Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 47

Ämne: Öppet brev till alla i sparta och alla andra som orkar läsa

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av milos Visa inlägg
    eller sparat se andra släggorna och skickat aris först
    Varför vissa får gå först är ju inget du har nån insyn i så fattar inte hur du ens kan kommentera det. Men vill du veta det så fick Billy Walsh gå för att kontot skulle bli obemannat pga irl-skäl just då, samt att hans klubbor låg illa till med alla inkommande på parkeringar. Att skicka Ari efter en bräcka hade vart rent larv då den nollar vadsomhelst ensam.

Sparta hade haft en större vinstchans om instruerat era offspelare att det är bättre att bygga off i en by och inte i 15-20 och satsat på att försöka sno lite släggor o annat istället för att farma som offtaktik.
    Senast redigerad av Deodorant den 11-11-29 klockan 18:46
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

froggan
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg

Det är väl uppenbart att både OpK och HBO haft en annan inställning i grunden med EG. Vi har inte VU i en egen allians o håller rapporter hemliga för medlemmarna. Det heter inte mitt VU eller jag behöver osv. Men visst hade vi haft större vinstchans om vi sagt till Ari att deras trupper skulle få brinna inne....
    Det är väl inte så konstigt att vissa allianser, däribland Sparta, väljer att ha en egen allians för VU och BP?! Helst inte efter allt spionerande mm som förekommit. För mig är det helt naturligt att det är en särskild allians för de som bygger VU, så har det varit i de allianser jag tidigare varit med i, framför allt på speed.

Våra VU-hållare/-byggare i Sparta har varit helt otroliga!!! Jag har inte varit med om att det varit så lite gnäll om vete någonsin. Här blev vi inte dränkta med MM som handlade om att skicka vete! De MM som kom, var uppmuntrande och positiva! Jag är van vid att man mer eller mindre blir utskälld av ledningen i dessa MM, men så har det verkligen inte varit här! Så skönt att slippa det! Så all heder till våra VU-hållare och deras sitters, och även till ledningen som trots allt varit oerhört positiv!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Bull! Hur tänkte du där? Vänta tills dom tog en egen? Haha, inte alls sant - ni stod på spartas sida. Annars så gjorde ni det för att Alpha skulle vinna, vilket jag har svårt att tänka mig.

Och Milos - gällande VU-anfallen så har jag ingen aning om vad du pratar om aldrig sett en off som tagit 110 nivåer, men visa gärna den.

Annars så gillade jag Sparta fram tills ni blev för stora. Eller tror ni hette ngt annat än sparta. Nåja, kvittar.
    Fel, varför skulle jag hitta på nåt nu när det är över. Bit i det sura äpplet vi gav den för att jävlas med er. Vi hade inte tänkt låta dom bygga till lvl 100 det hade dom fått fixa själva isf.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Fel, varför skulle jag hitta på nåt nu när det är över. Bit i det sura äpplet vi gav den för att jävlas med er. Vi hade inte tänkt låta dom bygga till lvl 100 det hade dom fått fixa själva isf.
    Just det är det ingen som tvekade på ens sekunden efter ni gav bort den, tycks dock förmätet av dig att dumförklara Sparta och anta att inte dom räknar med det o tar en egen under tiden? Resultat=inget byggstopp hursomhelst.
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Milos: Fel, ni hade typ n80 eller ngt när Ari träffade. Och anledningen till att vi skickade var att vi hade noll deff Kunde inte försvara dom. Menmen, klart det var fail Lätt att säga efteråt. Men Ari kan inte ta 110 nivåer (som det sänktes typ).
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Milos: Fel, ni hade typ n80 eller ngt när Ari träffade. Och anledningen till att vi skickade var att vi hade noll deff Kunde inte försvara dom. Menmen, klart det var fail Lätt att säga efteråt. Men Ari kan inte ta 110 nivåer (som det sänktes typ).

är väl bara korkat att bort förklara, räcker det inte bara med att konstatera att om ni skickat aris off först så hade ni haft de andra släggorna kvar att sänka Alpha med.

om det sen beror på taskig planering, irl problem eller att ni inte kunde försvara offen kvittar väl. fakta va att det skickade väldigt mycket mer off mot vårat vu än nödvändigt.

men om erat mål va att sänka vårat Vu så många nivåer TOTALT som möjligt (varför ens räkna på hur många nivåer?)så va det säkert utmärkt planerat

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

är väl bara korkat att bort förklara, räcker det inte bara med att konstatera att om ni skickat aris off först så hade ni haft de andra släggorna kvar att sänka Alpha med.

om det sen beror på taskig planering, irl problem eller att ni inte kunde försvara offen kvittar väl. fakta va att det skickade väldigt mycket mer off mot vårat vu än nödvändigt.

men om erat mål va att sänka vårat Vu så många nivåer TOTALT som möjligt (varför ens räkna på hur många nivåer?)så va det säkert utmärkt planerat
    Rent generellt så har ju OpK/HBO presterat sämre och haft sämre planering än Sparta om man ska tro dig, hur kommer det sig att ni inte vann ?
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Dom offarna hade inte sänkt ett skit eftersom dom hade dött.
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Rent generellt så har ju OpK/HBO presterat sämre och haft sämre planering än Sparta om man ska tro dig, hur kommer det sig att ni inte vann ?
    Troligen för att vi inte använde oss av spioner och konton i andra allianser,

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Troligen för att vi inte använde oss av spioner och konton i andra allianser,
    Hahahahaha du glömmer att jag funnits i eran chatt Vill du seriöst att jag ska plocka fram loggarna där man sitter o gnäller på spioner som folk har men samtidigt är asnöjda att ni har spion i alpha ?
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta