Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nomineringstråd

Standard Nomineringstråd

Då det verkligen var dödstyst här kopierar jag nomineringstråd och lägger kategorierna här:

Nomineringstråd
    Servern är slut och en Nomineringstråd är ju ett måste - Här kommer den.

Om ni vill lägga till egna rubriker så går det alldeles utmärkt.

Glöm inte att motivera!
    Blir mycket roligare att läsa då - även för dem som inte var med när det hände.

................................

Nu till nomineringarna:

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Mest irriterande:

Respekt åt:

Bästa team:

Uppskattade ledare:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas S4:

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Jag skulle vilja nominera 2 st personer till 2 olika kategorier.

Första kategorin är MvO (Most valuble Officer): och dit vill jag nominera Manne på kontot "Agrippa"!

Då Manne har gjort ett riktigt bra jobb med alla planeringar i anfall och har gjort det bra för oss i NH i vått och torrt! Som han har slitit och kämpat med detta och vilket tålamod han har! Och det var inte så att det var några misstag från Mannes sida, like a boss! Och jag tror och hoppas att jag pratar för hela NH!

Sedan till andra kategorin som är Trevligaste spelaren: och dit vill jag nominera Måns på kontot "men ja vet inte"!

Även om Måns har spelat i en helt annan allians som mig och vi har krigat mot varandra på servern så tycker jag att han har varit mycket trevlig och uppfört sig sportsligt! Jag har pratat mycket med honom och han är en mycket trevlig människa som inte tjafsar om onödiga saker, inte blir arg eller säger tykna ord/fula ord även om man bombar han. En sådan spelar man skulle kunna kriga med men ändå ha riktigt kul med, inte många som klarar av det! Starkt jobbat!

Hade velat nominera fler men tyckte att detta nästan var för många...

Standard

Tackar för förtroendet att få vara ledare hos NH och lägger mina nomineringar här:

MvP (Most valuble Player): Manne min man! Ingen hade kunnat sköta offandet bättre än du! Hade du bara kommit igång lite tidigare hade vi haft mer off att plocka med. Men du gjorde underverk med det som fanns och har lagt ner en oerhörd mäng tid och energi på detta.

MvO (Most valuble Officer): Zeback. Att ta en VU by så tidigt och själv. Respekt.

Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Min CO Mollie, utan henne hade inte Klodvig funnits

Bäst defensivt: Classic. Finns ingen som kan bygga deff som han

Bäst offensivt: Marunga hos oss i NH.... från ingenstans dök en stor off upp och gjorde mycket nytta

Mest underskattade: ISID - de byggde upp ett nollat VU, ingen trodde de skulle bygga ett, men att kunna bygga upp ett till - Respekt

Mest överskattade: Arn den (o)Ärlige som inte hade koll på något då vi försökte samarbeta, men det varade inte så länge, för koll måste man ha

Respekt åt:
    Alla de mindre spelarkontona, både i min egen och andras allianser. Ofta sitter de löst för att de är små, det tar hårt på dem att bli bombade ändå hänger de kvar och skickar trupper och råvaror hela tiden. Ett brinnande engagemang som de gamla rävarna ofta inte tar på allvar men som kräver hatten av för att de håller i!

Bästa team: NH! Utan tvekan. Vi har legat topp-placerade sedan början, vi har haft gott samarbete och många av våra originalspelare har hållit hela rundan. Spelarna har hjälpt och stöttat varann, inga sura miner eller klagan på varann. Vi har krigat hela tiden och ändå lyckades vi bygga ett VU. Bästa alliansen nånsin jag spelat i.

Uppskattade ledare
    : i min ally (NH) så har Agrippa, sedan Manne, Geten, Koffe varit alla bra på sitt sätt under resans gång. Hos de andra har det varit givande kontakt med Ecciman och med Kaptenen. Bra fiender!

Trevligaste spelaren: Kan inte bara nämna en. Hos oss Blazey - som utvecklats till en elitspelare, sedan alla som alltid ställt upp, Gotnoaim, Ohly, Namu, WA, Mowgli, Marunga, Gizmoff, Edge, Qoya, Geten, Victor, Grothlin, atari... och hos de andra så ligger Classic och Måns bra till

Bästa startspelaren: Agrippa

Att minnas: När jag var på Grancanaria och Kaptenen bestämde sig för att riva mitt konto... Jag hann inte se det hända för linan funka inte så bra därifrån, men de mina såg det och satte upp en fet vägg. Så en besviken Kapten plockade en nivå på muren.... inget annat, om jag minns rätt. Efteråt sa han att han hade glömt jag var bortrest det hade varit roligare om jag var hemma och själv hade upptäckt attacken. Det tycker jag med . Men de minnas engagemang var otroligt!

Sån miss när...
    Jag tog med en spelare som jag litade på. Men ack så fel jag hade.

Sjukt skoj händelse: Ja den är redan nämnd, när ISID anfaller och deffar varann i en av våra byar, Det var absolut sjukt roligt!

Sjukt tung händelse: Att få VUet nollat.

Så här kommer jag minnas S4: En ganska seg server, med mycket försök till locka folk hit och dit, men det som alltid kommer att vara mitt starkaste minne är hur hela min ally ställde upp med allt under tiden jag blev sjuk. De slet som djur med att hjälpas åt med spelet och med att peppa mig. Det fina samarbetet märktes och jag kommer aldrig att glömma vilken härlig ally NH är och hur tighta de flesta var/blev. Det har utan tvekan varit så häftigt att få vara ledare i en allians med så många bra spelare.

Lycka till allihop, det har varit kul i alla fall!
    Pyyret@klodvig

Standard

Atari var sjukt schysst :P Hjälpte mig nästan hela vägen i slutspelet
    Agrippa var hederspersonen som man kunde skicka ett meddelande till med det mest obetydliga innehåll, och ändå få ett vänligt svar :P:P

Junior Member
    Reg.datum
    May 2011

Standard Nomineringar!

MvP, Allic73! Få spelare hade kunnat styrt ett vu så bra! Tålamodet på kontot är beundransvärt!

MvO, Ecchiman! Total lekstuga vad gäller plundring, det betydde mycket för alliansen.

Bäst offensivt! Busklös! Den här killen ska inte bara ha heder för hans otroliga slägga, utan också för att han verkligen vet vad han gör!

Bästa team! IC! Många har redan glömt bort denna allians i samband med sammanslagningen, men det vi gjorde i denna lilla allians var häftigt. Vi tog bland annat det första Vu:t!

Respekt åt! Markus, vet inte hur du bar dig åt när du drog upp 10k katas utan tränare och diet? Finner bara ett ord, RESPEKT!

Mest underskattade, Bernie! Hur bar du dig åt? Du kom från ingenstans och praktiskt taget nollade ett vu helt ensam. Häftigt!

Bästa startspelaren! Ecchiman får dela denna kategori tillsammans med Zeback!

Trevligaste spelare. Jag måste ju bara nominera Classsic här! Han drog verkligen upp stämningen i skypechatten! Han hade ständigt några roliga/ heltjävlagalna historier på lager! En spelare alla hade velat haft i sin allians!

Vill tacka för en otroligt rolig server som ni faktiskt alla bidragit till!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2011

Standard

Får väl börja med att säga att man kommer ju troligen skriva mest ID/IS konton, har ju inte så bra koll på hur det såg ut hos er andra

MvP (Most valuble Player):Allic73- Skötte VU arbetet extremt bra, det VU som var bäst uppbyggt!

MvO (Most valuble Officer):Hade inte mkt till ledning i ID/IS var folket som styrde mest

Bäste lagkamrat/teamspelare:Varsamis, men ja vet inte, Elcordobes för att nämna några

Bäst defensivt:Varsamis och Anguilla i början- Vi var väldigt aktiva tillsammans när offarna kom mot olika byar..Sedan vid EG Classsic-som stod för nästan alla spjut i vårt VU!
    Var dock någon i NH som måste byggt väldigt mkt flaxxar!

Bäst offensivt:Busklös,Zeback- Tog artefakter och VU hit och dit, sänkte även ex antal hs!

Mest underskattade:Bernie- sänkte ett VU själv, vilket var oväntat hos fienden, med bara 6k pop!

Mest överskattade:tehmyrg-popper,nuffsaid!

Bästa manipulatör: Victor AKA peppeabris- småungarna följde med!

Mest irriterande:Victor AKA peppeabris, prata skit kunde han! SIGGE-CAPS MANNEN/KVINNAN, Adisa (L)

Respekt åt:Paul Coffey, fick hs bombat flera gånger, men gav aldrig upp!

Bästa team:SIGGE,men ja vet inte,Anguilla-Tog offbyar, sänkte hs mm! I NH, Grothlin,Paul Coffey,peppeabris som faktiskt lyckades sänka lite städer hos oss i "vårt område" !

Uppskattade ledare:Allic73-stort jobb!

Trevligaste spelaren:men ja vet inte, varsamis-gullpojkar

Att minnas:När men ja vet inte deffade upp Paul coffeys hs så Lundmark förlorade sin off!

Sån miss när...Flera NH offar skulle försöka erövra Zebacks offby, men peppeabris siktade på residens ist för palats!

Sjukt skoj händelse:När men ja vet inte deffade upp Paul coffeys hs så Lundmark förlorade sin off!

Sjukt tung händelse:När men ja vet inte deffade upp Paul coffeys hs så Lundmark förlorade sin off!

Så här kommer jag minnas S4: IS/ID en nivå starkare truppmässigt, NH visste hur man skulle poppa, men va inte många som verkligen hade trupper. X-arna var bara många, några få som visste hur spelet fungerade!

Troligen s4´s bästa travianbröder, Natrium och Lundmark på Anguilla kontot!

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av lundmark Visa inlägg
    Bästa manipulatör: Victor AKA peppeabris- småungarna följde med!

Mest irriterande:Victor AKA peppeabris, prata skit kunde han! SIGGE-CAPS MANNEN/KVINNAN, Adisa (L)

Sån miss när...Flera NH offar skulle försöka erövra Zebacks offby, men peppeabris siktade på residens ist för palats!
    Lite rättning på G.

1. Ganska fel att säga Victor AKA peppeabris då han inte riktigt är peppeabris. Victor är en spelare och peppeabris är en annan. Rätt ska vara rätt.

2. Det var inte peppeabris som skulle sikta på palats/residens utan peppeabris tog Zebacks lilla tränare. Rätt ska vara rätt.

Regler för att posta