Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Vi är INTE Evil!!!

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Diverse om spelkulationer
    Jag nämner att par ggr i texten att det är spekulationer..

A newspaper about Travian since 2009

iRaven
    Guest

Standard

TK e inte bra enough for att vara med eVil

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Theovide Visa inlägg
    Personligen tycker jag att folk ska sluta whina så mycket på FN, Safiren lägger ner en j*vla massa tid utan någon betalning (så vitt jag vet iaf), och gör enligt mig ett riktigt bra jobb. Sen kan man dessutom påpeka att även professionella tidningar som DN/SvD gör regelbundet faktamissar.

Sen tycker jag förstås att man kan skriva och be om en rättelse angående det som visat sig vara fel, men man behöver inte precis ta det personligt och skrika som en stucken gris medan man i samma andetag berättar hur coola man är och hur mycket man inte är en del av evil och inte tänker satsa på VU.
    Hon skrev själv att hon ville att det skulle vara provocerande och det reagerade jag självklart på eftersom då vill man få fram sura miner vilket jag tycker är fel att göra via tidningen.
    Dessutom tillhör inte jag TK utan evil så jag har inte sagt ett ord om att jag inte skulle satsa vu mm det har du bara tagit ur tomma intet..
    spelar:
    sez
    s.3
    HoN
    bingo
    dotA
    c.s 1.6
    WoW
    teeworld
    poker
    hängagubben

Standard

Citat Ursprungligen postat av .senapsgas. Visa inlägg
    Hon skrev själv att hon ville att det skulle vara provocerande och det reagerade jag självklart på eftersom då vill man få fram sura miner vilket jag tycker är fel att göra via tidningen.
    Dessutom tillhör inte jag TK utan evil så jag har inte sagt ett ord om att jag inte skulle satsa vu mm det har du bara tagit ur tomma intet..
    Uh, var i min text skrev jag att du inte ville satsa på VU med mera? Jag skrev om TK där.

(Det jag menade med att skrika som en stucken gris etc är hela skapandet av denna tråd, det hade räckt att kommentera med det på kommentar tråden till FN).
    Senast redigerad av Theovide den 11-02-21 klockan 13:38

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Man kan lägga olika betydelser i ordet provocerande. Det är inte sura miner jag vill få fram utan jag vill att folk ska komma med egna åsikter. Jag vill bli motsagd helt enkelt.

Citat Ursprungligen postat av Theovide Visa inlägg
    Det jag menade med att skrika som en stucken gris etc är hela skapandet av denna tråd, det hade räckt att kommentera med det på kommentar tråden till FN).
    Ja, Har man en annan åsikt än vad jag har framfört är Kommentatorstråden rätt ställe att ta upp det i

A newspaper about Travian since 2009

Banned
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard

Haha.. wtf?
    WHAAAT?? Oh NOOES!! Someone on the internetz wants to be provocative?? DAMN HER!

Standard en liten kommentar

Jag kan mycket väl förstå att T K inte uppskattar att klumpas ihop med eVil . T K har aldrig varit en vinge till oss, utan består av spelare som lämnade eVil för att spela på sitt eget sätt Visst - vi har haft en iap, men det har berott på att vi har vänner i båda allianserna. Hade de varit en vinge till oss så hade vi ju haft allians från början eller hur ?

/sabina

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta