Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 27

Ämne: Vi är INTE Evil!!!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Freddan Visa inlägg
    Var ska man börja?
    Jag vet inte, det får du nog välja själv!
    TK som namn betyder Team Kaos å det är det vi är!!!
    Ah, okej, nu förstår jag. Speciellt utropstecken x3 var viktigt, annars kanske jag hade trott att ni hette Travian Kids eller dylikt!!!
    Vi stödjer ingen!!! Vårt mål denna rundan är att ha kul! vem fan orka skicka deff och vete till VU bygge?
    Jag stödjer inte heller någon!!! Eller alltså, ibland kanske jag stödjer någon lite.
    Å vi kommer att sprida kaos under EG var så säkra!!!
    Å viiiii koooo, ah shit, jag trodde det var början på en låt, nu blev det pinsamt, står här å sjunger helt ensam liksom .
    ni som känner mig vet vem jag är
    Så du menar alltså att de person som känner dig, förutom det också vet vem du är? Eller missförstår jag något? Du kanske ska testa att använda tre utropstecken så ökar nog chansen att jag förstår dig!!!

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Ditt inlägg Theovide innehåller inte ett enda spår av något som liknar substans.
    Logiken i dina hårt begrundade meningar är icke existerande.
    Ett mediokert försök till att vara rolig, om än mediokert bör användas här.
    Tillbaks till skolan, där du får vara pajas ifred och alla fnissar ihärdigt åt dina diverse upptåg.

Toobah ger det 1½/5 brödrostar (1 för att du ärade oss med din närvaro, ½ för att du försökte)

.....move along Troll
    Senast redigerad av toobah den 11-02-19 klockan 02:07

Standard

oh oh vad hände?

Vad har jag gjort dig?

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Så.. ni är snälla? Ska jag ringa föräldrarna till de barnen som sa att ni var elaka? Jag gör nog det nu(till troll) !!! så du också förstår
    spelar:
    sez
    s.3
    HoN
    bingo
    dotA
    c.s 1.6
    WoW
    teeworld
    poker
    hängagubben

Standard

Citat Ursprungligen postat av .senapsgas. Visa inlägg
    Så.. ni är snälla? Ska jag ringa föräldrarna till de barnen som sa att ni var elaka? Jag gör nog det nu(till troll) !!! så du också förstår
    Tack, det uppskattas!

Ok, ja okej jag erkänner att det var en hel del av trollande (hoheh) i det meddelandet. Men svårt att hålla sig när någon avslutar alla sina meningar med !!! förutom sista där det skrivs "ni som känner mig vet vem jag är".

Framförallt var det den sista meningen jag föll för, eftersom det i stor del verkade som ett wannabecool meddelande á la "alla som är något vet vem jag är" som dock misslyckades och istället berättade att de personer som kände honom visste vem han var (o'rly?).

Möjligt att det var ett trollbait dock och inte ett seriöst meddelande och i sådana fall erkänner jag glatt att det lyckades!

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Limpan! Visa inlägg
    Japp förstår er

Du är en sötarenöt :o
    You know it!

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av jsileson Visa inlägg
    hehe nej då men lite surt att slita som fan och bomba järnet och sen så står de inte en rad om oss utan dom har helt enkelt antagit att vi är ett och samma.
    Det är ren tidsbrist som gjorde att jag klumpade ihop alla med officiella bindningar i block istället för att mer noggrant redovisa vilka allianser som ägde vilka artefakter. Sorry om jag trampat någon på tårna med detta.

Citat Ursprungligen postat av Peace Visa inlägg
    Så går det när låtsasjournalister spekulerar i saker de inte har en aning om, i en tidning som förr hade ett anseende att vara en stabil tidning som rapporterade OM servern och faktiskt det som hände, istället för att slänga in randomgissningar lite varstans utan what so ever credibility. Nåväl, det kan ju knappast bli sämre efter det senaste pajasnumret.
    Jag försöker åtminstone vara artig när jag skriver :P Och mina vilda spekulationer är just menat att vara det, spekulationer. Jag spånar och förväntar mig inte att ha rätt och provocerar det så finns det ett visst nöje i det oxå.

A newspaper about Travian since 2009

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Det är ren tidsbrist som gjorde att jag klumpade ihop alla med officiella bindningar i block istället för att mer noggrant redovisa vilka allianser som ägde vilka artefakter. Sorry om jag trampat någon på tårna med detta.

Jag försöker åtminstone vara artig när jag skriver :P Och mina vilda spekulationer är just menat att vara det, spekulationer. Jag spånar och förväntar mig inte att ha rätt och provocerar det så finns det ett visst nöje i det oxå.
    Ganska dåligt att skriva det som det vore sant då.. Man vill ha fakta inte provocerande spekulationer i FN.
    Så snälla ta reda på fakta innan ni skriver saker i FN för "tidningen" har potential för att vara en opartisk och främst ärlig tidning.
    spelar:
    sez
    s.3
    HoN
    bingo
    dotA
    c.s 1.6
    WoW
    teeworld
    poker
    hängagubben

Standard

Citat Ursprungligen postat av .senapsgas. Visa inlägg
    Ganska dåligt att skriva det som det vore sant då.. Man vill ha fakta inte provocerande spekulationer i FN.
    Så snälla ta reda på fakta innan ni skriver saker i FN för "tidningen" har potential för att vara en opartisk och främst ärlig tidning.
    Personligen tycker jag att folk ska sluta whina så mycket på FN, Safiren lägger ner en j*vla massa tid utan någon betalning (så vitt jag vet iaf), och gör enligt mig ett riktigt bra jobb. Sen kan man dessutom påpeka att även professionella tidningar som DN/SvD gör regelbundet faktamissar.

Sen tycker jag förstås att man kan skriva och be om en rättelse angående det som visat sig vara fel, men man behöver inte precis ta det personligt och skrika som en stucken gris medan man i samma andetag berättar hur coola man är och hur mycket man inte är en del av evil och inte tänker satsa på VU.

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Fakutm är att jag stöder er båda i vissa delar av det ni säger.
    Jag gillar FN, och jag gillar Safiren.
    Självklart kan man göra misstag, och vi är inte ett dugg förvånade över att man kanske tror att vi är en vinge till eVil (då vi ursprungligen kommer därifrån).
    Inlägget var för att klargöra att vi inte är det.

Jag tänker fortsätta läsa dom sista utgåvorna som eventuellt kan tänkas komma och uppskattar arbetet som läggs ned på det.
    Önskar bara att man kanske inte drar förhastade slutsatser och ser över sitt faktaupplägg.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta