Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Speed T4..?

Senior Member Florrpans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av 0megaohm Visa inlägg
    Jag provade att stänga av "Hämta bilder automatiskt" i firefox och helt plötsligt laddar alla T4-sidor jättesnabbt, knappt en sekund per länk mot 2-3 sekunder med bilder. Spelet är iofs helt ospelbart utan bilder då man inte ser vad som är vad, men det visar ju att det är bilderna som gör spelet segt.
    Testade detta, och det är ingen skillnad för mig.
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
    Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Att "Admins har hört vad spelarna vill ha" är ju ett skämt. Jämför antalet spelare på 3.6 vs 4, så ser ni ju vad spelarna vill ha.
    Anledningen att det är fler "buhu snyfft snyfft jag vill ha 3.6 på speed" i forumet är ju för att alla som gillar t4 räknade med att speeden skulle bli t4. Varför göra en ny version av ett spel och sen inte låta folk spela det?

Skulle TV-bolagen sända ett gammalt VM istället för ett som håller på bara för att det är fler som skrivit att det årets VM va bra? Isåfall hade dom varit idioter. Folk klagar inte i förväg om dom förväntar sig att dom ska få det majoriteten vill ha.

Senior Member Rangers avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Kanske finns andra redan men annars så kommer UKx upp den 25 Juli som T4 server.

Man kan regga sig den 22 (imorrn)

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta