Sidan 1 av 6 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 59

Ämne: PS4/Xbox720

Senior Member mjaus avatar
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard PS4/Xbox720

Ps3 och Xbox360 börjar bli gamla. Dags att börja prata om vad ni tror kommer finnas på nästa gen spelkontroll.

Nej. vi ska inte prata PC då det inte kommer ändras på något sätt.

Då ska vi se..
    Jag hoppas Ps4 kommer ha att man kan spela Ps3 och Ps2 spel.
    Man kan ha fler än en disc i samtidigt, alltså 2-3 olika inserts.
    Ett förbättrat Playstation network.
    Chatta med folk och samtidigt spela spel.
    Ett bra minne. kanske över 500gb.
    3D finns redan, men såklart en förbättring.
    Att kunna överinstallera skivor till plattformen. Samma sak som att köpa från ps store, alltså copy.
    Snabbare på alla sätt.
    4-usb, kanske fler.

Xbox 360 vet jag inte så mycket om, men de bör gå till blue ray, annars kommer det snart bli 3 disc/spel.

Edit: JUST DET! Det är ju inte klart att de kommer heta PS4 eller Xbox720, men det är vad jag hört, och antog!!!
    YOLO SWAG MONEY 2012 FLAVOR!

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Vadå PC kommer inte förändras på något sätt? PC blir ju bättre och bättre med tiden också såklart.
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Travianer Visa inlägg
    Vadå PC kommer inte förändras på något sätt? PC blir ju bättre och bättre med tiden också såklart.
    Det är ju samma system med mus/tangentbord. det är ju bara bättre och bättre inget speciellt. :P

T.ex. nästa för dator är att spela med tankarna. nääää

Jag la upp en video i bf3 tråden, tror jag ska slänga över den här med.

Banned
    Reg.datum
    Jan 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av mjau Visa inlägg
    Det är ju samma system med mus/tangentbord. det är ju bara bättre och bättre inget speciellt. :P

T.ex. nästa för dator är att spela med tankarna. nääää

Jag la upp en video i bf3 tråden, tror jag ska slänga över den här med.
    Datorer förändras visst oerhört. Ta SSD för en megaförändring! Sen har vi ju DVI också!

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av GummiankaN^ Visa inlägg
    Datorer förändras visst oerhört. Ta SSD för en megaförändring! Sen har vi ju DVI också!
    Jag förstod absolut inget av vad du sa...

Banned
    Reg.datum
    Jan 2011

Standard

Jag förstod absolut inget av vad du sa...
    Vilket bevisar att du tydligen inte vet så mycket om datorns utveckling som du tycks tro

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Men tråden är faktiskt skapad för att snacka om nästa generations spel-konsoler. Inte datorer, det utvecklas hela tiden mer eller mindre. Medans det släpps spel-konsoler var 3-5 år typ. Därför blir det större förändringar där också.

Har någon koll på något eventuellt år ps4,xbox 720 samt kanske Wii U släpps. För jag antar att åtminstone Xbox o PS släpps ungefär samtidigt.

Man kan ju tänka att våra nuvarande konsoler inte kommer att klara av framtida spel som t.ex battlefield. Därför behöver det komma nya konsoler

Xbox 360 finns det en massa saker jag vill ändra på, både inuti och utanpå Men jag tror att det blir en för lång lista att skriva :P

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Banned
    Reg.datum
    Jan 2011

Standard

Finns mycket man skulle vilja ändra på... Men en stor ändring dem borde göra till nya PS4 är skönare handkontroller. En stor ändring till Xbox720 skulle vara gratis live.

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zingoo Visa inlägg
    Xbox 360 finns det en massa saker jag vill ändra på, både inuti och utanpå Men jag tror att det blir en för lång lista att skriva :P
    Börja skriva

Jag har tänkt att istället för PS4 kanske den kommer heta PS-TV som kommer vara både tv och kontroll i ett!
    Allså kan du ha en bra TV med bra bild som stöttar 3D och perfekta inställningar

Skulle vara AWESOME!

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Börja skriva

Jag har tänkt att istället för PS4 kanske den kommer heta PS-TV som kommer vara både tv och kontroll i ett!
    Allså kan du ha en bra TV med bra bild som stöttar 3D och perfekta inställningar

Skulle vara AWESOME!
    detta skulle kosta en hel del, den billigaste 3d tvn kostar idag ca 4000 (källa prisjakt)
    om man skulle kombinera detta med en ny konsol så skulle den bli mycket dyrare

Citat Ursprungligen postat av GummiankaN^ Visa inlägg
    Finns mycket man skulle vilja ändra på... Men en stor ändring dem borde göra till nya PS4 är skönare handkontroller. En stor ändring till Xbox720 skulle vara gratis live.
    Personligen så gillar jag ps kontrollen

Sidan 1 av 6 123 ... sistasista

Tags for this Thread

Regler för att posta