Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 51 till 56 av 56

Ämne: SUMMERING -- i stora drag strategiskt, vad gjorde allys rätt/fel denna s6

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jag har inte en aning Visa inlägg
    Nej, jag förstår att ni gett upp lite angående VU nu när ni inte lyckades vinna S1. Förresten Sparre hälsar!
    Sparre som i mytomanen-sparre eller vilken Sparre då? Trodde han var en påhittad figur, men han finns alltså?
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jag har inte en aning Visa inlägg
    Nej, man behöver inte byta spel. Men man ska heller inte gnälla på de som vill spela spelet som det faktiskt är tänkt. VU är en del av spelet? Håller du inte med? Vad jag har fattat så hade AP varit kompletta om dom även kunde gå i mål med ett VU efter att dominerat rundan. Men jag har ingen aning, är bara inhoppare på ett 10 byar konto.:rolleyes:
    Skojar du nu? Är det jag som gnäller? Vad jag vet har AP aldrig börjat gnälla utan bara kört på med sitt system exakt hur vi vill. Det är ju du och den andre killen som sitter och gnäller på AP eftersom de attackerar er och inte bygger på sitt VU. Om du inte förstått att det är ni som gnäller så vet jag inte varför detta diskuteras. AP bryr sig inte någonting ifall ni kör VU eller inte. Varför skulle vi då gnälla?

VU är en del av spelet, självklart! Men vad spelar det för roll? Tänk dig detta scenariot. Säg att du går in på en pizzeria och beställer någon slumpvis pizza. Det visar sig att på den pizzan du har fått så finns det paprika. Du avskyr paprika, det är de värsta som finns. Måste du äta paprikorna då bara för "de är en del av pizzan"? Enligt dig måste man äta dessa paprikor men enligt oss i AP kan man plocka bort dem och äta resten.

Bara för det är ett spel, måste man spela 100% av spelet då? Nej verkligen inte, man plockar bort det som är det tråkiga. Enligt mig är det självklart att man spelar den biten på spelet som man vill spela och struntar i resten. Jag själv kan inte hitta något spel där 100% av spelet är roligt.
    Senast redigerad av OscarNordin den 12-03-20 klockan 10:16

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Han är lite orolig för att vi attackerar Nordin, och eftersom LT inte kommer vinna denna runda
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av pasqal Visa inlägg
    Han är lite orolig för att vi attackerar Nordin, och eftersom LT inte kommer vinna denna runda
    Haha, det vet jag väl. Synd att han inte vågar säga det rakt ut bara ^^

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag tycker det är lite kul att ingen aning har hittat hit med. Snart kommer väl Sparre in med så kan de sitta och skriva nonsenstexter till varandra.

Men för att vara ärlig så måste ni skoja när ni tror att AP kan bygga VU, med 9 spelare. När de andra allianserna inte klarar det med 10 gånger så många.

Vad jag menade med att ingen kommer vinna servern är tämligen enkelt - nataren kommer äta upp er tillsammans med släggorna som borde finnas. Finns ju inte ens ett VU med 1M deff, vad jag har sett....
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member Oddballs avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Själv ser det ut som jag gjort det mesta rätt som vanligt

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Regler för att posta