Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Tack!

Post Tack!

Oavsett vad som inträffar på servern innan slutet så vill jag rikta ett tack till alla spelare i CN och de vi jobbade tillsammans med. Sammansvetsningen i allianserna CNx, CNz och CNu visades när vi gång på gång, metodiskt deffade väl över två hela kvadranter Och starkt jobbat med försörjningen av Världsundret, denna gång är för mig utan tvekan första gången det gått så smidigt och det har varit en kämpainsats som speciellt tillägnas alla deffkonton.

CN har varit ett gäng mixat med mer och mindre erfarenhet, vi är måhända inte flest eller har mest pop, men vi är vinnarskallar till slutet Vill tacka SOLO MM och JU för er support av VU, ni har varit en stor tillgång och tillika våra allierade.

Min del i det hela var kanske främst av allt alla offensiver; jag är imponerad över sammanhållningen och hur ambitiöst allt genomförts. Det är lite synd att så många av oss inte fick möjlighet att "använda" släggorna mot slutet, men ett stort tack till Taxi1337 för att ha varit min högra hand och experthjälp både generellt i ledningen och i offensiver. Inte att glömma tidigare medlemmar i ledningen, Phix, Svedis och Petpletsdrängar, såväl som Liverbird som tyvärr lämnade Eremite-kontot. Tack till Diamond Dust, Oddjobb, Arminius, Montera, Idefix, Th3ChosenOne, Phix, Petpletsdrängar, thenonerule, Existenz, Spajder, Tappinen, Sputtnik, Rullix och Mani0407, för att ni i vått och torrt bidragit med vad ni kunnat med era trupper. Ett ytterligare tack till Helgon, Kamil2, Mauricius, Smulan & Kaffe, Noodle och Torren, för erat slit med att bygga VU-släggor i det tysta.

Vill på ett hörn tacka Spenser för de offensiver han deltog i och för delar av arbetet han lade ner i ledningschatten, även om det främst i EG gick stick i stäv med vad jag och övriga i ledningen ansåg och planerade; tyvärr summerat med ett solospel och känslig information i fel händer så ger det en sämre slutbild.

Jag vill tacka Tina och Linda, aka tian10 och hagge, för att erat slit på Världsundret; utan er hade vi aldrig haft ett lika ståtligt VU, inte heller hade jag tagit på mig uppdraget som VU-hållare. Även Lygo och Eldfluga för er hjälp på mitt konto och hjälp på VU:t, jag hoppas ni vet om hur värdefull ni varit. Trots alla mina skavanker och brister höll ni er kvar in i det sista - puss på er, tjejer
    Tack, bror, för din hjälp även om tidsbrist varit ett hinder mot slutet.

Och så ett tack till våra motståndare som bjudit på många spännande stunder, synd att så många av serverns spelare lagt av och att det låga antalet spelare inte inbjuder till flerfrontsstrider.

Mvh, Trident
    Senast redigerad av Trident den 12-03-22 klockan 22:53
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Thumbs up CN Vu vinnare!

Tack själv, Trident, det har varit kul att få vara med och stödja erat Vu..

nyfiken på jevva kontot..

Senior Member phixs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Tack alla, framförallt den ledning som kört andra halvan av servern!

C H A M P A G N E !
    Phix, <not yet>, S1

Tidigare omgångar:
    Phix, Cosa Nostra, S2 runda ?, (1:a)
    Phix, Legio/Styr/Led, S3 runda 1 (3:a + VU)

Senior Member Florrpans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Tack för ett bra motstånd!

//Evilkenevil
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
    Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?

Regler för att posta