sig att ledare i TF och enskilda spelare i Ps.Ninja hade det, roligt då de anser sig som lojala och helt fuskfria.
    Senast redigerad av Rabindranath den 13-01-28 klockan 07:46 Anledning: fuskade lite.. :)

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Vad det gäller fusk har ni i O ingen talan. Var i ett skede där vi såg att ett flertal toppspelare, fanns nog upp mot 10 spelare inom O-blocket som var bannade samtidigt. Att det ryktas om att O använt proxy osv är ingen slump. Finns spelare i Ps som spelat tillsammans med spelarna i O som anklagas för att ha använt detta fusk som även i tidigare servrar använt detta. Jag själv vet inte hur det ligger till, bryr mig inte så mycket heller egentligen, i ren krigssynpunkt hade ni hur som helst ingen chans.. ;-) Men tyvärr måste jag säga att det ser ut som att ni har bevisen emot er vad det gäller fuskandet.

/Lorez
    Senast redigerad av lorez den 13-01-28 klockan 12:17 Anledning: ful smajli

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Lorez, varför är du sån dålig förlorare? Visst du hade störst off och var den bästa spelaren på servern tillsammans med snurra. Men i övrigt var O allianserna bättre och hade totalt sett fler och större offar än vad eran sida hade. Vad spear det för roll om man har störst off, om man valt fel allians? Vi vann, mycket tack vare en bra ledning och bra deffare, vilket verkade fattas hos er. Travian är inget solospel och mycket mer än att bara ha en stor off. Och den största majoriteten av spelarna i O har inte fuskat, jag vet inte ens vad proxy är. Sen är det ju uppenbart att spelare på er sidan har fuskat också. Vi vann, ni förlorade, take it.

Hej.

Sidan 10 av 11 FörstaFörsta ... 891011 sistasista

Regler för att posta