Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Artefakterna

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard Artefakterna

Då har Artefakterna varit släppta ett tag och såhär ser det ut hittills, Verkar ha gått riktigt bra för NBD.

eVil, Små : 8 Stora : 0
    NBD, Små : 6 Stora : 6
    RA, Små : 1 Stora : 0
    QOQ, Små : 1 Stora : 0
    Divide,Små : 1 Stora :1
    HS1, Små : 1 Stora : 0
    Tetra, Små : 3 Stora : 0
    LLE, Små : 2 Stora : 0
    NV, Små : 2 Stora : 1
    WTFT,Små : 1 Stora : 0
    MOB, Små : 2 Stora : 1

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Bara att gratulera de som är aktiva på forumet som såg att de va släppta samt de som har andra kontakter än vi vanliga spelare. Själv klicka jag bara bort meddelandet på servern om att de kommit då de inte skulle släppas förrens på söndag......

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spineless Visa inlägg
    Bara att gratulera /.../ de som har andra kontakter än vi vanliga spelare.
    Eller gratulera dom som läser meddelanden som går ut till alla.
    Finns ju små skor/diet/tränare/dårens, stor skor/diet/tränare/öga/bp och unika skor kvar... Sluta lipa och börja hämta!

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Spelet går ut på mer än arterna men det är en av de stora händelserna på servern om inte den största. Så om inte det funkar varför ska man lägga ner tid och pengar? den lilla allians jag spelar i har 5 medlemmar och vi har fått 2 små arter men det är inte antalet arter utan sättet det har gått till på som är så jävla fel.

Vad har vi att vänta till EG, lite tekniskt strul och en rollback när nån har 99 på VU?
    Enligt hövdingarna här så står det ju i reglerna att de får ändra hur de vill.....

Så du kan ju också släppa sargen och sluta lipa då vi som vill ha ett fair game inte gillar hur detta hanteras av de som drar in stålarna.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

"Släppa sargen och sluta lipa"?
    Du är för söt du
    Jag lipar inte, jag fick inte det jag ville ha då jag precis som du klickade förbi meddelandet om artisar och fortsatte farma några timmar, men dom går ju alltid hämta från en spelare senare. Det sköttes inte snyggt av travian teamet, men shit happens.
    Släppa sargen? Menar du att jag inte är med i spelet eller? Är ju inte jag som kastar in handduken vid motgångar...

Junior Member
    Reg.datum
    May 2011

Standard

Nu får ni alla som försvara supporten lägga av...

Det som har hänt är skandal... Punkt

Nu när bitterheten släppt lite så kan jag bara säga att visst kan alla göra fel men då ska man vara lite mer ödmjuk och inte bara säga att "det går inte att göra nåt åt saken".

För visst går det rent tekniskt att gör nåt åt saken, frågan är bara varför man inte vill det. Om det är så att det saknas resurser (tekniker) till att göra det så säg det för fan annars får man för sig att det handlar om nåt annat som t ex "inside job"...

Ärlighet och ödmjukhet är det minsta man kan begära som betalande kund!!

Att säga att det inte går att göra nåt åt det duger inte!!!

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Thumbs up

Detta blir bara mer patetiskt ju mer man läser inläggen på denna tråd.
    Självklart har Admin gjort en ruggig miss när info om när arterna skall släppas inte kunde uppfyllas!
    Sedan att det inte är den som lagt ur informationen kommer med ursäkten utan MH som får bära hundhuvudet känns lite surt.
    När sedan en av de som klagar på det som skett får svaret att Travianteam har rätten att ändra reglerna under spelets gång känns det mycket konstigt.
    Har detta med reglerna inom Travian att göra? Eller ingår även missar från Traviantems Admin inom regelverket?
    Är lite fundersam och har lite medlidande med de som här i Sverige sitter i knät på de som regerar.
    Men vore mycket klädsamt om den som lade ut informationen om när arterna skulle släppas tog sitt ansvar och bad om ursäkt.
    För mycket av det som sägs i skypechattar runt Travian märks en irritation över att missen får bäras av en som överhuvudtaget inte har något med det inträffade att göra.
    Med hopp om en fortsättning med inriktning mot rent spel på S5 utan konstiga regeländringar.
    Senast redigerad av settup den 11-06-25 klockan 22:23 Anledning: felstavat

Regler för att posta