Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Marknad

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av delenn Visa inlägg
    Kan du förklara det där sista? Jag kör mobilt. Delar jag ip med främmande människor?
    Kan tyvärr inte förklara det tekniska runt det, men mobiloperatörer kan inte ge varje användare ett eget ip. Så ja, du delar ip med främmande människor. Inget som gör dig nått utom när traviansystemet känner av det och nekar något pga att ni har samma ip.

A newspaper about Travian since 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Kan tyvärr inte förklara det tekniska runt det, men mobiloperatörer kan inte ge varje användare ett eget ip. Så ja, du delar ip med främmande människor. Inget som gör dig nått utom när traviansystemet känner av det och nekar något pga att ni har samma ip.
    Ja, jag har haft samma problem som frågeställaren. Det är surt när man inte kan acceptera ett riktigt bra bud. Detta borde man göra något åt. Om det går? Bra att någon förklarar, de på supporten har väl inte tid att svara så utförligt.

Standard

Citat Ursprungligen postat av delenn Visa inlägg
    Ja, jag har haft samma problem som frågeställaren. Det är surt när man inte kan acceptera ett riktigt bra bud. Detta borde man göra något åt. Om det går? Bra att någon förklarar, de på supporten har väl inte tid att svara så utförligt.
    japp det suger, ibland är det as bra bud

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta