Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 38

Ämne: KRIGET SBO vercus VÄGGEN/SLÄGGAN

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wokid Visa inlägg
    jo jag känner nog så för att varje uttalande från dig har varit i strid mot sanningen
    Jag ska försöka bättra mej.

Jag skrev fel sist. Det har ju varit två scoutningar. Det fanns noll deff vid den första. Ni skulle vart lite snabbare. Det tenderar alltid att ramla in lite stöd från oväntade ställen när man sticker ut hakan som jag gjort nu.

Andra orsaker till att du känner att jag tummar på sanningen kanske kan vara att du har vart duktig och byggt det största kontot på servern och därför är nervös för att mina nålstick påverkar den ställningen. Etta på popen sskulle ju kunna betyda att ditt konto ej är lämpat för strid så här tidigt på rundan? Men det är bara spekulation från min sida. ;-)

Lovar att vara så korrekt som möjligt med fakta i fortsättningen och även publicera rapporter om jag får godkännande för det. Annars får vi förlita oss på rankinglistorna på off och deff.

Ha en bra dag!
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Är det hans def? eller har folk ställt dit den? Om folk ställt dit den så är det ju i grunden inte hans def och således kan man ju se det som att deffen nyttjar han och sanningshalten består att han bara nyttjar offen?
    Och sannings halten angående acceptansen för rasistiska uttalanden etc i äggornas chatt är ju konstaterad här av flera källor även att det inte varit en engångsföreteelse heller. Så varti ligger uttalanden som varit i strid mot sanningen? Snarare raka motsatsen för oss stackare som inte har annat att gå på än det som skrivs här och vad man kan få fram genom samtal
    Jag har aldrig hävdat att det inte funnits ett sorgligt samtal på vår chatt.

Ah, deff är för tunnisar. Jag använder bara OFF ;-)
    Om han tycker att deff är för tunnisar, varför har han samlat in deff till sin by då? Helt i strid med vad han säger.

Andra orsaker till att du känner att jag tummar på sanningen kanske kan vara att du har vart duktig och byggt det största kontot på servern och därför är nervös för att mina nålstick påverkar den ställningen. Etta på popen sskulle ju kunna betyda att ditt konto ej är lämpat för strid så här tidigt på rundan? Men det är bara spekulation från min sida. ;-)
    Tackar för den triggningen, men vill även här hävda att duinte riktigt håller dig vid sanningens väg, då jag ite är störst utan ligger rankad 10 i pop.

självklart blir man vänner om man har samma fiender. Så Deff borde du inte ha några större problem med att få tag på Om man, som jag, ingår i serverns största och skickligaste allianser så får man förvänta sig att det finns fiender. Självfallet är du värd hjälp, om det är hämnd du söker för de klumpiga uttalandena, som jag inte alls så bakom.

MVH Wrik

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wokid Visa inlägg
    Självfallet är du värd hjälp, om det är hämnd du söker för de klumpiga uttalandena, som jag inte alls så bakom.

MVH Wrik
    Tjenare Wrik!

Ursäkta missförståndet.

Nej, kriget handlar inte om hämnd faktiskt. Sanningen är helt enkelt att jag tröttnade på spelet och inser att jag inte kommer att delta i nåt bygge av en vinnande allians denna runda.

Istället valde jag att försöka kriga bort det konto jag förfogar över, Fikaren. Valet av fiende beror på några olika saker. Geografisk närhet, vill ha lite motstånd, samt att min lojalitet till största delen finns utanför er allians.
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Go go lasse

Bomba sönder dom nu!!
    Slutat spela!!

"Santa Klas" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren. (S.3 2010)

Hjälte: Wessle level 150. (S.3 2010)

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

VÄGGEN/SLÄGGAN har vaknat och börjat ge igen. Oasplundringar. He he alltd något men de vinner inget krig på det. Under tiden bombas deras vetefält bort och deras deff dör några hundra i taget som står och sover på hemmaplan.

Så här kan det se ut:

http://travian-reports.net/se/report/98658cd5858

http://travian-reports.net/se/report/98661095c9d
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

http://travian-reports.net/se/report/9933889bfbf

http://travian-reports.net/se/report/99341eeefe1

Större måste ni väl ha? ;-)

Själv landar jag hos Mellon nästa gång om nån timme.

Det ryktas att VÄGGEN deffar där så jag siktar där jag får lite motstånd.

Hoppas att kunna visa en fin rapport om det nu finns någon som läser här längre.

Känns lite som spel för tomma läktare.

Är Travians tid över tro?
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member henkeeXXs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av plant Visa inlägg
    http://travian-reports.net/se/report/9933889bfbf

http://travian-reports.net/se/report/99341eeefe1

Större måste ni väl ha? ;-)

Själv landar jag hos Mellon nästa gång om nån timme.

Det ryktas att VÄGGEN deffar där så jag siktar där jag får lite motstånd.

Hoppas att kunna visa en fin rapport om det nu finns någon som läser här längre.

Känns lite som spel för tomma läktare.

Är Travians tid över tro?
    jag läser ivrigt i alla krig trådar
    show me tha rapport!
    Who can catch lightning in a bottle? Set fire to water?
    Comin' out the nozzle on the fire hose, flier than swatters?
    Cinderella man!
    There's a storm comin' that the weather man couldn't predict,
    I start the bug prick, you better flee cause I get tricked..

Senior Member Arwens avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wessle N.B Visa inlägg
    Go go lasse

Bomba sönder dom nu!!
    Snyft Wessle.. trodde vi var vänner !!

Senior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Bomba tillbaka då

Det är krig Travian handlar om. Inte att sitta och bygga släggor till en ful lerhög
    Slutat spela!!

"Santa Klas" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren. (S.3 2010)

Hjälte: Wessle level 150. (S.3 2010)

Member Gabbrills avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wessle N.B Visa inlägg
    Bomba tillbaka då

Det är krig Travian handlar om. Inte att sitta och bygga släggor till en ful lerhög
    Hade det funnits en "gilla-knapp" här så hade jag använt den!

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta