Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 50

Ämne: Släggor som brann

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Octavianus Visa inlägg
    Och sen är det inte varje dag man behöver bomba sitt egna VU heller, lite fel VU att dra upp kanske, har du något mer exempel? lättare förhålla mig till...har inte så stor koll som märkes, kanske
    Har inte spelat på denna servern tidigare, så har ingen aning om något exempel. I mina ögon bör deffen på en sez ligga mellan 4M i dåligt deffade vu:n och 18-20 miljoner i bra deffade vu:n. Jag tog upp exemplet för att visa på att det funnits bättre deffade vu:n än ditt exempel. Nu var visserligen tp heeelt överlägsna denna rundan - men det visste väl inte någon innan eg startade?

Med TP:s deff och x3 så plockar inte den aktuella bräckan muren.
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member jokers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Har inte spelat på denna servern tidigare, så har ingen aning om något exempel. I mina ögon bör deffen på en sez ligga mellan 4M i dåligt deffade vu:n och 18-20 miljoner i bra deffade vu:n. Jag tog upp exemplet för att visa på att det funnits bättre deffade vu:n än ditt exempel. Nu var visserligen tp heeelt överlägsna denna rundan - men det visste väl inte någon innan eg startade?

TP har alltid haft väldeffade Världsunder, så det kunde man lätt ha antagit på förhand.

Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Hej, alla

Det fanns ju fler bräckoffar att ta till ifall 5*artefakten hade hamnat någonstans o då hade man naturligtvis sänt en som klarar jobbet.
    Som Tp släggbyggare måste man med eller utan facit kunna säga att det inte var något felbeslut med katas inblandade i släggan.

må väl o lev länge mane

Standard

Nu var visserligen tp heeelt överlägsna denna rundan - men det visste väl inte någon innan eg startade?
    Eh.. Jo..?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av kanser Visa inlägg
    Eh.. Jo..?
    NöN var väl ändå ett blankt kort som man inte var säker på vad dom skulle prestera ?
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Banned
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Man viste innan med ganska stor sannolikhet hur det skulle se ut, och dina bedömmningar om vad som bör och vad som står i ett VU är fel med ganska stora siffror

Deodorant
    NöN var väl ändå ett blankt kort som man inte var säker på vad dom skulle prestera ?
    NÖN var ett blankt kort i 2 dagar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Ja, så kan mycket väl vara fallet ifall man sitter i nordöst och inte bryr sig om att höra efter med en enda spelare i söder...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av kanser Visa inlägg
    Ja, så kan mycket väl vara fallet ifall man sitter i nordöst och inte bryr sig om att höra efter med en enda spelare i söder...
    TP satt väl just i NÖ o att döma av vad jag sett/hört så hade dom ingen vidare koll på en hel del
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Krypet Visa inlägg
    Man viste innan med ganska stor sannolikhet hur det skulle se ut, och dina bedömmningar om vad som bör och vad som står i ett VU är fel med ganska stora siffror
    Jo, jag vet att det är fel Har bara så svårt att fatta var all deff tar vägen...

Men om Eviil, Nön och Studio hade tryckt in sin deff i ett VU så hade vi kommit upp i över 10 millar med.

Absolut en bra avvägning, men jag hade nog hellre haft överkapacitet än möjlighet att ta två halva magasin. Det kan ett dåligt svep i sammanhanget med enbart kattas också klara av, förutsatt att de går efter en bräcka (på ett dåligt deffat vu, dvs - som hela diskussionen förutsätter).

För övrigt - byggde alla bräckor denna rundan?
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Banned
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Jo, jag vet att det är fel Har bara så svårt att fatta var all deff tar vägen...

Men om Eviil, Nön och Studio hade tryckt in sin deff i ett VU så hade vi kommit upp i över 10 millar med.

Absolut en bra avvägning, men jag hade nog hellre haft överkapacitet än möjlighet att ta två halva magasin. Det kan ett dåligt svep i sammanhanget med enbart kattas också klara av, förutsatt att de går efter en bräcka (på ett dåligt deffat vu, dvs - som hela diskussionen förutsätter).

För övrigt - byggde alla bräckor denna rundan?
    Ja, håller med dig, svårt att koppla vad alla sysslar med, man har vart så dom senaste rundorna tyvär.

Vet att ganska många släggor dödades i anfall från Psyche och Blixtkrig, i många fall plockades kattasen bort så det blev en off kvar bara, kanske 20st gick det ödet till mötes.
    Men har ochså sett ca 15-20 släggor i dom scoutningar som jag skickat, släggor som jag vet inte landade nånstans och som inte dödades av andra, varför dom stog kvar hemma är 10 000k frågan.

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta