Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 67

Ämne: Terraria [Bildtråd]

Senior Member wobbes avatar
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard

har köpt det nu. fan va skoj de ska bli:
    I PISS IN YOUR GARDEN!

Jag röstade på svp 2014!

Fuck travian! Join me

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Jag herp-derpade runt lite i underworld och dödade lite monster. Helt plötsligt kommer en Bone Serpent (den tredje eller så) och jag dödar den. När den dör ser jag att inte bara några mynt utan även ett annat föremål faller ner. Ett eldfärgat föremål jag känner till. Sunfury.

...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMFFFFFFFFFFFGGGGGGGGGG! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111oneone

EEEEEEEEPPPPPPPIIIIIIIICCCCCCCCC

DIIIIIE BLOOOOOD MOOOOOOON ZOMBIES!!!!!!!!!!!!!!!!

...

Ovanstående text är en överdrift, men ändå
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Vilket spel är bättre då Minecraft eller Terraria?
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Travianer Visa inlägg
    Vilket spel är bättre då Minecraft eller Terraria?
    Det tänker jag inte uttala mig om förrän minecraft 1.8.

Om 1.8 är så bra som jag hoppas, definitivt minecraft. Annars blir det nog ganska jämt.
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av King of Doom Visa inlägg
    Det tänker jag inte uttala mig om förrän minecraft 1.8.

Om 1.8 är så bra som jag hoppas, definitivt minecraft. Annars blir det nog ganska jämt.
    Du tycker inte att minecraft får poäng för att komma på konceptet med att fritt bygga i en tredimensionell värld?

Jag skulle gärna villja veta vad det är som är den "enorma" skillnaden mellan Terraria och Minecraft för det enda jag ser är ett minecraft i 2D.
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Senior Member jakks avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Du tycker inte att minecraft får poäng för att komma på konceptet med att fritt bygga i en tredimensionell värld?

Jag skulle gärna villja veta vad det är som är den "enorma" skillnaden mellan Terraria och Minecraft för det enda jag ser är ett minecraft i 2D.
    "Känslan av frihet! Du kan bygga vad du vill!" Gammal skåpmat, det kan man i Minecraft också.

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Minecraft i 2D? Skillnaden är den att Terraria har det vi kallar fantasy! Sedan ligger fokus i Terraria inte på att bygga saker utan utforskning, sällsynta föremål och episka strider. Allt är saker som suger rejält i minecraft.

Senior Member wobbes avatar
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard

vad ska man ha pengarna till???
    I PISS IN YOUR GARDEN!

Jag röstade på svp 2014!

Fuck travian! Join me

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av wobbe Visa inlägg
    Om du får 50 silver flyttar en merchant in, får du en bomb flyttar en demolitionist in (i alla fall om du har kvar den) och så vidare. Man handlar med NPCerna. Men kom ihåg att bygga hus/rum åt dem och ge dem stol+bord, dörrar och ljus (vilket kan vara från facklor och sådant också)

Standard

Citat Ursprungligen postat av wobbe Visa inlägg
    När du har 50 silvermynt så flyttar en NPC in, vid namn Merchant, av han kan du köpa många användbara saker som shurikens och potions :3

EDIT: DARN KING OF DOOM!

Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Tags for this Thread

Regler för att posta