Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Tacktråd

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    En klok spelare bygger väl kontot efter dom förutsättningar som finns, är man 3 man o kommer överrens så kan man spamma fram offar o ha aktivitet 24/7, är man ensam så bygger man kontot efter det, fattar inte bara tramset med att tjafsa om att det ena är bättre än det andra, hemligheten ligger väl i att inse sina begränsningar o spela efter det ?
    Jepp och därför är det tack och hej.

Senior Member milunas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard milunas TACK!

Jag har interagerat alldeles för lite med andra spelare/allianser denna server varför jag känner att det är svårt för mig att skriva något i nomineringstråden men några TACK vill jag såklart ge.

Tack till sweet som skänkte mig risplockarkontot några månader in på servern.
    Tack till Trin som frågade om jag inte hade lust att ta över det.
    Tack till Smålänningen och knugas som gav mig tillfälle att för första gången testa att mellandeffa ett byövertag med ett residensbygge vilket resulterade i att jag fick behålla byn samt deffmedalj den veckan. Nog det mest spännande som hänt risplockarkontot denna runda.
    Tack till grannar i diverse allianser som jag hade förmånen att hjälpa med deff så hjälten fick jobba lite. Tråkigt att vi blev fiender sen.

Tack till HBO/C+ som tillät ett helt okänt konto hålla deras VU - och tack för ert slit med råvaror/deff - och sjuka chatt. Särskilt tack till bigboy, Ares, stankon och ned stark (innan spelaren la av) som skickade råvaror som klockverk till VU och till Cleopatra och mesh som ofta räddade byggstopp pga vetebrist från sina vusupportbyar.

Tack till alla som anfallit risplockarn under serverns gång, tråkigt att det inte räckte ända fram.

Störst Tack går dock till alla underbara människor i OpK-chatten! Ni är bäst! Alltid någon att prata med dygnet runt.
    Tjabz (Omar Little) - bra att du höll mig utanför dina ondskefulla planer så jag fortfarande tycker du är sötast i världen. Ja, möjligen inte sötare än Mysbello (Simon Adebisi) då - tack för träningspasset och dina syrliga inlägg. Challe (Charleston) - nu kommer jag äntligen att ha tid att läsa ut femman så vi kan prata om den.

Särskilt tack till Graf (Mostly Blind) och Bodil (Velites) som ställde upp som VU-sitters och gjorde mina arbetsdagar enklare. Bodil - vi hörs kl 20 på fredag. Graf - lite mer vin har aldrig skadat.

Största tacken går dock helt klart till Neo - jag bygger VU med dig när som helst igen! (fast jag ska inte spela mer travian nu). Och som vanligt - all min kärlek till Bygg! Ingen är som du - och jag ska vinna mot dig i WF nån gång...

---
    Bortskänkes till bästa motivering - 396 guld - skriv till risplockarn och ange varför just Du ska få guldet.
    Senast redigerad av miluna den 11-11-29 klockan 22:29
    S1 risplockarn
    --------------------------------------------------------
    S2 - noctiluna M.I.A. | S1 - Nejlika/S&M Bonksalot (VU) sky/SKON | S2 - General Get http://travian-reports.net/se/report/47474507010 Ros | S5 - Dostojevskij V | S1 - luna sky | S7 - Shenlong RPx (TGS) | S6 - miluna Ghosts (KGB-S) | S4 - miluna AiE | S1 - luna Ghosts

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Det här är ju en riktigt skrämmande tråd, man ska tacka folk personligen utan att stöta sig med andra, samtidigt så vill man ju inte tramsa sig eller vara för personlig, well ok, ska göra ett försök då:

Omar-pojkarna Polly, finns bara du som vanligt. Bygg, Tjabz ja jag är ju kär i er, vad mer kan man säga

Miluna Det tar väl i snitt 500 servrar att lära känna dig så det är tur att man är snabb o tagit det på 3 lr nåt Bygger VU, deff , off vad du vill med dig vilken dag som helst men fn ta dig om du bangar Idol på fredagarna !

Bacchus o Ariana Man blir ju sjukt avis på hur skoj ni har när Graf inte ens kan skriva mer o övergår till videochatt. jag vill oxå ....

OpK-chatten generellt Ja vad säger man, har vi ägt eller ?
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Jag vill passa på att tacka mig själv, finns ingen bättre! Byggmark, släng dig i väggen!
    s4 ~ Ash Ketchum | SE
    sez10 ~ Psyche | Studio54/EDDHS[E]
    s1 ~ Simon Adebisi | HBO

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Skramlamix Visa inlägg
    Maria, du är duktig, nästa VU kommer du säkert ha en ledande roll
    Sorry Skram men aldrig i mitt liv att jag går och leder ett VU

Och när jag ändå är igång så vill jag Tacka ALLA människor som jag har haft äran att lära känna, Ni har vart underbara och endel har jag velat gömma mig för - Men tack i alla fall

Jag vill tacka en speciell spelare (som troligtvis aldrig kommer läsa detta, men ändå) Teamdole! En av de mest lojala, arbetsviliga, uthåligaste och dessutom en av de snabbat lärande människorna jag råkat på. Teamdole, lärde jag upp från 0 upp till kunnande av travian (hoppas jag). Jag vill tacka för förtroendet och äran att "träffa" dig.

