Sidan 218 av 218 FörstaFörsta ... 118168208216217218
Visar resultat 2 171 till 2 177 av 2177

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jag har inte en aning Visa inlägg
    Ja, då lider du nog av multipla personligheter. Visste att du inte kunde hitta på nån som spelade där. För det fanns ingen. Även crude vet detta, fast han ärorikt försöker försvara dig. Skiffo var precis som Cato ett konto som bara utnyttjades. Är det inte bara dags att erkänna att du är en multiaccountare?
    Men seriöst vad är det du inte fattar? Spelaren på det kontot är just Skiffo som jag kör nästan alla servrar tillsammans med. Dessutom är det en irl-polare, så är han påhittad är jag orolig vem fan jag är ute och super med på helgerna. Skiffo kör alltid deff så självklart utnyttjades kontot, när vi sedan valde att ställa unika dieten där måste t.o.m. du fatta att man parkerar där. Så snälla lägg av med dina fjanterier då du har så fruktansvärt fel.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Men seriöst vad är det du inte fattar? Spelaren på det kontot är just Skiffo som jag kör nästan alla servrar tillsammans med. Dessutom är det en irl-polare, så är han påhittad är jag orolig vem fan jag är ute och super med på helgerna. Skiffo kör alltid deff så självklart utnyttjades kontot, när vi sedan valde att ställa unika dieten där måste t.o.m. du fatta att man parkerar där. Så snälla lägg av med dina fjanterier då du har så fruktansvärt fel.

Men raymon, du menar alltså seriöst att Skiffo byggde deff som sen användes av andra Och att N fick parkera hos den Unika Dieten Usch vad ego....
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Nåja, nu har ju crude erkännt att både skiffo och cato skulle ha fallit i inaktivetsträsket utan aktiva sitters. Bespara oss dina lögner. Tur att det finns ärliga personer som crude.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Nåja, nu har ju crude erkännt att både skiffo och cato skulle ha fallit i inaktivetsträsket utan aktiva sitters. Bespara oss dina lögner. Tur att det finns ärliga personer som crude.
    Skulle tro att det innefattar en djäkla massa konton sista månaden, om man nu pratar om inaktivitetsträsket, är väl just därför sitterfunktionen finns, dvs så man kan hjälpas åt. Vad är du ute efter ?
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Men vad har Skiffos aktivitet med saken om att jag har multikonton att göra? Multikonton definieras väl då man loggar in med lösen på flera konton?

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det ryktas att folk som medvetet misstolkar vad man skriver irriterar mig. Men, jag blir nog mer irriterad på sarkastiska människor. Vi säger såhär istället. Bespara mig dina grundlösa avundsjuka kommentarer så ska kan du få en kaka till godnattvällingen

Puss och kram och sov gott.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Ja, då lider du nog av multipla personligheter. Visste att du inte kunde hitta på nån som spelade där. För det fanns ingen. Även crude vet detta, fast han ärorikt försöker försvara dig. Skiffo var precis som Cato ett konto som bara utnyttjades. Är det inte bara dags att erkänna att du är en multiaccountare?

Hallå där din mackapär!

Inte snacka skit om Cato, jag var sitter där hela rundan! Mathias lirade där men försvann så kontot blev inaktivt på slutet. Det är fortfarande inaktivt så ingen har multiaccat där din lurjus!

Cato byggde massa druttar liksom flera och dom deffade över hela vårt område. Sen brukade jag parkera in min off där med druttarna och feeda det från mig, detta för att jag är gammal nu och inte orkar nattvaka hela tiden

Så tjing på dig din dumstrut.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Sidan 218 av 218 FörstaFörsta ... 118168208216217218

Tags for this Thread

Regler för att posta