Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Visar resultat 121 till 122 av 122

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ALEN Visa inlägg
    t.ex. du o dina vänner i Galaxy/BABBO
    Njäe, snarare +46

Men orkar man inte köra 24/7 men endå vill vara med å leka blir det ju tyvärr så. Då Travians utveckling senaste åren endast är mot ett spel som kräver mer och mer guldande och då många är riktigt jäkla bra är det ett alternativ att bosätta sig långt ut i skogen och leva som en eremit. Antingen bygger man en stor fet off eller en jäkla massa def, allt för att användas i endgame. Eller bara leker man för sig själv!

Själv använde jag ju offen flera gånger, så riktigt så illa som jag beskrev innan var det kanske inte, men nästan. Fast skulle allt finnas från start så blir det ju en dimension till, tiden, att det kanske inte lönar sig med en gigantisk off. Eller är ju en möjlighet att det endast är möjligt/tillåtet att deffa/skicka råvaror INOM samma allians! Bort med alla VU-allianser, hemliga parkeringskonton mm. fast då blir kanske taktiken att låta sig plundras än mer utbredd. Hur man än vänder sig har man rumpan bak..
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Det ryktas att det är jäkligt mycket trådar kvar här från förra s1.....

S2 : knugas|T.F <3
    S1 : knugas|Sparta
    S1 : RU486|SOG
    http://travian-reports.net/se/report/2556155655e http://travian-reports.net/se/report/255616b852f

Pågående Server :
    S3 : knugas|D.S.R > Semester
    S4 :

Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213

Regler för att posta