Måste väl skriva en rad här, hade glömt bort S3 helt faktiskt.

MVP: utan tvekan Vulcan (Challe och Kitty) bra spelare och oerhört trevliga, spelar jag igen så ska jag lira med er.

MvO: Arwen, behövs inte kommenteras ens

Bästa startspelare: KindaInsane.

Bäst offensivt: Snygga Pojkar, Vulcan, Pandafadderper, jag själv (kemob) är dom jag minns bäst.

Bäst deffensivt: vet inte, Mellon-kontot hade bra med deff, fanns ett konto som hade sjukt med druttar som samarbetade med Challe på vulcan, men har glömt namnet på det kontot. Sune, ett litet konto som hade minst 40k deff stående hos mig.

Bästa minne: Allt samarbete med Challe på Vulcan och alla trevliga pratstunder med Arwen och självklart killarna på Snygga Pojkar, trevliga och oerhört kompetenta spelare.

Sämsta minne: Alla lögner om VVV:s samarbeten från en viss person, är man nog bra på att spela så behöver man inte sjunka till den nivån att man använder lögner för att försöka vinna, så träna mer är mitt tips..

Att komma ihåg: Om man ska spela singelkonto så bör man inte ligga mitt i fiendeland (gäller mig själv) :P

Tack till alla som var trevliga och hjälpsamma, gäller både allierade och motståndare.
Inget tack till dom som använder sanningen lite som det passar dom själva.

//bomek