Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Kommentarer till nomineringstråden

Senior Member jaackies avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Vulture/pojjarn var ett bra team denna s2, det är en sak, men att de unika skorna utnyttjades ganska så mycket bättre på förra s1 är inget som jag tror någon ens behöver orda om. På s1 var det fler attacker på större spelares huvudstäder och större offar som blev knäppta än var det var här på s2 = attacker på ganska så mycket svårare mål.

Sjukt att det ens blir en diskussion, är ju glasklart.
    Arkiv:
    S1(5) Velites (OpK) Park/deffkonto
    Dk3(3): Taitas (Blood-S) http://travian-reports.net/dk/report/140233d8600
    S1(4): Paradise (Kaos) Släggrekord!
    S2(4): Topboys (SSB) Vinnare Offrank
    S2(3): Austin Powers (LCN/-ROS-) http://travian-reports.net/se/report/497148fe74c
    S5(2): Frukta (NN) Min första server (med hjelm)
    Sez(7): Nuls (FM) http://travian-reports.net/se/raport.php?id=23556275e7b
    S4(3): Taengmo (HRA) VU-konto
    Dk3(2): Nuklear (Pi) Offkonto
    S3(3): Pärlan (ANGEELS) Offkonto

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kinder Visa inlägg
    du antar en massa skit.
    Ingenting antas om avföring. Jag tar och citerar mig själv lite:

Citat Ursprungligen postat av Soulmusic Visa inlägg
    Jag tror säkert att...

Jag tror dock inte att...
    Verbet att "att tro" innebär att man förmodar, dock med all tydlighet talar om att man inte vet. Verbet "att veta" används däremot när man är synnerligen säker på sin sak. På forum som detta används att veta oftast av ganska katergoriska typer av människor.

Oavsett så är vi...
    I citet från andra paragrafen ovan används "Oavsett" av mig som ett adverb och betyder; i vilket fall eller trots detta och syftar på första paragrafens "tro". Vad som menas är alltså att skulle hypotesen inte stämma så gör det inget då vi Gamar är nöjda med vad vi åstadkommit under server, och att döma av nomineringarna från både allierade och motståndare så bör vi vara det.

Jag vet att svenska är ett besvärligt språk och jag har inga bekymmer med att du inte förstod de riktigt svåra orden jag använde, som; tro och oavsett. Jag har alltid tålamod nog att upplysa dig.

Citat Ursprungligen postat av Kinder Visa inlägg
    du är självgod iaf
    Självgod är inte något jag vanligtvis kopplar samman med mig själv, det är dock din rätt att uppfatta mig som så om du önskar. Jag erkänner utan omsvep att jag lade till ett ord till ditt alias så att det blev kinder-ägg för att reta dig lite, jag tyckte att det passade då du var lite som ett sådant, du vet en överaskning, en leksak och godis i ett. Vill du att jag skall ta bort ett av orden så kan vi stryka kinder...

Standard

Jag tror säkert att det hänt att ett örnöga, unikt, litet eller stort scoutat och någon med titanskor av valfri storlek (jag har 43 själv) vandrat in och busat lite. Jag tror dock inte att över 50 HS raserades på förra S1 på det viset eller på annan server heller för den delen.

Oavsett så är vi väldigt nöjda med hur vi på Gamarna spelade S2 och hur vi påverkade serverns utfall från vårt konto. Vi vill också vara noga med att påpeka att Pojjarn hade del i våra offensiva framgångar framförallt med avseende på avsaknaden av väggar hos motståndarkontona så att vi var ett av S2 bästa team (vilket var själva premissen med nomineringen "bästa team") är ställt bortom allt tvivel.

Men det är klart att du får gnälla lite mitt kära kinder-ägg, det bjuder vi på.
    Jag hade själv den stora äran att få besök av pajjarn & gamnacken, men vill kanske inte kalla min HS för "raserad" efteråt...
    För mig är minimikravet på detta åtminstone total vetelåsning !

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta