Visar resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Sanningen om SLÄGGAN/VÄGGEN

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard Sanningen om SLÄGGAN/VÄGGEN

Alliansen är nära ett totalt sönderfall. Orsakerna är många. Den främsta är nog att ingen sammanhållande kraft finns. Inget krig alltså. Inga visioner. Eller inga gemensamma iaf.

Exempelvis kan nämnas en incident när fem vågor kattas är på väg mot en by som övertas av ettan på popen så väljer kontot att mellandeffa bort den egna alliansens kattas för att maximera sin egen pop.

Vidare så verkar det politiskt korrekta på allychatten vara att kasta ut den som protesterar mot rasistiska inlägg samt småle åt den som smutskastar "negrer".

Alliansen är ett lätt mål i krig då den helt saknar spelare med förmåga att samordna offensiver.

Ledning saknas eller så vet man inte riktigt vilka som finns där för tillfället.

Förutom namnen så är allt annat också kasst alltså och jag ger dem max 3 månader i nuvarande konstellation.

Over'n'out
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

ähh, säg som det är, du höll inte för trycket.
    Nuvarande;
    Se4 - Enbart för speciella, skriv pm!
    --
    VM-server1: Mr Awesome
    Gamla;
    Sez12(typ?) - WsR-PMS
    Se3-Kemob-SLÄGGAN
    Sez10 - SBV - Mupp
    Com2x-Linus på Linjen-DX
    Sez9 - Humle S.B.V
    Sez8 - Kezo - Crowd
    Sez7 - S.B.V - Mupp
    Sez6 - Lasse_Kongo- S.B.V
    Sez5 - S.B.V - DX
    Sez4 - MarikaärSötast - AiCi
    Sez3 - WsR - DXA
    Sez2 - WsR - JPM
    Sez1 - WsR - BoSS/SWO
    Se1 -WsRKAOS
    Se2 -McBrayer-Ros-
    dkx -Goodfellas
    Se2 -WsR -UA|NaObi
    Se3 -Svan -Ledningen

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av plant Visa inlägg

Exempelvis kan nämnas en incident när fem vågor kattas är på väg mot en by som övertas av ettan på popen så väljer kontot att mellandeffa bort den egna alliansens kattas för att maximera sin egen pop.

Over'n'out
    Sanningen är ju den att byn var övertagen många timmar innan kata-attackerna kom, och då den som blev anfallen skrev igm och frågade anledningen till anfallet samt vad som anfallen innehöll i truppväg så fick han inga svar på dom frågorna.

Istället för att få svar på dom frågorna så blev den anfallne kallad pucko och j-a tönt av anfallaren.
    I det läget så var det självklart att ta beslutet att kicka anfallaren ur alliansen samt deffa bort katapulterna, ett av dom lättare beslut jag tagit inom travian-världen.

Vad gäller övriga spekulationer ang Släggan/Väggen så får dom stå för dig, du får ha dina åsikter, tänker inte alls bemöta dom, men självklart håller jag inte med dig alls, och om allianserna varit så usla så är det ju konstigt att dom flesta stora konton på servern är med där.

Men som sagt, du får ha dina åsikter och vill du spy galla över Släggan/Väggen här i forumet så får du göra det, jag tänker inte sänka mig till den nivån.

//bomek
    sez 1: bomek "nån allians i FED-unionen" har glömt vilken
    sez2: TTi [A-L] Ancient legacy
    sez3: emilson-bomek Crowd
    sez4: crowdx3 [N-L] NoLifers ---> AiCi
    sez5: S.B.V DX
    sez6: bom S.B.V
    sez7: S.B.V Mupp
    s1: Kitty KAOS
    Just nu: S3: kemob Veni

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard Sanningen!

Så här har ni sanningen:
    Nerifrån o upp!

MVH Wrik

okejokej
    W

Bra att du är på rätt sida i rasistsaken.

Angående ledningen osv på forumet så är det en sida i spelet bara. Vi får försöka hålla isär det. Vi är fiender i spelet nu.

L

Synd... Jag diggade dig!
    ber om ursäkt för allt som sades. Inte OK!

menv a menar du med att det inte finns någon ledning i VÄGGEN/SLÄGGAN ?
    :S

W

Tjenare!

Det är lungt. Nu kör vi Travian. Må bäste man vinna. ;-)

Trupp eller här:

http://forum.travian.se/showthread.php?t=46289

Lasse

Nej vad har hänt?
    Fikaren? Jag har missat totalt vad som har hänt. Finns det någon möjlighet för mig att gottgöra för mina allianskamraters otroligt dåliga uppförande som jag fick reda på idag att dem hade ?

Med värma hälsningar Wrik

Standard

"hela havet stormar"

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard

Skepp åhoj, Land i sikte!

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Alliansen är nära ett totalt sönderfall. Orsakerna är många. Den främsta är nog att ingen sammanhållande kraft finns. Inget krig alltså. Inga visioner. Eller inga gemensamma iaf.

Vidare så verkar det politiskt korrekta på allychatten vara att kasta ut den som protesterar mot rasistiska inlägg samt småle åt den som smutskastar "negrer".

Alliansen är ett lätt mål i krig då den helt saknar spelare med förmåga att samordna offensiver.

Ledning saknas eller så vet man inte riktigt vilka som finns där för tillfället.

Förutom namnen så är allt annat också kasst alltså och jag ger dem max 3 månader i nuvarande konstellation.

Over'n'out
    Skittrist att du bara ser gråskalan, när du själv liksom jag var en vanlig gräsrot och inte medlem i ledningen på den här servern och kanske "för en gångs skull" fick se hur det funkar från "våran" sida.

Och gällande rasistiska inläggen, är jag helt på din sida. Då jag flera gånger innan har exploderat i den mån en rar liten Ragata kan explodera inne på allychatten. Den här gången, då tydligen du var inne, så har vi kabelavbrott på internet i stort sett i ett dygn ute på vischan, annars kunde du och jag, som ändå har mkt gemensamt, härjat sida vid sida.

Jag saknar dig redan! - Kram!

Rag
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ragatan the one and only Visa inlägg
    Skittrist att du bara ser gråskalan, när du själv liksom jag var en vanlig gräsrot och inte medlem i ledningen på den här servern och kanske "för en gångs skull" fick se hur det funkar från "våran" sida.

Och gällande rasistiska inläggen, är jag helt på din sida. Då jag flera gånger innan har exploderat i den mån en rar liten Ragata kan explodera inne på allychatten. Den här gången, då tydligen du var inne, så har vi kabelavbrott på internet i stort sett i ett dygn ute på vischan, annars kunde du och jag, som ändå har mkt gemensamt, härjat sida vid sida.

Jag saknar dig redan! - Kram!

Rag
    Vi är ju såklart på samma sida i debatten om allt det där viktiga Raggis.
    Men nu är vi i krig i spelet, gumman. ;-)
    Blinkar det rött så får du deffa upp.
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Vi är ju såklart på samma sida i debatten om allt det där viktiga Raggis.
    Men nu är vi i krig i spelet, gumman. ;-)
    Blinkar det rött så får du deffa upp.
    Jag har tusen gånger hellre kabelavbrott än "Kabulavbrott", så tyvärr lär jag göra dig besviken. Jag är faktiskt inte säker på att jag har lust att deffa upp mot dig.
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Regler för att posta