Visar resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Sodoms tack...

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard Sodoms tack...

Då alla andra tackar, tänker jag göra det samma...

Stay, du är verkligen travians bästa spelare och utan dig så hade inte vi kommit dit vi är. Du är hjärtat i alliansen och jag kommer verkligen att sakna dig.

Chang, väl kämpat.. med tanke på starten du fick, så är det egentligen ett under att du inte la av. Du är verkligen en ledare som är värd att kämpa för! Tack för det senaste året, det har varit en sann ära att först vara en medlem i din allians och sedan jobba vid din sida som en ledare. Tack för det förtroendet och jag hoppas verkligen att du njuter av din seger nu!

Ludde och P.. Över ett år av samarbete och vi får nog ta den dära grillhelgen i sommar! Och hälsa jonas att han får glömma rattmuffarna.. jag vill faktiskt komma hem igen!

Tweener, det var ett nöje att lära känna dig denna rundan. Du är också ett riktigt hjärta av TP!

Hin Håle, min högra hand och han som har hållit i gång allinsen många gånger när jag inte orkat dra den själv. Utan honom så hade jag lagt av i början i mitten och i slutet av spelet.

Supreme. Du kom som en skänk från ovan. Du kom in som ledare i rättan tid och drev alliansen de sista veckorna när jag inte orkade eller inte hann. Det är du som höll oss i gång och än en gång.. Tack. Det har varit ett nöje att spela med dig i två rundor nu. Ditt goda humör är perfekt och ändra dig inte!

Till min allians, TP2: Tack för att ni stod ut med mig och mitt humör. Jag har haft äran att lära känna en del av er riktigt bra under denna rundan och ni är helt underbara. Jag har även haft äran att se hur ni har haft problem och tagit er upp ur dom på bästa sätt, jag har fått se hur ni har vuxit och hur ni har tagit emotgångar med gott mod. Tack för allt slit ni har gjort och när ni skyndade till undsättning till behövande medlemmar. Ibland hann man inte, men majoriteten av gångerna så ställde ni upp så gott ni kunde... HELT UNDERBART!

Till er i TP: vad kan jag säga? Jag har haft äran att spela med en del av er i flera rundor och jag har lärt känna nytt folk, ni har gett mig goda skratt! Och Skaune; det är därför jag har hållit mitt skällande på annat håll

Till unionen: utan er hade detta inte gått.. Underbara pärlor!

Jag har säkert glömt en hel del folk. Men ni finns alla i mitt hjärta och i mina tankar. Att skriva tack är inte det lättaste och jag hoppas att ni inte tar illa upp. Men alla ni som har jobbat med oss och vid vår sida.. Tack!

Till sist.. om ni fortsätter att spela, så gör det med gott humör och kom ihåg: HA KUL!

//Sao/Sodom

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Tack för denna runda SAO.

Regler för att posta