Jag kikar runt på Forumet ibland men tror att jag har lyckats trappa ner till den grad att jag inte bryr mig något speciellt numera. Kikar som sagt lite på forumet ibland dock. Trevligt att se lite bekanta profiler som tittar in iaf
Ha en kul S1:a de som nu spelar (och jag hoppas att det blir lite tomrum nu när det är den första jag inte är med på).
/Crude
Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
Hjälp, Moss hackade min signatur*snyft*
I have no use for people who have learned the limits of the possible.
Terry PratchettWhen in doubt, choose to live.
Terry Pratchett, Thief of TimeIt's not worth doing something unless someone, somewhere, would much rather you weren't doing it.
Terry Pratchett
Jag testar en normal igen.. få på normalservrar som vet vem jag är ändå.. trots att jag spelat ganska många nu men under varierande nick.
Lekte sista delen av s4 på Big Mamma men kommer nog alltid att vara en sez-spelare i grund & botten.
Kontot nu på s1 är Lat & Sez Nobody, hoppas jag klarar av att pensionera mig efter det.
// K
Jag finns därför är jag..
Slöspelar på x antal servrar tyvärr..
Sez 2 Kramner Sez 3 Dead Poetry Sez 4 Playboy Sez 5 Mr SimCity Sez 6 Vi hade otur
Sez 7 Fluffig Bunny Sez 8 Kramner Sez 9 NaCl Sez 10 De Omutbara
Sez 11 En Mutbar Sez 12 Nobody Sez 13 Don7an
+ en ansenlig mängd normalservrar..
Aldrig mer sen heter det väl?
Matanza spelar nu igen
Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
Hjälp, Moss hackade min signatur*snyft*
Jag finns som alltid på Sir Gore, och leder en allians som vanligt, också gärna en allians utan divor och sent ankomna spelare till rundan... som vanligt =)
\"Hård och Orättvis\"