Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 28

Ämne: Tacktråd

Senior Member Mrs Ps avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard Tacktråd

Jag vill tacka speciellt, Petronella som kom in på Rumtre vid EG som hjälp. Du har vart en klippa för oss på alla sätt och vis.
    Skramlamix, min goa co som skötte kontot medans jag lekte på speed. Vi var nära att sluta helt flera ggr.
    Smiley, du har natt efter natt suttit och vaktat och skyfflat på VU.. löv u
    Alli och cicci - en klippa ni med tack!!
    Sture.. du vet att jag tycker om dig ofantligt va??

Warlock och Pontare... mina deffare..vad hade vi gjort utan er?? helt otroligt bra är ni.

Alla goa alpha spelare som dag ut och dag in följde de order som kom ut!! Utan er ingen seger!!
    Mrs P
    -----------
    Avslutade
    Sez 3 Fusion@Crowd
    Sez 8 Mini-Hopp@Crowd --> Glock20@Crowd
    Sez 9 Kali@!Gyms -->The Unicorn@Mygs!
    Sez 10 Spökplumpen@Disney --> Gizmoduck
    Sez 11 Bakverk
    S1 Fjugen - Alpha
    S1 Rumtre - Alpha
    S5 Pea - EVUL
    S3 Petronella - Galaxy
    S1 Pope - Olympos
    S5 Ludde_06 - Troja
    S1 Syster Yster-Rehab
    Finalserver - Spirit
    Finalservern - Petro
    S5 Rumtre -Persikorna

Pågående
    S1 - Thanatos

Senior Member SnakeDogs avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard Tack Alpha!

Även jag vill tacka alla mina medspelare i Alpha för en underbar seger och en trevlig runda. Alliansen och VU't har skötts med fingertoppskänsla som skapat trygghet och lojalitet (i dom flesta fall) hos medlemmarna. Tydliga deff/off order utan tveksamheter. Väl planerat och väl utfört är mitt betyg.
    TACK, och hoppas vi ses någon fler gång under lika trevliga förutsättningar!

Snakedog
    postis@s1

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2011

Standard

Vill också tacka alla Alpha spelarna. Det har varit ett NÖJE att tillhöra Alpha. Utan Rumtre hade vi inte klarat det. De gjorde ett fantastiskt jobb dygnet runt under jäkligt lång tid. Fattar inte hur ni orkade. Vill också passa på och tacka ledningen som rott detta i hamn. Alla riktade MM om vart det behövdes vete, rv, deff samt off har funkat perfekt. Har varit aktiv många timmar varje dag sedan man blev inlurad av "dåliga kollegor" att spela Travian. (de har slutat för länge sedan), och jag förstår dem

Har lärt mig så mycket, även om det bara är en bråkdel av vad de flesta kan.
    En stor eloge till vår kära Alpha spelare Smiley. Alla borde ha en Smiley i sina allianser. Kan vara skillnaden mellan vinst o förlust. Ni som inte känner henne ska veta att hon alltid är positiv, hjälpsam o jobbar för Alphas bästa i alla lägen.

Vill också passa på och tacka Viking Quest för alla attacker på mina byar i våras. Ni sa att ni var envisa och ville ha dem. Ville visa att jag oxå kunde vara envis.

Riktar också ett tack till Cogo som brände in i HBOs VU. Möjligt att de hade blivit sänkta ändå. Only god knows.

/save your soul

Member habitats avatar
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

tack allihop för en kul omgång kommer säkert ses igen o vem vet var när hur mot eller med
    ha det så bra alles

tack o hej

Standard

Jag skulle vilja tacka alla jag spelat med och mot de senaste 7 åren, har varit med från starten av s1. Jag har också hunnit med några rundor på andra servrar under tiden men nu får det vara nog. Då jag tillhör den typen av människor som tycker att det var bättre förr och ju förr desto bättre anser jag att allt nytt som hänt med spelet har varit av ondo. Det har blivit för få dominanta konton med för många spelare på några av dem. Men jag är nöjd med att det är över nu och jag är jättenöjd med mina travianår. Många trevliga saker har hänt och många trevliga personer har jag mött.

Jag hoppas ni alla har det bra i fortsättningen och jag önskar er lycka till i framtiden vare sig ni fortsätter med spelandet eller inte.

Hälsningar från Milanista, Kafka, Skrumpen, Skrumpen/Clausewitz, Skrumpelse, Tjoho, Major, rojaM, Tut i luren ochFrigolitätaren (tror det var alla jag spelat som).

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Milanista Visa inlägg
    Jag skulle vilja tacka alla jag spelat med och mot de senaste 7 åren, har varit med från starten av s1. Jag har också hunnit med några rundor på andra servrar under tiden men nu får det vara nog. Då jag tillhör den typen av människor som tycker att det var bättre förr och ju förr desto bättre anser jag att allt nytt som hänt med spelet har varit av ondo. Det har blivit för få dominanta konton med för många spelare på några av dem. Men jag är nöjd med att det är över nu och jag är jättenöjd med mina travianår. Många trevliga saker har hänt och många trevliga personer har jag mött.

Jag hoppas ni alla har det bra i fortsättningen och jag önskar er lycka till i framtiden vare sig ni fortsätter med spelandet eller inte.

Hälsningar från Milanista, Kafka, Skrumpen, Skrumpen/Clausewitz, Skrumpelse, Tjoho, Major, rojaM, Tut i luren ochFrigolitätaren (tror det var alla jag spelat som).
    Det VAR bättre förr! ett konto, en person. Så ska det vara, allt annat är bara trist.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard Tack, eller:)

Pea puss!
    Jag vill tacka alla, de få sitters som vi hade, vi var flera som gick in då och inte glömma dom!
    Maria, du är duktig, nästa VU kommer du säkert ha en ledande roll
    Petronella vad bra du är! Flåt att jag tog dig från en vinst på s3 till ny vinst
    Smiley, Cicci, Blondii, Tarzan sicka bra sitters och spelare ni är! Vad kul vi haft!
    Sture, vår dator!! Alltid koll på tider, deff och offar.
    Sedan vill jag även tacka Des, som stöttat och pushat mig vid svåra stunder, fast hon inte spelade på s1, tack!
    Inte glömma melody..ydolem förra s1,
    Och givetvis alla Alpha spelare, vi på Rumtre hade inte varit något utan er..
    Men Pea, minns du när jag fyllde år i Maj, frågade du lite snällt skall vi hålla VU, Sture vill att vi skall göra det…undrar om det verkligen var han eller du som ville, hehe
    Du har lärt mig mycket som jag tar med mig, puss. Du kommer ha en plats i mitt hjärta..
    Hoppas ingen är glömd!
    Tack för denna omgången!
    /Skram
    (Och jag som inte ens tänkte skriva något)
    Senast redigerad av Skramlamix den 11-11-29 klockan 19:44

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Det VAR bättre förr! ett konto, en person. Så ska det vara, allt annat är bara trist.
    Ja fifan för att behöva samarbeta i en dynamisk grupp, enklare o ha sitters som passar offen när man sover som inte har nån talan alls !
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Ja fifan för att behöva samarbeta i en dynamisk grupp, enklare o ha sitters som passar offen när man sover som inte har nån talan alls !
    Det som är tråkigt är inte det som händer på kontot utan att dessa konton rensar bort alla småspelare som förgyllt allianserna. Travian som spel är egentligen ingen jättehöjdare; det är det som händer i chatterna och i allianserna som varit det trevliga. Sedan artefakterna kommit så har många som inte känner att de vill ha travian som heltidsysselsättning försvunnit och det är synd. Spelet förlorar väldigt mycket av sin charm när mixen av noobs och duktiga spelare inte längre finns.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Milanista Visa inlägg
    Det som är tråkigt är inte det som händer på kontot utan att dessa konton rensar bort alla småspelare som förgyllt allianserna. Travian som spel är egentligen ingen jättehöjdare; det är det som händer i chatterna och i allianserna som varit det trevliga. Sedan artefakterna kommit så har många som inte känner att de vill ha travian som heltidsysselsättning försvunnit och det är synd. Spelet förlorar väldigt mycket av sin charm när mixen av noobs och duktiga spelare inte längre finns.

Jo jag kan hålla med dig i tänket där, det är dock inte samma sak som att hylla enmanskonton som så bra och strongt gjort. Det är bra mkt intressantare och även svårare att behöva samspela med ett antal andra spelare med ideer om hur man ska göra med kontot än att bara styra själv. Gapandet om hur bra JAG är med hänvisning till att man faktiskt spelat ensam är klart överskattat imo. Alla konton av betydelse har sitters så man är flera iaf, skillnaden som *ensamspelare* är att du kan skita i vad dom andra tycker.
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta