Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Och nu då..?

Question Och nu då..?

Nu har nästan alla sänkt allas vun.
    Alla ser sig som vinnare på nåt sätt, i skicklighet, engagemang eller nåt annat.

Hur ska vi avsluta denna server?

Ska vi köra på ett par månader till och bygga vu, när några kommer försöka sänka wp och förlänga servern ännu mer... för att kanske sedan bli sänkta själva... en evighets server.

Ska alla gemensamt som vill stötta W.P med råvaror så de får bygga klart sitt vu och vi får ett slut på servern inom en hyfsad framtid i alla fall?

Ska alla som vill och tröttnat på nuvarande eg form och att travian tycker det är ok med en server med sådär 350 aktiva protestera genom gemensam delete?

Några av de ideer och förslag jag hört... vad tycker du/ni?

Detta är nu inte menat som nån tråd att allianserna pissar på varandra, det kan vi göra i ryktestråden utan ett ärligt försök att kolla vad och hur folk tänker om fortsättningen... så ärligt det nu går och folk vågar vara i travian där noja är en del av spelet.
    Jag och gänget, Solis, Francis, Dufftown Spey, denna server Vixen och Solonique... alla s1 konton.
    Några till på andra servrar som bara har slöspelats som supportkonton till andra.

Stolt att ha spelat flera rundor tillsammans med Mooler och Crude som gjort mitt travianspel så mycket roligare!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gänget Visa inlägg
    Nu har nästan alla sänkt allas vun.
    Alla ser sig som vinnare på nåt sätt, i skicklighet, engagemang eller nåt annat.

Hur ska vi avsluta denna server?

Ska vi köra på ett par månader till och bygga vu, när några kommer försöka sänka wp och förlänga servern ännu mer... för att kanske sedan bli sänkta själva... en evighets server.

Ska alla gemensamt som vill stötta W.P med råvaror så de får bygga klart sitt vu och vi får ett slut på servern inom en hyfsad framtid i alla fall?

Ska alla som vill och tröttnat på nuvarande eg form och att travian tycker det är ok med en server med sådär 350 aktiva protestera genom gemensam delete?

Några av de ideer och förslag jag hört... vad tycker du/ni?

Detta är nu inte menat som nån tråd att allianserna pissar på varandra, det kan vi göra i ryktestråden utan ett ärligt försök att kolla vad och hur folk tänker om fortsättningen... så ärligt det nu går och folk vågar vara i travian där noja är en del av spelet.
    Det var nog bara N som var ute efter nåt statement när det gällde att sänka HBO, sägs just nu att Alpha/Sparta går på WP med det dom har så nog ska det byggas där iaf . Alliera mera FTW !

Är nog sista servern för många oxå med tanke på T4 så tvek om man ens bryr sig om EG-formen.
    Senast redigerad av Deodorant den 11-11-08 klockan 23:39
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Standard

....

Detta är nu inte menat som nån tråd att allianserna pissar på varandra, det kan vi göra i ryktestråden ....
    inte intresserad av vad som vart, det vet vi...
    Senast redigerad av Gänget den 11-11-08 klockan 23:53
    Jag och gänget, Solis, Francis, Dufftown Spey, denna server Vixen och Solonique... alla s1 konton.
    Några till på andra servrar som bara har slöspelats som supportkonton till andra.

Stolt att ha spelat flera rundor tillsammans med Mooler och Crude som gjort mitt travianspel så mycket roligare!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

inte intresserad av vad som vart, det vet vi...
    Var inte menat som det heller, menade att alternativet att radera kollektivt/inte bygga nog kan strykas direkt. Alternativet att gemensamt stöda WP kan väl automatiskt strykas då oxå :P
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Var inte menat som det heller, menade att alternativet att radera kollektivt/inte bygga nog kan strykas direkt. Alternativet att gemensamt stöda WP kan väl automatiskt strykas då oxå :P
    Jag är faktiskt just nu öppen för i princip allt själv, har ju inte haft nåt intresse av att spela ett vanligt eg heller.

Bara roligt och se om nån vågar tycka till nåt här eller om alla vill följa vanliga mallen.
    Måste erkänna att jag inte är helt förtjust i tanken på en server som räcker till efter nyår...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Jag är faktiskt just nu öppen för i princip allt själv, har ju inte haft nåt intresse av att spela ett vanligt eg heller.

Bara roligt och se om nån vågar tycka till nåt här eller om alla vill följa vanliga mallen.
    Måste erkänna att jag inte är helt förtjust i tanken på en server som räcker till efter nyår...
    Personligen så startade jag bara ett supportkonto i starten för att hjälpa vänner :P Hade ingen tanke på VU/EG men men ... Tycker egentligen att det blir ett avslut helt passande Travian som det ser ut nu, ju mer funktioner som införts efter 3.0 ju mindre skills/aktivitet krävs det, T4 är ju verkligen spiken i kistan för oss som slitigt med att bygga upp konton, lusläst alla FAQ för att kunna utnyttja funktioner till max, räknar på skicktider, deffar med artefakter och trixar o har oss. Sista s1 avslutas väl i just det tecknet, man kan vinna utan att ha rört ett finger egentigen. Så för min del är det helt ok.

Edit: Hänger inte riktigt med i ditt resonemang, ni ville ju ha en evighetsserver eller ?
    Senast redigerad av Deodorant den 11-11-09 klockan 14:37
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Edit: Hänger inte riktigt med i ditt resonemang, ni ville ju ha en evighetsserver eller ?
    Jag vill (eller rättare sagt tvinga admin att avsluta skiten), vi är ingen homogen massa dock
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Jag vill (eller rättare sagt tvinga admin att avsluta skiten), vi är ingen homogen massa dock
    Det är väl bara att radera om man inte vill spela mer eller låt bli att ens starta om man inte gillar spelet ?
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det är väl bara att radera om man inte vill spela mer eller låt bli att ens starta om man inte gillar spelet ?

Börja du så kan alla följa efter. Jag ska vara sist kvar.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag har inte sagt att jag inte gillar spelet, det borde väl vara uppenbart att jag gör det det jag vill är att uppleva något nytt i spelet.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta