Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Palats 15 = Residens 20?

Standard Palats 15 = Residens 20?

Hej, jag har just uppgraderat mitt palats til nivå 15 och byggt fram en senator. Jag undrar bara över en sak: Om jag bygger t.e.x en senator på palats nivå 15, kan jag då ta bort palatset och uppgradera ett residens till 20 och bygga en till senator, eller räknas palats på 15 som residens nivå 20?

Senior Member mjaus avatar
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Allt handlar om att du bara har 2 platser/residens och 3platser/palats att utöka till nya byar.

om du har utökat en by med palats i nivå 10 så behöver du palats i 15 för nästa eller residens i nivå 20.

Det är lite krångel, prova att klicka på T4 Answers här ovan, under forumslogan.
    YOLO SWAG MONEY 2012 FLAVOR!

Standard

Citat Ursprungligen postat av alfredthegr Visa inlägg
    Hej, jag har just uppgraderat mitt palats til nivå 15 och byggt fram en senator. Jag undrar bara över en sak: Om jag bygger t.e.x en senator på palats nivå 15, kan jag då ta bort palatset och uppgradera ett residens till 20 och bygga en till senator, eller räknas palats på 15 som residens nivå 20?
    Du kommer inte att kunna bygga en senator till med ett residens på nivå 20. Uppgraderar du däremot palatset till nivå 20 kan du bygga en till.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Montgomery Visa inlägg
    Du kommer inte att kunna bygga en senator till med ett residens på nivå 20. Uppgraderar du däremot palatset till nivå 20 kan du bygga en till.
    Okej, tack.

Regler för att posta