Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 51 till 57 av 57

Ämne: Vad har hänt med Travian?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av ricky Visa inlägg
    sen i gengäld så har du sitter funktionen. gå du ut och festa eller nåt så sitter det minst två man och kollar ditt konto under tiden. Med bra sitters så funkar det
    Av naturliga skäl så lägger aldrig en sitter samma energi på nån annans konto, hur bra dom än är. Sen vet jag inte riktigt hur man tex ska vara med på nån alliansoffensiv eller flytta en artefakt då man som sitter inte kanskicka attack ? Nä en sitter är nån som tillfälligt passar kontot, en co är nån man delar slitet på kontot med.
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Standard

Helt sjukt vad som hänt med Travian ja, det var 1000 gånger bättre förr när det verkligen var rivalitet mellan folk/guilder redan tidigt i spelet.
    /Lääx

Lääx|FK|Knox / JPM @ Sez
    Predator!|KFL @ Nox
    Komisk|t5pc @ Nox
    Duitan|Legends @ Comx

Senior Member Skeletors avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av alexion Visa inlägg
    Helt sjukt vad som hänt med Travian ja, det var 1000 gånger bättre förr när det verkligen var rivalitet mellan folk/guilder redan tidigt i spelet.
    Nu har jag inte kört den senaste sez så om det något all time low vet jag inte men värst vad alla gnäller, man kan kanske inte påverka vad resten av servern gör men åtminstonde sig själv, vill man ha krig kan det väl inte vara allt för svårt att provocera fram.

Tror banne mig jag ska köra nästa och göra just det.
    Senast redigerad av Skeletor den 12-03-18 klockan 20:39
    Sez7 - Bollgrym | TP
    Sez8 - Öltältet | TP
    Sez9 - Perseus
    Sez10 - Blixtkrig | eVil
    Sez11 - Sieglein | DIC
    Sez13 - Starks | M-KK

Standard Go for it!

Citat Ursprungligen postat av Skeletor Visa inlägg
    Nu har jag inte kört den senaste sez så om det något all time low vet jag inte men värst vad alla gnäller, man kan kanske inte påverka vad resten av servern gör men åtminstonde sig själv, vill man ha krig kan det väl inte vara allt för svårt att provocera fram.

Tror banne mig jag ska köra nästa och göra just det.
    Klart man kan göra något själv, men ibland är de svårare en man tror, de finns spelare som vägrar att attackera tillbaka av någon anledning, de är förmodligen ganska ovanligt, men jag har varit med om de :P

Men kör hårt nästa runda, skoj med fler spelare!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Av naturliga skäl så lägger aldrig en sitter samma energi på nån annans konto, hur bra dom än är. Sen vet jag inte riktigt hur man tex ska vara med på nån alliansoffensiv eller flytta en artefakt då man som sitter inte kanskicka attack ? Nä en sitter är nån som tillfälligt passar kontot, en co är nån man delar slitet på kontot med.
    Det finns undantag till det oxå. Alltså de som kan lägga ner mer tid på sitterkonto än sitt eget. Sen är det verkligen inte normalfallet. Och fyllde nog sin funktion för just det kontot. Ringa o väcka folk el se till att de måste fixa me flytt.. sånt har hänt förut.
    Sez 1-2: Izora ♥ Opus. Izora ♥ [D] Dwéomer S
    Sez 3-4: Alrik ♥ Gosu/Vendetta. Baron Guppo ♥ DoW
    Sez 5-6: Pandora ♥ TDS. Aziz ♥ Mupp
    Sez 7: TravezHilton ♥ Mupp http://forum.travian.se/showpost.php...postcount=1094
    Sez 8-9: Dårfinkar ♥ VC & Ken ♥ Bittra Retards! Kaffe ♥ The End?
    Sez10-12: LadyMcbeth ♥ Studio54. OpalSprings ♥ Asylum. JIZ ♥ Liberty
    Sez13: Lammkött ♥ The Whos http://travian-reports.net/se/report/209058a9f5c
    Ts19: Izora ♥ DM http://forum.travian.se/showthread.php?t=49693

Standard

hmm hade jag haft ditt nr så hade jag väckt dej varje natt pga vu vi har som vi inte egentligen skulle ha men som vi nu råkar ha

Standard

Jag har inte spelat på en server ännu som inte varit den sämsta hittintills enligt "dom som vet". Måste hålla med skeletor, sluta gnäll o gör något åt saken istället.
    avslutade:
    se1 4: Lord Haldo | F.F
    sez 10: styggavargen | eVil
    se1 5: Pavo | FRAG
    se1 6: Witten | Vendetta (övertaget konto)
    se3: Arlaharen | KJFR
    se1 7: Pavo | Olympos
    se3: Turbo | BRAiN
    se1: 9 Ares

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Regler för att posta