Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: T4.. Ingen höjdare. (ge mig 3,6!)

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard T4.. Ingen höjdare. (ge mig 3,6!)

Tja!

Har nu testat T4, och jag tycker inte att det är någon speciell höjdare, det är lite som en dålig whisky.

Funkar.. Men man vill ha något bättre.

T4 är guldoptimistiskt, jag menar, en spelare ska inte kunna slänga in guld för 2,000 kr för att sen springa runt och slakta trupp med enbart hjälten..

Så här är frågan.

Kommer det att dyka upp några Travian 3,6 servrar? För isåfall kommer jag att spela på dem.. Om inte annat så slutar jag nog, vill spela travian och inte den där.. Skiten som ni kallar Travian 4.

Så snälla Amaris, se till att fixa en server som fortsätter ha en ordentlig version utav travian!

Tack på förhand

/S
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Member gravensteins avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Instämmer med föregående talare!

Senior Member falcon93s avatar
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Håller också med, kanske inte att T4 är sk**, men skulle vara kul att T3.6 tillgänglig också kan vi ha en T3.6 speed också?

"Galler måste tuffa till sig lite... Herregud, titta bara på Druidryttaren, han ser ju ut som en trollkarl på en ponny!"
    "Jag har 10 klubbor, några är röda och resten är gröna!"

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

En 3.6 speed server skulle uppskattas och då skulle jag spela och spendera pengar på det men om endast T4 finns glöm det. Skaparna blev för giriga.
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Som jag och även Amaris själv sagt flera gånger.. Det är inget Amaris själv kan bestämma. Hon har skickat en förfrågan till Travians Games GMBH ("tyskarna") och för dialoger med dem om vi kan få köra både 3,6 och 4.

*Tråd låst*

Regler för att posta