Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Artefakt goes bananas ?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Artefakt goes bananas ?

Vet ju inte om det är artefakten som fått spel eller om det är ngt annat men eftersom kontot sitter på en liten Dåre kan man ju anta att det är den som fått fnatt och gått från Dåre till Helt Tokig.

Det går iaf inte att sikta med katas när man attackerar kontot och man träffar helt random.

Kontot är enligt ägaren själv på radering så det suger tyvärr lite att raderingstiden tickar på och det finns både byar och artefakt att plocka OM man bara kunde utnyttja katasen som det är tänkt att göra.

Nu tror jag att kontoägaren är en schysst prick som inte utnyttjar detta till att fördela ut byar o artefakt till de han föredrar utan låter admin kolla upp detta :rolleyes:

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    Vet ju inte om det är artefakten som fått spel eller om det är ngt annat men eftersom kontot sitter på en liten Dåre kan man ju anta att det är den som fått fnatt och gått från Dåre till Helt Tokig.

Det går iaf inte att sikta med katas när man attackerar kontot och man träffar helt random.

Kontot är enligt ägaren själv på radering så det suger tyvärr lite att raderingstiden tickar på och det finns både byar och artefakt att plocka OM man bara kunde utnyttja katasen som det är tänkt att göra.

Nu tror jag att kontoägaren är en schysst prick som inte utnyttjar detta till att fördela ut byar o artefakt till de han föredrar utan låter admin kolla upp detta :rolleyes:
    En dåre kan göra så att du inte kan sikta på honom, den ändrar sig varje dag så det är bara (om möjligt) att vänta.

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

jo, men inte tre dagar i sträck väl ? Och inte när det står att den "bara täcker 0.10 av grottorna"....

Standard

Är det så att du inte råkar vara German och har fest i bryggeriet låter det konstigt.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Montgomery Visa inlägg
    Är det så att du inte råkar vara German och har fest i bryggeriet låter det konstigt.
    nope, jag är galler och en romare har också varit där med samma resultat.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Han du anfaller har inte en artefakt som gör att du inte kan sikta då?
    Artefakten "Liten Förvirring" gör ju att man bara kan sikta på skattkammaren i den byn, eller i det stora fallet kontot.

Regler för att posta