Sidan 11 av 13 FörstaFörsta ... 910111213 sistasista
Visar resultat 101 till 110 av 122

Ämne: Det ryktas att...

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Standard Tråkigaste hittills

Det ryktas att detta var den absolut tråkigaste servern hittills. TG promenerade till vinst, inte en slägga mot sitt VU. Snacka om blåsta på slutstriden

Vann senast 2008 (spelade då co på Baalzamon kontot), tog upp travian denna runda men efter detta snöpliga slut vet i fan om det blir något mer...

På en skala 1-10 får denna runda: -10

Senior Member Oddballs avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Rekord snabbt EG

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Så vilka av dessa namnkunniga tycker du borde ha suttit med en VU:off då?
    Ja det fanns ju några gamla rävar i både Vendetta och NoVa som jag trodde skulle komma och sänka TG,s VU. Men de hade väll bränt dessa tidigare då. Jag blev lite förvånad då det helt plötsligt var slut
    S6 - Matglad
    S1 - Torsmo

Det har aldrig funnits ett gott krig eller en dålig fred.
    Benjamin Franklin

Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Torsmo Visa inlägg
    Ja det fanns ju några gamla rävar i både Vendetta och NoVa som jag trodde skulle komma och sänka TG,s VU. Men de hade väll bränt dessa tidigare då. Jag blev lite förvånad då det helt plötsligt var slut
    Tror inte du har riktigt koll, vi har offar som skulle kunna sänkt TGs VU utan problem men vi lät den vara pga av att NoVa/Vendetta skulle förlorat i längden ändå. 70% av servern var ju med i IC/RING/TG sidan blev för mycket allianser så vi valde att avsluta rundan på vårt egna sätt.
    \"Hård och Orättvis\"

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Snopp snapp snut, å så var sagan slut...

Tyvärr är tendensen densamma på T4 och jag måste tillstå att Travian är inte vad det varit. Sprintkonton går för långdistans...

T4 är en katastrof!

Åter till trevligheterna, och jag vill gratulera er alla som stöttade TGs lerhög. Ingen ska ta er vrede för er insats. Väl kämpat!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sir Gore Visa inlägg
    Tror inte du har riktigt koll, vi har offar som skulle kunna sänkt TGs VU utan problem men vi lät den vara pga av att NoVa/Vendetta skulle förlorat i längden ändå. 70% av servern var ju med i IC/RING/TG sidan blev för mycket allianser så vi valde att avsluta rundan på vårt egna sätt.
    Jag visste det ja, eftersom du blev inbjuden i vår Skypechatt (efter segern ska tilläggas). Och följde vad du skrev där om ert spel. Men det man trodde på slutet var en massiv attack mot lerhögen. Så det blev lite snopet när man loggade in och såg att vi vunnit.
    Men såhär efter 5 års spelande så är nog allt på Travian historia för mig, nu blir det övergång till det verkliga livet. Så ha det bra alla.

//Kalle
    S6 - Matglad
    S1 - Torsmo

Det har aldrig funnits ett gott krig eller en dålig fred.
    Benjamin Franklin

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trassel Visa inlägg
    Snopp snapp snut, å så var sagan slut...

Tyvärr är tendensen densamma på T4 och jag måste tillstå att Travian är inte vad det varit. Sprintkonton går för långdistans...

T4 är en katastrof!

Åter till trevligheterna, och jag vill gratulera er alla som stöttade TGs lerhög. Ingen ska ta er vrede för er insats. Väl kämpat!
    Det här är femte servern jag spelat på och varenda en av dom har blivit klassad som den sämsta någonsin, himla otur jag måste ha
    avslutade:
    se1 4: Lord Haldo | F.F
    sez 10: styggavargen | eVil
    se1 5: Pavo | FRAG
    se1 6: Witten | Vendetta (övertaget konto)
    se3: Arlaharen | KJFR
    se1 7: Pavo | Olympos
    se3: Turbo | BRAiN
    se1: 9 Ares

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord Haldo Visa inlägg
    Det här är femte servern jag spelat på och varenda en av dom har blivit klassad som den sämsta någonsin, himla otur jag måste ha
    Tycker du att servern var bra då? EG var ultimat med en allians som fick en promenadseger för att motståndarna inte ens skickade släggor mot VU? Jag har haft ett uppehåll på 4 år, de servrar jag spelat innan har varit spännande och bra EG. Denna server var en katastrof.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Krosse Visa inlägg
    Tycker du att servern var bra då? EG var ultimat med en allians som fick en promenadseger för att motståndarna inte ens skickade släggor mot VU? Jag har haft ett uppehåll på 4 år, de servrar jag spelat innan har varit spännande och bra EG. Denna server var en katastrof.
    Spelade inte hela rundan så jag kan inte ge en riktigt rättvis bild men för mig har eg lerhögsbygge o EG aldrig varit särskilt intressant även om jag kan bli imponerad av stora släggor. Spelade i Vendetta btw, kriget vi hade mot TG var riktigt lovande men föll på att vi hade för lite deff enligt mig iaf.

Spelar på s3 också där två block nollat varandras vu så många gånger att jag tappat räkningen, är det så du vill ha det?

Förresten tog se1 4 slut efter bara en sänkning av vu, här vart det två.
    Senast redigerad av Lord Haldo den 12-09-21 klockan 21:10
    avslutade:
    se1 4: Lord Haldo | F.F
    sez 10: styggavargen | eVil
    se1 5: Pavo | FRAG
    se1 6: Witten | Vendetta (övertaget konto)
    se3: Arlaharen | KJFR
    se1 7: Pavo | Olympos
    se3: Turbo | BRAiN
    se1: 9 Ares

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Cool

Citat Ursprungligen postat av Krosse Visa inlägg
    Jag hade med glädje skickat min slägga, vilket jag gjorde... men det var då för sent efter motstridiga order från ledningen. Jag skulle skickat den 12 timmar tidigare, gick upp en timme tidigare bara för att skicka. Då fanns det ett IGM om att jag skulle vänta, men ha offen hemma.Så, jag väntade och väntade, tyvärr var jag först på mässa i Stockholm och sedan på teaterrepetioner, så jag kunde bara kolla IGM om när jag skulle skicka. Så, när jag äntligen kom hem så förstod jag att vi inte tänkte skicka, men jag skickade ändå. Fast förstod tidigt att den skulle hamna 2-2½ timme ifrån VU, vilket den gjorde.

Inte sjutton har jag suttit och guldat ihop en off, bara för att den skulle stå kvar hemma i HS. Så, jag kände mig rätt så blåst, när jag aldrig fick använde den. Den var ju inte så stor, men tillräckligt stor för att ha kunnat knipa #8 som Anfallare i alla fall. Alltid deff innan, så nöjd med mitt offspel.

Detta var mitt 5e VU, 4 segrar innan, så inte roligt heller att få sviten bruten. Fast när man såg hur många vi fick emot oss, så förstod även jag att vi skulle förlora i längden. Så, de som gnäller på NoVa och Vendetta, ska bara hålla käften. Bildar man allians med 60-70 % av spelarna, då skiter man ju i det blå skåpet. Så, idioter som xxxxxxx (ja du vet själv att det är du som är idioten) som klagar på oss, är ju bara helt blåst.

Bachman på Holy Men

Sidan 11 av 13 FörstaFörsta ... 910111213 sistasista

Regler för att posta