Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Nomineringar

Senior Member Arwens avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Nomineringar

Kommentarer till nomineringstråden sker i annan tråd.

Om ni vill lägga till egna rubriker så går det alldeles utmärkt.

Glöm inte att motivera!
    Blir mycket roligare att läsa då - även för dem som inte var med när det hände.

................................

Nu till nomineringarna:

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s3:

s2 - NobodysWife
    s3 - Arwen - Eviils/Angeels/Awesome
    s1 - Trollet - NYPD
    s2 - Irylia - Avoriaz
    s3 - Marwod - VVV

Senior Member Arwens avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Arwens Nomineringar

MvP (Most valuble Player): Går knappt att välja en spelare men Vulcan, har hjälpt många och bett om lite i retur, sen har vi Nepo66, krigat som få och såklart Toyboy.

MvO (Most valuble Officer): MrLundis som envist kämpade på vecka efter vecka i både små och stora insatser. Al-Thor tog tag i en hel del på slutet och lyckades med bravaden att sno Unika Arkitekten men så har vi Vulcans ide att sno Bestarnas VU så domfår dela på platsen.

Bäste lagkamrat/teamspelare: För min del Vulcan, som hjälpt mig sno flertalet av mina byar och som varit min rådgivare under största delen av servern.

Bäst defensivt: Gjolec, otroligt effektiv kille.Topgun och Peteronella, skickliga snajpers.

Bäst offensivt: Vulcan hands down som spelare, som offensiv operation kan jag inte välja.

Mest underskattade: Alliansen T.P.E var länge underskattade, samt Medevi med allians som med 101 och PS3 byggde upp sitt vu till nivå 75 innan besök.

Mest överskattade: Tyvärr Bestarnas förmåga att ge VVV en god match, dubbelsikten, försökt till vetelåsning av vu, jag har sett så mycket konstiga anfall och är mer ledsen än glad åt detta.

Bästa manipulatör: Egentligen inte värd att nämna men det är helt klart Mossherren på Amigo, fast på ett väldigt negativt sätt. Förstörde så mycket för så många (mest Bestarna) med alla sina intriger, tack och lov har många insett sanningen om allt i efterhand

Respekt åt: Burnicade och KaptenKlänning som efter väggning efter väggning byggt upp stora fina offar igen.

Bästa team: Team kan ju vara väldigt mkt. Får nog vara deffteamet Petronella och Ragatan.

Mest irriterande: Pandafadderper, jäklar vad han har bombat oss men kul att någon vågade. Tack för en trevlig server.

Trevligaste spelaren: Oj, hur ska man välja. Hittat irl vänner och på novemberfesten lär jag få fler. Himmel vad skoj vi ska ha. Finns så många trevliga spelare på båda sidor.

Bästa startspelaren: Kinda Insane men Marwod var inte så långt efter (3a med 2a byn)

Att minnas:

Sån miss när... så många av VVV´s offar fetväggade mot Pandafadderpers hs.

Sjukt skoj händelse: När vi snodde VUt från BEST och vinsten såklart.

Sjukt tung händelse: När Björnligans offby snoddes.

Så här kommer jag minnas s3: Roligaste och bästa alliansen någonsin där alla ställer upp för varandra i vått och torrt, stor som liten, vilket var precis den visionen jag hade från den dagen man tvingade in mig i ledarrollen. Tufft har det varit, jag har slitit som ett djur men kommer minnas det med värme och glädje, framför allt vår chat som inte varit tyst många timmar, inte ens nattetid.
    Senast redigerad av Arwen den 11-08-22 klockan 11:06

s2 - NobodysWife
    s3 - Arwen - Eviils/Angeels/Awesome
    s1 - Trollet - NYPD
    s2 - Irylia - Avoriaz
    s3 - Marwod - VVV

Senior Member Dacotas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Nu till nomineringarna från Ylva

MvP (Most valuble Player): Fanns så många....men Thyfon var ju väldigt viktig

Bäste lagkamrat/teamspelare: Skalis på Thyfon.....han hade alltid ett lugnande ord över.

Bäst defensivt: Z1pppo och Kanske för vår del...deras deff var oersättlig.

