Senast redigerad av Florrpan den 11-12-17 klockan 02:50
//Florrpan | FortKnox
The legend goes on
From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?
Usssch, Usssch säger jag. Fy fasen vad tråkigt. En server som är i slutspel och en topic vid namn "det ryktas här" bara har 8 sidor är katastrof(
Nu har jag inte spelat på .se servrar på ett tag men jag har en känsla av att travian går mot sin gravJag som hade planerat att spela travian när jag pensionera mig, men nej
Nej, ännu en gång nej. Gå inte mot din död, snälla.
Det ryktas att man kanske skulle börja farma då det inte borde vara svårt att ta sig in på listan
..ryktas solospel :O
Jag finns därför är jag..
Slöspelar på x antal servrar tyvärr..
Sez 2 Kramner Sez 3 Dead Poetry Sez 4 Playboy Sez 5 Mr SimCity Sez 6 Vi hade otur
Sez 7 Fluffig Bunny Sez 8 Kramner Sez 9 NaCl Sez 10 De Omutbara
Sez 11 En Mutbar Sez 12 Nobody Sez 13 Don7an
+ en ansenlig mängd normalservrar..
Aldrig mer sen heter det väl?
jo kramner vad spelar du på för nått slö konto
Ryktas nog att det inte ryktas något alls på denna servern.. & att Big Mamma har skaffat sig lite vimplar både personligt & åt den eminenta alliansen..
Jag finns därför är jag..
Slöspelar på x antal servrar tyvärr..
Sez 2 Kramner Sez 3 Dead Poetry Sez 4 Playboy Sez 5 Mr SimCity Sez 6 Vi hade otur
Sez 7 Fluffig Bunny Sez 8 Kramner Sez 9 NaCl Sez 10 De Omutbara
Sez 11 En Mutbar Sez 12 Nobody Sez 13 Don7an
+ en ansenlig mängd normalservrar..
Aldrig mer sen heter det väl?
Det ryktas att X återigen visar sig vara ett luftslott, men numera kan man tydligt se att X unionen t.o.m har en dålig luftpump.
Grattis till vinsen ISTID, ni förtjänade den!
//F.d Florrpan, nu Agrippa @ NH.
//Florrpan | FortKnox
The legend goes on
From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?