Det beror väl lite på hur mycket man satsat på fälten osv. Många toppfarmare har stora truppförluster jämt och ständigt, och satsar oftast på att ständigt bygga nya trupper. Och ju mer trupper man har, desto mer kostar det ju också givetvis. Sedan så om man vart uppmärksam de tidigare veckorna så hade man sett att även Starscream låg på top10-listan de första veckorna...
Guldar man mycket behöver man inte farma jättemycket heller..
Jag älskar att kommentera signaturer! <3333
Man tar produktionsbonusar, NPC:ar obegränsat.
Eftersom att vetefält ger mer än övriga fält (bageri) så kan man tjäna mycket på att bara ha 15c som starscream har bara man guldar mycket.
Sen tror jag att starscream också plundrar mycket men inte lika mycket kanske. Sen kan man ju köpa konst också för att få upp byar.
Jag älskar att kommentera signaturer! <3333
vi jämförde plundring kontra produktion rätt mycket förra servern, kontentan var iaf att den som farmar på bra i början men håller igen lite med farmtrupper och sedan fokuserar stenhårt på fälten i huvudstaden vinner i produktion med hästlängder över den som satsar allt för mycket på farmtrupper i början. Fälten är en rätt säker inkomst trots allt.
Grejen är ju att den som utökar sina farmtrupper ständigt ligger runt nollan eller minus i vete hela tiden medan den som satsat på fälten kan dunka igång sjuka köer när de börjar bli klara och kommer ikapp truppmässigt då istället eftersom farmaren måste lägga resurser på fält och trupper. (OBS det här sista var inte riktat till Zeback för det där vet han redan).
ryktas det...
Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
Hjälp, Moss hackade min signatur*snyft*
Det ryktas att detta forum är rätt dött, dags att sätta lite fart på ryktena?
Olga,
Nu på ett Konto nära dig.
Ryktas att jag är tillbaks på ett litet konto någonstans på kartan eftersom jag är så bra gav jag er 33 dagars försprång :rolleyes:
Det ryktas jag slöspelar men har fått musarm. Frågan är, spelar jag för mycket....hmm eller för lite![]()
Sez 2 mammaö - TF
Sez 3 mammaö - VF/Nemesis
Sez 4 Noe - VF
Sez 5 mammaö - 2M/Nescio
Sez 6 Snorkfröken - MD
Sez 7 Besksöta - Ceres
Sez 8 gästspela på Superheroes
com6 Mamboo - Wild*R - W*Love ♥
Sez 10 Syster Jane - Klostret...själavård på Portal King "Satan"
com7 Flower power - Wild @ Heart
s6 Bimbo - T.A "reserv Bimbo"
com3 Clarence Clemon - DAS