Bäst offensivt: Pandafadderper, Eskimoe, Snusmumriken och Hattifnattarna med mera.

Mest underskattade: Fyllhunden :P

Respekt åt: Vulcan...jag sov inte riktigt om nätterna...du är skyldig mej sömn.

Bästa team: TBS

Mest irriterande: Vulcan och hans jäkla nattattackerande

Trevligaste spelaren: Kinda insane och Gorre family....Fisken, dej får man inte glömma här.

Bästa startspelaren: Fisken kanske...

Att minnas: Jag kommer minnas det mesta som har med vulcan att göra...de spelarna har min fulla respekt.

Sån miss när... Min co på fyllan gick in på natten och skickade vår off och väggade i flertalet byar....jag höll på att få hjärtinfark då...lol.

Sjukt skoj händelse: När Gulleplutt kom med katasvågorna innan bräckorna och svepet

Sjukt tung händelse: När vi förlorade vårt VU.

Ylva//Fyllhunden

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

MvP (Most valuble Player): Arwen @Marwod. Utan detta klister skulle VVV aldrig exciterat, servern aldrig vunnits och jag aldrig fortsatt spela Travian.

MvO (Most valuble Officer): Mr.Lundis och Arwen, dessa två styrde och ställde föredömligt med offensiv efter offensiv. Även Ragatan och Petronella hör hemma här, utan dessa damer som offrat jag vet inte hur mycket tid skulle VVV varit en grushög.

Bäste lagkamrat/teamspelare: VVV

Bäst defensivt: Mellon, hur mycket deff satt den här herrn på egentligen?

Bäst offensivt: Vulcan, Burnicade, Pandan, KK, nämn dessa namn och spelare på båda sidor skakade av skräck.

Mest underskattade: Arwens förmåga att leda bråkiga snorungar, tjuriga gubbar o tanter samt nervösa nybörjare.

Mest överskattade: Bestarna, hur många allianser behövs för att vinna en server? Tydligen inte för många...

Bästa manipulatör: Arwen, vet inte hur många dumheter hon lurade med mig på, hur f*n hamnade jag t ex med en VU-Bp på min första server?

Respekt åt: Mina medspelare i VVV samt fi som aldrig gav sig. Även en liten eloge till Gabbrill som mosade o mosade oss små stackare under många månader utan att bry sig om vad som komma skulle.

Bästa team: Petronella och Ragatan, våra järnladys.

Mest irriterande: Mossherrens trams i forumen, mycket prat o lite verkstad....

Trevligaste spelaren: Arwen, Ohha, Eddan med flera

Bästa startspelaren:

Att minnas: Skräcken när jag fick mitt första anfall på mig

Sån miss när... jag väggade min off helt i onödan

Sjukt skoj händelse: När jag började spela travian, mer frustrerande och tidskrävande skitspel får man leta efter, kul är det dock.

Sjukt tung händelse: Att få hs bombad två ggr, men va tusan, det är bara vete....

Så här kommer jag minnas s3: Som en kul resa

Standard

MvP (Most valuble Player): Har så sjukt svårt att sätta fingret på vem som var bäst men jag måste nog ge den till bomek, innan hans radering så låg han i topp i både off och deff och drog ett tungt lass i fiendeland. Detta när han i princip var själv på kontot under längre tider...

MvO (Most valuble Officer): MrLundis, när allt höll på att gå i stå så tog han tag i taktpinnen och såg till att saker hände, koordinerade var anfall skulle landa med mera. Drog ett stort lass.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Arwen på Marwod alla dar i veckan, vad har hon inte gjort för att alla i VVV ska kunna njuta av den här rundan. Alltid där och ställer alltid upp, att hon orkade med oss en hel runda är bara i sig en bedrift. <3

Bäst defensivt: ---

Bäst offensivt: Nepo66, grannen min var ju bara off, hur fan de lyckades överleva så länge som de gjorde är för mig ett mysterium, men med känsla och hårt jobb måste de varit en pain in the ass för många...

Mest underskattade: Slavearc, kanske inte den största i rankerna men han var överallt och hjälpte till. Stort.

Mest överskattade: avokado, jag är ju en hjälte i mina ögon, därför så väggar jag 3 offar på en dag. Bra kille!

Bästa manipulatör: ---

Respekt åt: Vulcan, vilken maskin! Sjukt imponerad över hur Kitty och Challe lyckades hålla ihop det så bra rundan rakt igenom!

Bästa team: Fan vad R.A.W var tighta, svåra att läsa och duktiga hela bunten.

Mest irriterande: Gabbrill, riktigt duktig. Gjorde kvarteren osäkra, svår att komma åt.

Trevligaste spelaren: Ragatan, vilken hjälte.. Alltid trevlig och vill hjälpa till.

Bästa startspelaren: Kinda Insane

Att minnas:

Sån miss när... Jag drog offen mot Gabbrills by med ögat... Uppenbart? Inte alls!

Sjukt skoj händelse: Så många, chatten i sig är otroligt trevlig och givande. Skuggans video är däremot något som kommer få leva kvar. Synd att den inte ligger uppe för allmän beskådan längre!

Sjukt tung händelse: ---

Så här kommer jag minnas s3: Otroligt trevlig!

Standard

MvP (Most valuble Player): Arwen måste vara den spelare som har betytt mest vår alliansen hon tog tag i saker från början till slut så länge som jag var där. Många ledare från alliansen föll bort med tiden och hon blev väldigt ensam mot slutet men likväl kämpade hon på och rodde hem segern åt oss som VU-hållare en guldstjärna ska du ha.

MvO (Most valuble Officer): Mr-Lundis och Vulcan får dela på kakan.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Jag o Topgun hade flyt i våra offensiv synd bara att vi inte upptäckte varandra tidigare. Då hade RaW inte haft en chans Måste retas lite oxå. Daniel på Topgun måste ha cred dära som underlättade oerhört för oss som anföll.

Bäst defensivt: Topgun de deffade bort en hel del speciellt mot slutet men även Kemob som många kanske har glömt.

Bäst offensivt: Vulcan, Snusmumriken, Hugi, Nepo, Pandafadderper som jag tänker på i första hand

Mest underskattade: Petronella vilken tillgång hon har varit.

Mest överskattade: Best så kallade släggor. När bacchus siktade på VU2 trodde vi de hade kvar ngt mer o ge men ni kan ju inte skrämma er till en seger det går inte.

Bästa manipulatör: Amigo eller mossherren som han heter på forumet. Skaffa liv

Respekt åt: Pandafadderper ni lät inte eran by stå odeffat ngn enda gång gjorde ni?

Bästa team: VVV

Mest irriterande: Att Thyfons VU bara gick ner 4 nivåer efter Hermes9 attack och vi var osäkra på om det skulle räcka hela vägen.

Trevligaste spelaren: Fram till dess att vi bombade deras offby så var Fisken det men sen händå ngnting och vi fick inget svar. Visar storhet att kunna ta emot lite också så på det hela taget så var det Petronella

Bästa startspelaren: Minns ju inte starten då jag inte satsade så hårt men lirade i samma ally som Yozztico så det får väl bli han.

Att minnas: Natten när jag och kitty (på Vulcan kontot) skulle fixa en skattkammare nivå 20 i deras HS eftersom de skulle landa sist pga att deras attack kom iväg en sekund för sent.
    Vi flyttade deras lilla diet, Nepo66 hämtade vi flyttade deras unika skor Xsirez hämtade den och så skulle vi ha resurser att bygga upp skattkammare 20 i deras HS vi hann med ca 5 minuter men satt hela natten o kämpade. Generöst av Kitty o erbjuda sin hjälp där tack än en gång.

Sån miss när... Jag väggade min off 2 veckor innan artefaktsläpp mot en okänd spelare med 1 by. Så klantigt och slarvigt.

Sjukt skoj händelse: När det landar en hyfsat stor off som siktar på stor magasin när vi har köat upp nivå 100 på vu:t, den bland många. Eller när Ryanair och 2 andra kommer mot de små skorna jag hade alla tre hjältarna överlever anfallen men skorna står kvar

Sjukt tung händelse: Väggningarna mot Pandafadderper?

Så här kommer jag minnas s3: En server som jag slöspelade i men efter att ha bytt allians till Väggen som de hette då fick fart och blev mycket roligare. Man såg verkligen att vi var ett team alla hjälptes åt blev man bombad så återställdes det snabbt tack vare alla. Så jag tackar alla i hela allyn för deras trevliga sällskap och hjälpen man fick på traven.

Sedan så måste jag även tacka Soag, peobond, Kallekotte, Riddar Kato (vilken envis jävel byggde upp sin HS 5 gånger minst efter det tappade jag räkningen) och Wrik som hjälpte mig med deff när det behövdes tack.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Har bara en...

Att minnas:

Sjukt skoj händelse:
    Roligaste under servern var strax efter att VUna tagits. Mystique hade en inkommande mot sin förstaby som hon inte ville deffa, jag hade letat efter någonstans att bränna min deff (läs druider) för att kunna ösa mer vete till VUt. Så jag gnällde lite och fick ställa dit deffen. Simulatorn visade att det skulle bli en pyrrhus-seger för min deff och att 90% av deffen skulle slås ut om det var skarpt, PERFEKT!

Men... det spårade ut lite, när det väl skulle stå deff där ville alla vara med, så ganska snart stod det en tokmur i en ganska värdelös by strategiskt sett. Kommer inte ihåg vem av VVVarna som sprang in där men det måste ha varit en ganska stor överraskning.
    Det finns inga amerikanska trupper på flygplatsen.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

MvP (Most valuble Player): Kemob, han låg själv i fiendeland och kämpade tappert tills han raderade.
    MvO (Most valuble Officer): Arwen!! Utan henne hade VVV ramlat ihop. Respect! Nuff said!

Bäste lagkamrat/teamspelare: Aiah, underbar kvinna som alltid hade ett vänligt ord o deff till en stackars vulcan...

Bäst defensivt: Utan min pers deffare: Xsirez o deras +100 k fallar hade jag inte känt mig så säker.

Bäst offensivt: Nepo, Oddjob, KK, Wombata

Mest underskattade: Ragatan och Petronellas (mfl) deras slit med deffplanerande. TY ladys.

Mest överskattade: I vanlig ordning: Natardeffet i BP, artefakt o VU byar.

Bästa manipulatör: As usual Moss!

Respekt åt: Fyllhundengänget... för att stått ut med mina nattattacker...

Bästa team: Vulcan... TY Kitty for a great round. Not once did we argue about things...

Mest irriterande: Detta jävla veteskickande.....

Trevligaste spelaren: Toyboy... mkt trevlig bekantskap.

Bästa startspelaren: Kinda...

Att minnas: Att ha vart med i en ally där bråk o tjafs har vart väldigt sällsynt. Gör liret mkt roligare.

Sån miss när... Jag glömde att ställa in autoducken igen efter att antalet gått ner till 0...

Sjukt skoj händelse: När planen på att sno Bestarnas VU lyckades...mkt avgjordes där eftersom nästan inga VU-släggor fanns på servern.

Sjukt tung händelse: Egentligen rätt svårslaget... När min HS bombades + flera andra byar.. + att jag loosa 3 artefakter inom ett dygn... Men eftersom det var sista dygnet så var det egentligen rätt roligt...

Så här kommer jag minnas s3: Stämningen på accet och i allyn.

Senior Member Plexuss avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

MvP (Most valuble Player): Marwod, för fan vad du har stått upp mot alla hot från öst och från väst, ja även från nord o syd med!

MvO (Most valuble Officer): Måste väll säga Arwen och Ragatan då! För jävlar i det vad ni har legat i både till höger och vänster! En riktigt stor röd ros till er!

Bäste lagkamrat/teamspelare: Det tyckte jag nog själv att det var ToxicWaste och Buskis, för fy fan vad det har hjälpt mig genom rundan och stöttat mig på alla sätt o vis!

Bäst defensivt: Marwod, det var ju inte jätte mycket vi gick bak egentligen när de kom till VU

Bäst offensivt: Det går nog till Pandan, för han var en riktig bråkstake!

Mest underskattade: Jag vet faktiskt inte riktigt vem jag underskattade mest...

Mest överskattade: Fanns många som var allt för överskattade..

Bästa manipulatör: Toxic den jävlen fick mig att lämna mitt hem, från mitt älskade EO!

Respekt åt: Alla i VVV som har kämpat tappert till våran vinst!

Bästa team: Ragatan o Co!

Mest irriterande: Pandan här! Du bombade ner mitt konto totalt så jag hade ingenting att säga till om, när jag fick en andra chans av att ta över ett annat konto, då bombar du mitt HS där! Men det var en rejäl god utmaning du gav mig!

Trevligaste spelaren: Spel, Otroligt snäll o godhjärtad spelare!

Bästa startspelaren: Semperfi och Lefinn

Att minnas: Alla härliga människor!

Sån miss när... Jag glömde scouta en by, och förlorade ett stort antal Germanska, katapulter och 2 stamledare!

Sjukt skoj händelse: Alla våra härliga konversationer på skype!

Sjukt tung händelse: När mitt konto nästan blev nollat!

Så här kommer jag minnas s3: Ta mig fan den roligaste server omgången jag någonsin spelat, första gången man känner sådan värme o trygghet som jag gjorde i EO när vi existerade, sen direkt över till VVV Familjen, och ett STORT gäng härliga människor! Ja helt fantastiskt! Och alla gånger jag själv gjort bort mig i chatten av diverse saker! Nej Verkligen ett härligt gäng och en fantastisk omgång! Tack alla ni i VVV som förgyllt min vardag!

/ Plexus @ Bubbelbee
    Spelar på speed som Zabb.

Har inte varit inne på forumet på länge, haft annat att göra, men är nu aktiv igen

Standard

Nu till nomineringarna:

MvP (Most valuble Player): Arwen, det är inte konstigt att VVV vann denna rundan med en så engagerad drivkraft bakom det hela.

MvO (Most valuble Officer): Alpha som alltid hade ett uppmuntrade ord till alla.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Finns för många för att bara nämna någon.

Bäst defensivt: Kallekotte som alltid hade mer deff än vete.

Bäst offensivt: Raccoon, som gång på gång slog ut fi`s byar, trots att han la alla sina vågor via mobilen.

Mest underskattade: Williams som loggar in när han är på akuten för att bidra till att deffa bort Bumbleebees off, trots att hans barn hade brutit armen. Och även Disse som agerade sitter åt flertalet bortresta spelare och gjorde det så övertygande.

Mest överskattade: Bumble-Bee (ursprungliga ägaren), verkade vara en sjukt duktig spelare men det visade sig att det endast berodde på sitterinsyn hos flera spelare i alliansen.

Bästa manipulatör: Snusmumriken som fick hela servern att tema upp mot VVV.

Respekt åt: HrBeaver som aldrig gav upp trots att hans HS raserades gång på gång.

Bästa team: Team Vulcan, Challe & Kitty

Mest irriterande: Alla spelare som inte kan spela ärligt.

Trevligaste spelaren: Finns för många för att bara nämna någon.

Bästa startspelaren: Vem minns?

Att minnas: När vi äntligen deffade bort Bumbleebees off trots att han hade sitter insyn i alliansen.

Sån miss när...
    jag och Tappinen försökte katta bort varandra från kartan de första tre månaderna.

Sjukt skoj händelse: Att lära känna alla roliga denna runda.

Sjukt tung händelse: Varje gång då man känner att man velat kunna göra mer då någon fått en by kattad eller errövrad.

Så här kommer jag minnas s3: Sista gången jag spelar ensammens på ett konto. Och när servern var slut så hade jag fortfarande kvar mina 35 startguld.
    Senast redigerad av gjolec den 11-08-18 klockan 13:32
    -----------------------------
    sez3: gjolec | Crowd | Romare
    sez4: gjolec | crowdx3 | German
    sez10: prefix | DGDF | German
    s3: gjolec | PIRATES | Romare
    -----------------------------
    Nytt konto? Sponsra en surgubbe.

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Tags for this Thread

Regler för att posta