Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Nästa sez 3.6

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av LadyM Visa inlägg
    lite trist är det för alla som väntat på, och sett fram emot en t4 speed, men den som väntar på något gott...
    Är rätt säker på (eller hoppas minstånde) att minoriteten önskade T4, förstår inte hur man allvarligt kan se fram emot något som helt bryter det Travian står för hos många.

- "Det så gosigt simpla webbläsarspelet, som bokstavligt talat käkar upp tiden."

Den nya designen och funktionerna gör en ju bara illamående (förutom farmningsgrejen ). Nu kan man lika gärna spela Triblewars, för ärligt, vad är skillnaden efter T4?
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Johkie Visa inlägg
    Är rätt säker på (eller hoppas minstånde) att minoriteten önskade T4, förstår inte hur man allvarligt kan se fram emot något som helt bryter det Travian står för hos många.

- "Det så gosigt simpla webbläsarspelet, som bokstavligt talat käkar upp tiden."

Den nya designen och funktionerna gör en ju bara illamående (förutom farmningsgrejen ). Nu kan man lika gärna spela Triblewars, för ärligt, vad är skillnaden efter T4?
    Jag tillhör minioriteten, jag såg fram emot T4, jag gillar 3.0 versionen bäst, men eftersom den inte är på kartan längre så skulle jag vilja ha något bättre än 3.6, vilket jag tycker 4.0 är.
    Vänligen
    Octavianus

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta