Sidan 85 av 88 FörstaFörsta ... 35758384858687 ... sistasista
Visar resultat 841 till 850 av 874

Ämne: Krigsrapporter från kriget

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oreilly_1038

uppenbarligen skrev han fel: Under fredsuppehållet anföll ni SE, inte efter Men fredsuppehållet tog slut i och med det
    precis 8)

Citat Ursprungligen postat av Hegef
    Vilken allians tillhörde herr bedragare i mars/april?
    OA. nu i efterhand är jag rätt glad att jag bytte till SE. OA måste nog varit den sämst organiserade alliansen som funnits på denna server, efter SGC... :lol:

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Under mars april sa gjorde trupperna tyvärr väldigt lite...rensade 2 byar som jag snodde plus katapulterade ner 2 till men pga en aktion som gick väldigt snett sa dog tyvärr resten sa det blev inte mkt krigande da

Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Ville bara gratulera WVInc till att ni har lyckats tagit bort häxorna från den engelska(?) översättningen av er reklamjingel.

---------------
    "ThInc." är en protest mot idioti.
    "ThInc." står för eftertanke.
    "ThInc." är för oss som kan stava "Which"*.
    -Vilket tänk har DU?

*på första och ANDRA försöket.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av El Coto
    Citat Ursprungligen postat av nyckelknippan
    Citat Ursprungligen postat av joal
    Sedan gäller det ju att kunna använda den pa rätt sätt ocksa... fast jag slösade en hel del onödigt pa frei...

krigsstart i maj? nej, det var då ni högg oss i ryggen efter fredsuppehållet, och inofficiellt förklarade krig mot oss. :wink:

vad gjorde herr joals trupper i mars/april?
    Vilken tur att du skrev EFTER fredsuppehållet. Dvs efter det att ni UNDER fredsuppehållet snodde en by av oss. :wink:
    uppenbarligen skrev han fel: Under fredsuppehållet anföll ni SE, inte efter Men fredsuppehållet tog slut i och med det
    För att ni snodde en by av oss.

Senior Member Oreilly_1038s avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av nyckelknippan
    Sedan gäller det ju att kunna använda den pa rätt sätt ocksa... fast jag slösade en hel del onödigt pa frei...

krigsstart i maj? nej, det var då ni högg oss i ryggen efter fredsuppehållet, och inofficiellt förklarade krig mot oss. :wink:

vad gjorde herr joals trupper i mars/april?
    Vilken tur att du skrev EFTER fredsuppehållet. Dvs efter det att ni UNDER fredsuppehållet snodde en by av oss. :wink:
    För att ni snodde en by av oss.
    Rättning: För att SE snodde en by av er efter att ni tagit in en spelare under attack av SE
    KNÄCK!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Under mars april sa gjorde trupperna tyvärr väldigt lite...rensade 2 byar som jag snodde plus katapulterade ner 2 till men pga en aktion som gick väldigt snett sa dog tyvärr resten sa det blev inte mkt krigande da
    Din armee är i princip utraderad pga att du är extremt vårdslös med den och mött på motstånd som du inte räknade med. Du har ingenting att komma med i dagsläget till SE`s glädje och förtjänst. likaså flera av den onda sidans armeer som har sprungit in i den berömda SE muren.

Du har haft tur som överhuvudtaget existerar idag då ett flertal planerade operationer mot dig har blivit uppskjuten pga sjukdom.

Däremot vill jag deklarera att dina dagar är räknade och jag skulle bli extremt förvånad om du har mer än 1 by om 1 månad.

trevlig helg

/SG
    co på Widow Mcbain

Senior Member Vargmannens avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Synd bara att den berömda "SE muren" verkade stå så långt bak. :lol: Eftersom det tog 4 byar innan han stötte på motstånd.

Ajaj, SG förbered dig på att bli extremt förvånad. Jag vet hur det brukar gå när du lovar sånt.
    Fem dagar är fler än fyra veckor.
    Det svåraste är inte att ta första steget utan att övertyga sig själv om att steget är värt att ta.

Senior Member Toobes avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

vem vann kriget ?

Hejja
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Toobe
    vem vann kriget ?
    e undrar jag me ?

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Kriget rasar på ännu och om du frågar någon va sidorna kommer båda påstå att de vinner.

Det roliga är ju att vi i Inc anser att SE-sidan förtrycker de andra på travian genom att t.ex tvinga dem bli spioner mm.

Medan de ofta kallar Inc för "den onda sidan" eller "ondskans axelmakter" vilket jag tycker är löjligt roligt, speciellt med tanke på att Inc innehåller minst 2 större demokratiska allianser.
    Meep

Sidan 85 av 88 FörstaFörsta ... 35758384858687 ... sistasista

Regler för att posta