precis 8)Ursprungligen postat av Oreilly_1038
OA. nu i efterhand är jag rätt glad att jag bytte till SE. OA måste nog varit den sämst organiserade alliansen som funnits på denna server, efter SGC... :lol:Ursprungligen postat av Hegef
precis 8)Ursprungligen postat av Oreilly_1038
OA. nu i efterhand är jag rätt glad att jag bytte till SE. OA måste nog varit den sämst organiserade alliansen som funnits på denna server, efter SGC... :lol:Ursprungligen postat av Hegef
Under mars april sa gjorde trupperna tyvärr väldigt lite...rensade 2 byar som jag snodde plus katapulterade ner 2 till men pga en aktion som gick väldigt snett sa dog tyvärr resten sa det blev inte mkt krigande da![]()
Ville bara gratulera WVInc till att ni har lyckats tagit bort häxorna från den engelska(?) översättningen av er reklamjingel.
---------------
"ThInc." är en protest mot idioti.
"ThInc." står för eftertanke.
"ThInc." är för oss som kan stava "Which"*.
-Vilket tänk har DU?
*på första och ANDRA försöket.
För att ni snodde en by av oss.Ursprungligen postat av Oreilly_1038
Rättning: För att SE snodde en by av er efter att ni tagit in en spelare under attack av SEUrsprungligen postat av El Coto
![]()
KNÄCK!
Din armee är i princip utraderad pga att du är extremt vårdslös med den och mött på motstånd som du inte räknade med. Du har ingenting att komma med i dagsläget till SE`s glädje och förtjänst. likaså flera av den onda sidans armeer som har sprungit in i den berömda SE muren.Ursprungligen postat av joal
Du har haft tur som överhuvudtaget existerar idag då ett flertal planerade operationer mot dig har blivit uppskjuten pga sjukdom.
Däremot vill jag deklarera att dina dagar är räknade och jag skulle bli extremt förvånad om du har mer än 1 by om 1 månad.
trevlig helg
/SG
co på Widow Mcbain
Synd bara att den berömda "SE muren" verkade stå så långt bak. :lol: Eftersom det tog 4 byar innan han stötte på motstånd.
Ajaj, SG förbered dig på att bli extremt förvånad. Jag vet hur det brukar gå när du lovar sånt.![]()
Fem dagar är fler än fyra veckor.
Det svåraste är inte att ta första steget utan att övertyga sig själv om att steget är värt att ta.
e undrar jag me ?Ursprungligen postat av Toobe
Kriget rasar på ännu och om du frågar någon va sidorna kommer båda påstå att de vinner.
Det roliga är ju att vi i Inc anser att SE-sidan förtrycker de andra på travian genom att t.ex tvinga dem bli spioner mm.
Medan de ofta kallar Inc för "den onda sidan" eller "ondskans axelmakter" vilket jag tycker är löjligt roligt, speciellt med tanke på att Inc innehåller minst 2 större demokratiska allianser.
Meep