Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Och nu då..?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Jag har inte sagt att jag inte gillar spelet, det borde väl vara uppenbart att jag gör det det jag vill är att uppleva något nytt i spelet.
    Men Crude ( ursäkta Gänget om det går lite offtopic men hör ändå hit lite ) om man vill ha ett nytt upplägg på EG så lönar sig det väl knappast att sitta ingame o försöka få det ? Svenska admin får ju inte ens bestämma vilken spelversion som servrarna ska starta i, det är ju ett tyskägt världsomfattande spel så en svensk server med kanske 1k spelare som protesterar ingame lär ju knappast märkas så väl att tyskarna ska hoppa till och lägga ner pengar på en ny spelversion ? Känns lite naivt att tro det iaf, ni har ju suttit snart i 2 år o försökt det nu lr ? Skriv till tyskarna o ge konkreta förslag på spelförändringar lr nåt, i väntan på det ( om ni nu bara vill kriga) varför inte dela upp er på 2 allianser o kriga mot varann o sen radera när man tröttnat istället för att sitta år efter år och protestera ? Jag fattar inte riktigt vad ni håller på med och jag försöker inte vara dryg nu...
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Men Crude ( ursäkta Gänget om det går lite offtopic men hör ändå hit lite ) om man vill ha ett nytt upplägg på EG så lönar sig det väl knappast att sitta ingame o försöka få det ? Svenska admin får ju inte ens bestämma vilken spelversion som servrarna ska starta i, det är ju ett tyskägt världsomfattande spel så en svensk server med kanske 1k spelare som protesterar ingame lär ju knappast märkas så väl att tyskarna ska hoppa till och lägga ner pengar på en ny spelversion ? Känns lite naivt att tro det iaf, ni har ju suttit snart i 2 år o försökt det nu lr ? Skriv till tyskarna o ge konkreta förslag på spelförändringar lr nåt, i väntan på det ( om ni nu bara vill kriga) varför inte dela upp er på 2 allianser o kriga mot varann o sen radera när man tröttnat istället för att sitta år efter år och protestera ? Jag fattar inte riktigt vad ni håller på med och jag försöker inte vara dryg nu...
    Inget av det du säger stämmer så jag tycker inte vi ska kommentera det mer. Cirkulera folks inget att se här.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Inget av det du säger stämmer så jag tycker inte vi ska kommentera det mer. Cirkulera folks inget att se här.
    Kram?
    s4 ~ Ash Ketchum | SE
    sez10 ~ Psyche | Studio54/EDDHS[E]
    s1 ~ Simon Adebisi | HBO

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Det borde ju ligga i ert intresse att få folk att fatta vad ni vill , spec som ni vill ha med folk på det ? Du får gärna förklara för jag fattar inte, på allvar.
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2011

Standard

Börja du så kan alla följa efter. Jag ska vara sist kvar.

Amen jag vill vara kvar till sist ju.

Jag "lovar" att fimpa kontot som siste man.
    Senast redigerad av Goose den 11-11-09 klockan 18:23

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Nu är detta inte ett försök att få någonting fundamentalt ändrat, det är för min del ett försök att få uppleva det enda jag inte fått uppleva med spelet hittills. Alltså att admin tvingas gå in och stänga ner servern, hur de nu kommer gå till väga med det. Jag tror inte att de kommer ändra spelupplägget vad det gäller slutspelet men de borde nog fundera på det och det får nästa generation Travianspelare klaga på (om spelet inte går under först iom. T4) jag kommer ändå inte finnas kvar efter den här servern.
    Hur som helst spelar det ingen roll för min del, jag tycker bara det hade varit fräckt att göra saker lite annorlunda den här ggn.

Förra året trodde Kaos inte att vi skulle förändra något men det var meningen att vi skulle stå utanför. Den här gången är det såpass få spelare och trupper inblandat att det faktiskt är en möjlighet.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Nu är detta inte ett försök att få någonting fundamentalt ändrat, det är för min del ett försök att få uppleva det enda jag inte fått uppleva med spelet hittills. Alltså att admin tvingas gå in och stänga ner servern, hur de nu kommer gå till väga med det. Jag tror inte att de kommer ändra spelupplägget vad det gäller slutspelet men de borde nog fundera på det och det får nästa generation Travianspelare klaga på (om spelet inte går under först iom. T4) jag kommer ändå inte finnas kvar efter den här servern.
    Hur som helst spelar det ingen roll för min del, jag tycker bara det hade varit fräckt att göra saker lite annorlunda den här ggn.

Förra året trodde Kaos inte att vi skulle förändra något men det var meningen att vi skulle stå utanför. Den här gången är det såpass få spelare och trupper inblandat att det faktiskt är en möjlighet.
    Jag fattar fortfarande inte syftet med att tvinga admin att avsluta servern. Bara för att göra nåt som inte gjorts eller vad ? Det har väl gjorts på en fransk ? server tror jag ?

Edit: Om det bara gäller att göra nåt nytt o göra det gemensamt så hade det vart bra mkr roligare att nolla nataren lr nåt :P
    Senast redigerad av Deodorant den 11-11-09 klockan 18:49
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Jag vill se hur lång servern kan bli... Kan vi sitta på denna trötta server om 2 år?

Kommer nataren att gå på offensiven och nolla oss alla? Kommer admin att "pull the plug" så att säga?

Sen... Deo... Du behöver inte vara obstinat precis hela tiden, hade väl räckt att svara på frågan.. Och om du inte hade något vettigt svar så hade du kunnat skita i att svara och stannat kvar i " det ryktas-sandlådan"

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det borde ju ligga i ert intresse att få folk att fatta vad ni vill , spec som ni vill ha med folk på det ? Du får gärna förklara för jag fattar inte, på allvar.
    Är en omöjlig uppgift. Inte att förklara men att förklara det så att du accepterar det utan att vrida på det. Så jag låter bli.

Vårt upplägg gavs ut som en textfil när servern började så den kanske du kan få av nåt ( dock inte av mig ) så ser du upplägget. Dansken har det tex men han verkar inte ha läst det men jag har tålamod med den mannen så han får göra lite som han vill. Fråga honom vet jag, eller ni kanske är tjomisar redan, vad vet jag :-P
    Senast redigerad av mooler den 11-11-09 klockan 18:40
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pappafajp Visa inlägg
    Jag vill se hur lång servern kan bli... Kan vi sitta på denna trötta server om 2 år?

Kommer nataren att gå på offensiven och nolla oss alla? Kommer admin att "pull the plug" så att säga?

Sen... Deo... Du behöver inte vara obstinat precis hela tiden, hade väl räckt att svara på frågan.. Och om du inte hade något vettigt svar så hade du kunnat skita i att svara och stannat kvar i " det ryktas-sandlådan"
    Servern kan ej bli hur lång som helst. Tillslut börjar Nataren själv bygga VU.
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta