Sidan 216 av 218 FörstaFörsta ... 116166206214215216217218 sistasista
Visar resultat 2 151 till 2 160 av 2177

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Nu har vi multiaccountat också. Det här blir bara bättre och bättre
    Spioner då? Hade ni nån i N? Vi hade iaf inte nån i HBO, vi hade masta i början på serven som ni bjöd in i C+ men han hoppade ju rätt snabbt ur.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jag har inte en aning Visa inlägg
    Ryktas många multiaccountare på denna servern. Hitills Raymon, Crude, Billy Walsh, Omar Little.......nån mera? Kanske det är ett måste för att lyckas hyffsat? Fast Crude verkar ha jobbat för alliansens bästa och inte sitt kontos bästa som de andra, så det är lite mera ok.
    Så jag är en multiaccountare nu? Det kan du gärna få förklara utförligare.

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Det tror jag inte han kan eftersom det inte ligger något i det Raymon... Men å andra sidan är det här bara en ryktes tråd så man kan väl inte förvänta sig att allt är sant som står här heller.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Spioner då? Hade ni nån i N? Vi hade iaf inte nån i HBO, vi hade masta i början på serven som ni bjöd in i C+ men han hoppade ju rätt snabbt ur.
    Vad jag vet så har det funnits Akilles och Auxilia som inte ens hade som huvuduppgift att spionera, ingen av dom spelade i N. Spioneri är klart överskattat, dom allmänna MM/Igm som gemene spelare får säger egentligen inte så mkt.

Det var väl Pea på Rumtre som slängde ur sig att vi hade spioner i N. rättare sagt så sa hon att det inte är så svårt att deffa rätt när man har spioner i samband med väggningen hos Omar, eftersom alpha inte anföll nåt medans N gjorde det oavbrutet så tolkade jag det så iaf

Hur nu hon kan ha koll på om vi har spioner i N har jag ingen aning om
    Senast redigerad av Deodorant den 11-12-01 klockan 15:54
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Vad jag vet så har det funnits Akilles och Auxilia som inte ens hade som huvuduppgift att spionera, ingen av dom spelade i N. Spioneri är klart överskattat, dom allmänna MM/Igm som gemene spelare säger egentligen inte så mkt.
    I somras hade vi tillgång till mm/igm och attacklogg i N under nån månads tid. Kommer inte ihåg om vi hann utnyttja det. Vill minnas att "läckan" upptäcktes nån vecka innan vi gick mot raymons skor.
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Menar givetvis dåre.
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Ja, du vet en sån som har lösen till andra konton och kan göra som man vill med dom eftersom ingen annan spelar där. Skicka attacker, resurser och parkera på kontot. Tror du kan släppa skenheligheten. Ryktas att varken du eller Byggmark förnekade det.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Ja, du vet en sån som har lösen till andra konton och kan göra som man vill med dom eftersom ingen annan spelar där. Skicka attacker, resurser och parkera på kontot. Tror du kan släppa skenheligheten. Ryktas att varken du eller Byggmark förnekade det.
    Var ser du ens att raymon nämns ? Lösensnacket föddes när jag satt o pratade privat med Crude och vi pratade om hur allianser funkar lr nåt och jag säger att det är så skönt att spela med folk som man litar på till 100, man kan tom ge ut pw ( att ha i nödfall, tex strömavbrott el.dyl. ) utan att det missbrukas. Sen retas jag med Lillafix i nomineringstråden för jag tyckte att det var ett klumpigt inlägg som kan feltolkas.. Hur du kan få faktan att jag tex har pw till Omar och Bygg pw till mig till att bli multiaccount vet jag inte, uppenbarligen så har båda kontona spelats av fler än en fysisk person iaf.
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Jag har inte haft nån spion i N. Har haft en spion, det var Ohh do i X under nån veckas tid.

Jag förnekar. Jag har haft lösen till andra konton, men vi har spelare i vår chatt som inte var på något konto. Om något konto inte kunde nås så skickade vi in någon av dom som fick byta sitter. Har aldrig skött något konto mer än det jag haft som huvudsyssla, först Mostly Blind, och sen Omar Little. Mer än som sitter då. Och ett konto i OpK saknade spelare (läs; han loggade in var 20:e dag) och det var Mammdiin som sitterspelades tills det stoppades av reglerna, sen trillade han in igen osv. Så det är en ren lögn du försöker sprida.

Däremot har Auxilia spelats för att supporta Omar. Men det står kontot fritt att göra.
    Senast redigerad av byggmark den 11-12-01 klockan 16:14
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Så vilka konton är det jag har styrt som ingen annan lirat på då?

Sidan 216 av 218 FörstaFörsta ... 116166206214215216217218 sistasista

Tags for this Thread

Regler för att posta