Crude - du är grymt duktig, tackar dig trotts allt.
    Kinvaras - Tack för möjligheten du gav mig med att ge mig en 20 - 35 spelar stor ally att sköta
    Smiley - Du är underbar!
    Rumtre kontot med spelare - Ett stort tack för ni gav mig möjligheten att hålla i VU ett tag, lärde mig mer om VU osv.
    Blondii - Du borde ha ett diplom på din vägg!
    Alpha - Ni är grymt duktiga allihopa, tack för detta
    Alla motståndare - Tack för en go runda

Finns så många att tacka men det skulle bara bli drygt att skriva ner så mycket...

Nu håller jag tummarna på att jag håller mig borta från travian.

Må världarmas vindar blåsa med dig, Maria/Polos på Fail kontot
    Senast redigerad av Polos den 11-12-01 klockan 17:59
    Må världarnas vindar blåsa med dig

__________________________________________________ _________________________________
    Senast på;

S1 - Fail, Polos, Rommargryta mfl.
    Speed - Rosa Helikopter, Karamellkungen, Nakenchock mfl.
    S3 - Nygreno mfl.
    S4 - Polos, Sunest, Tv6, Mane, mfl.

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Polos Visa inlägg
    Crude - du är grymt duktig, tackar dig trotts allt.
    Tack detsamma.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2011

Standard Tack från Nicklas@GotNoAim

Framförallt skall här lyftas: Chipper, var med i utbrytningen från Outlaws till lilla ICA, och är en fantastiskt härlig människa. Detsamma gäller Danne på Highlander, Kakan och Jimmy på Lucifer Gurra på Freket, R101 och Sunshine på Lax. Dessa filurer har dag som natt fått mig skratta och må gott i chatterna!

I övrigt så vill jag lyfta fram några goa personligheter:

Crude - Dina youtubeklipp med alla konstiga teman har varit en av de ABSOLUTA höjdpunkterna denna runda. När du vetelåste kontot FREKET och skickade en trallande typ egyptier?! (rätta mig gärna) i kostym, så garvade jag och Gurra (på Freket) så att tårarna rann! Helt underbart!
    Att du dessutom är enormt duktig och trevlig via IGM gör bara saken ännu bättre!
    *Notis, jag skickade IGM till Crude att jag också ville ha ett youtubeklipp om hans offar kom min väg, vilket efter lite påminnelse sista dagen faktiskt kom :-) Hade varit ett perfekt klipp om du inte väggades! Skrattade gott.

Sture Bombaren - Mannen med koll. Hur man kan få en människa att lita fullständigt på dennes beslut via en skypechatt är för mig helt sjukt. Men jag säger bara en sak: jag lirar med dig närsom. Alltid trevlig och hjälpsam! Tack för denna runda!

Xoog - Mannen som var med i våra nattliga diskussioner i ICA-chatten och var en mycket härlig person att snacka med! Tyvärr så dog våra samtal ut ju längre servern pågick, men du livade upp många nätter i chatten =)

Omar Little - Aldrig pratat med någon på kontot tyvärr, men ni förtjänar att tackas. Ni ställde till med bra oreda på alla håll och kanter! kollat rapporttråden som Byggmark lade upp, och det är bara att lyfta på hatten. Ni tillsammans med Raymon Var serverns vinnare i singelkontofighten offensivt och satt spänning i tillvaron!

NoN - sitter på mitt konto den tid som jag hade svårt att närvara på grund av jobb och plugg. Lade även in guld när jag omöjligt själv kunde. Trevliga filurer och oerhört hjälpsamma!

Sparrfeldt - Mycket trevlig herre. synd att våran plan på att utveckla ett nytt strategispel dog ut. Kanske något man kan luska på i framtiden som ett litet sidoprojekt ;-)

Sist men absolut inte minst; tack till Alpha-blocket för denna runda och då ett speciellt riktat tack till VU-gruppen (imponerande slit ni gjort).
    Det har svängt många vindar men tillslut så kom medvinden!

Vill till sist önska alla som orkat läsa igenom mitt lite väl långa tack-inlägg en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Vänliga hälsningar

Nicklas@GotNoAim
    Senast redigerad av GotNoAim den 11-12-05 klockan 05:36

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av GotNoAim Visa inlägg
    Crude - Dina youtubeklipp med alla konstiga teman har varit en av de ABSOLUTA höjdpunkterna denna runda. När du vetelåste kontot FREKET och skickade en trallande typ egyptier?! (rätta mig gärna) i kostym, så garvade jag och Gurra (på Freket) så att tårarna rann! Helt underbart!
    Att du dessutom är enormt duktig och trevlig via IGM gör bara saken ännu bättre!
    *Notis, jag skickade IGM till Crude att jag också ville ha ett youtubeklipp om hans offar kom min väg, vilket efter lite påminnelse sista dagen faktiskt kom :-) Hade varit ett perfekt klipp om du inte väggades! Skrattade gott.
    Stort tack för att du tog allt med en nypa salt som det var menat
    Ryss är mannen i videon btw.
    http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
    Enjoy
    Senast redigerad av Jules den 11-12-05 klockan 06:58
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta