Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 53

Ämne: Tacktråd !!

Standard

Jag tar o tackar mina co spelare på shalala nämligen: hahne, ab, katten de som körde hela rundan på kontot. Sedan watson som kom in sent på kontot även maddie som var med första månaden.

Får även ta o tacka mygs. Även de som deffa oss SG, PP.

Nicko får jag ta o slänga in ett tack till som vi bombat runt i NE under rundan

Finns väl ett gäng till o tacka t ex ledarna i mygs och spelarna på oblivious som gjorde så de blev lite fight denna runda.
    SEZ1 emilholm ACE/KING
    SEZ2 Emilh BT
    SEZ3 Furioso Gosu
    SEZ4 foxz/scrier D.O.W
    SEZ5 germany Nescio/Nomen
    SEZ6 Tarkan/BIOS JD
    SEZ7 Amaranth Ceres/Consus
    SEZ8 Taijitu Br!
    SEZ9 ?

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

tusen tack i första hand till min co Robink, en klippa att ha med sig!

tack också till de som stått ut med mig i PP det har varit roligt att ha er med! till nästa runda kommer inte PP att återuppstå, men vem vet hur det ser ut framåt i tiden...

The-unionen, tack för ett gott samarbete, och för både skratt och vånda i vu-chatten

sist men inte minst, tack till alla som spelar fair, ni hjälper till att behålla travian som en stjärna på spelhimlen. fusk leder endast till banning och egen förlust! vem vill vara med i ett team av fuskare?

väl mött på spelplanen i framtiden!

LadyM

Talking

NB: lang men nødvendig takk.

Takk til ledergruppen og hele eVil:
    Sabina
    Busan
    Danne
    Sid
    LSSL
    Barbossa

Takker alle spillere og ledere i The-Unionen: The PP, The Enix, The RoM, The LMS, The D, The End?
    Seieren er et faktum og Gratulerer igjen til WW holderene Sid og Izora på kaffe.

4-banden fra NOX sier:
    Dere er en super gjeng det er det ingen tvil om. Alle syke historer, latter, gråt, sene nattimer og tidlige morninger. off og deff aksjoner WW, ledere og hele eVil. Har vært en artig "Bumpy Ride"

Sid/kaffe
    fanget min "søker ally" annonse på forumet. Alle Timene på skype, msn og tfn som er så mange at de ikke kan telles. Du er blitt en super travian buddy.
    Vet ikke hvor mange raderinger du har fått meg fra, å gjennomføre, for å ikke snakke om alle klagene og alle positive happeningene som du måtte ha hørt på. sene netter har det blitt, men til slutt dro du og kontoet kaffe hjem seieren som WW vinner Sez9

Sab/TCO For at du tok meg inn i eVil. jeg har hatt full tillitt og respekt for deg. Vi har snakket og ledd mye i lag på chatten, det har blitt noen timer. Du har vært der som en flott leder for allien eVil. Styrt den på en aldelses utmerket måte. Du har vist tillit og ikke minst omsorg for de rundt deg.
    Må vel si at du er rene brevpostbudet etter alle de 100 vis av MM du har sendt ut i løpet av runden

Danne/Bounce En herlig leder med full putt på humør hele serveren. Aldri en dårlig dag tror jeg at du hadde, ikke som jeg la merke til iaf. som leder i deVil i en periode klarte du å hanskes med oss ustyrlige, men du holdt ut. Alle deffklager og mld om nå lager du deff IGM ellers raderer jeg og mine noxer følger med :rolleyes:
    alle mooningene og :O :O på chatten, det er bare danne

Joe/TCO Without u, the server and chat would have been booring.
    Every time i screamed for help u where there. Time atacc here and there, send catas 30 hours here and there, borrow me ur senatores here and there.. Kung Joe and Prinscess Zid AKKURAT JA

Sid og Sab See u soon
    Avsluttede
    Sez9-Zidney|eVil (VINST)
    Sez10-Zidney|eVil

Sez11-Sensation White @ DIC/Asylum
    Sez12-Qlimax @ NÖN
    Sez13-HardStyle DNA @ T.F(Oppløst)Gloria(blei Kickad rofl) Evil (Hadde inget val) Gnäll (For at vi bare gnällade) Och sist men ikke minst Den bäste av alle The Whos <3

http://travian-reports.net/se/report/187354ff4bd :rolleyes: Nollning av Avengers VU
    http://travian-reports.net/se/report/207930930b3 Bräckoffen

Active right now!

Junior Member BoBards avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Först skulle jag inte spela. Sedan skulle inte det startas något DGDF. Sen skulle vi inte vara inblandade i något....
    Först ett stort tack till alla gamla och nya i DGDF som hade stöd och förståelse när mitt IRL blev jobbigt i slutet av rundan. Hoppas jag får spela med er igen!!!
    Extrakram till Pixar som rusade in och stöttade och tog över.
    Speciellt tack till Cave som orkade nästan hela vägen trots allt IRL och till Mita du underbara poppare
    Alla i the WHO som man lärt känna.. Comanche (grabben ) Tootsie, Talisker Oblivius (Janne och Baard) Chang, StayUp, Sao, Robbie, Haldor m fl hoppas ingen känner sig bortglömd för det är ni inte
    Åttis i NR
    Trulsa <3

Och så Neo/Flawless <3, Batman, Angriff (Oldermaze m fl), ja alla ni i NG Stort tack Ni var vårt ledljus i skymningen <3

Salko för att du gav oss så glada skratt på Midgård
    Slutligen Kärlek för din obesvarade kärlek

Klart vi sez nästa runda
    "Allways look at the bright side of life"

Sez 3 - BoBard(DGDF)
    Sez 4 - Marshmallows(DGDF och DGDF reborn)
    Sez 5 - Patrask (DGDF)
    Sez 6 - Patrask (DGDF)
    Sez 7 - Patrask (Ceres)
    Sez 8 - Jack Daniels (DGDF)
    Sez 9 - Midgård (DGDF)
    Sez 10- Trulsas Patrask (DGDF)
    Sez 11 - Trulsas Patrask (YG, DEC)
    Sez 14 - Evil Jack ( TT )

S2 2012-2013 Jack Daniels (YGG)

Standard Tack

Tackar för en hyffsat rolig slö runda,
    särskilt tack till shalala som ja krigat en del med hela gänget där är bra lirare.....
    även tack till alla SG are som skänkt mig deff titt som tätt =)

och till mygs ledare Tack

Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Jaha då var de dags igen detta eviga tackande

Jag vill tacka Awa för att ni orkat med denna runda. Vi har haft en rolig tid tillsammans

Tack till:
    Kaj som har stöttat mig när de va som jobbigast, våra telefon samtal har varit underbara
    Western för din totala koll på vad som händer och sker
    Supercanon våran lilla husmus
    Balls of steel och alla andra i Awa

Tack till kärlek som spridit allt utom kärlek

Stort tack till Shakram och Splach vi hade en jätte rolig start, vårat chattande sena kvällar

sist tack till Grus som lämnade mig ensam med Vinkällaren de va inte kul men offen kom iaf iväg fast de blev lite desperata mål. Aldrig mer släggbygge för min del

Tack till er Alla som höll ut hela denna (finner inga ord) runda

/Anne

Senior Member mangevios avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Tack älskade granne för att du är och alltid varit såå korkad <3

'07 s2 UA|Wasa
    '08 s6 WW|mangevio VUbyggare
    '09 s7 TUBA|Cookie
    '09 org1 WW|Frasbulle
    '09 sez7 MUPP|Jan-Banan
    '10 s2 RiOT|Cyko
    '10 sez9 NG|Batman
    '10 sez10 V.V.|Panthera
    '10 comx Ruby_Red
    '11 ts5 NDB|mangevio
    '12 sez13 T.F|Speedo

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Smile Oblivious

Da vil vi tacke for oss etter vår gjestevisit på sez.

Vi registrerte oss på sez denna rundan for å sløspela genom sommaren . Det har for oss varit en rolig server med mye krigande og et spennande slutspel som vi ønsker å gratulere eVil med att de vant.

Tack till Talisker, StayUp och Chang som var med i ledningen av vår meta - ni gjorde ett suverent jobb och tilsammen klarte vi å danne serverens sterkeste Meta - WHO og å holde det suverent sterkaste VU (drygt 6 millioner deff). Takk til øvriga alliansledare i vår meta; The Cat, Skalman1, Comanche, Sir Fartalot, Haldor Dierfe, wind of trulsa, totsie, bobard, pixar & sao som alle har gjort en bra jobb med å holde alliansen sammen.

Så vil jeg tacke alle i vår Meta, WHO - og spesielt de som spilte i NE og var med oss hele rundan. Fra vår allians hadde vi Devils som offret trupper og mange timer med VU sitting for å ge oss en bra chans i EG. For vårt konto hadde vi BlackBird og Moon & Krille på moon som stilte opp med deff, men etterhvert også ble bra off-kontoer som slog bra fra seg.

Så vil jeg takke alle metaer som var med i slutspelet interessant med egna VU - ni får alle respekt for å gjøre seriøse forsøk på å vinne spelet og gjøre slutspelet interessant.

Jeg vil også takke våre motspillere gjennom runden for å he gett oss mye action - Selv hadde kontoet mest action mot Kali og GYMS i starten av rundan - senare SMYG og etterhvert også SG & MYGS. Stort tack til Shalala som gov oss en bra møjlighet att henta titanskor. Vi hadde tilsynelatende spelare med mindre erfarenhet og mindre onlinetid - men men en stor vilja og genom rundan har jeg sett spelare utveckla sine ferdigheter i Travian mye. Vi kom til tilslut gjenom krigingen uten å svekkes nevneverdig selv om enkelte kontoer gikk med.

Selv hadde kontoet mest action mot Kali og GYMS i starten av rundan - det ble en tuff kamp om dominans mot en som toppet alle lister og valgte legge sin hovedby i samma 7x7 som vi hadde vår hovedby.

Jeg vil også tacka MH for å ha gjort ett bra jobb med å få bort endel av de som begått regelbrott. Tack også till alle som tar avstand fra disse spillerne og som ikke har latt dem komme inn i sin allians.

Jeg vill også tacka alle som inte har anvendt spioner denna rundan - for egen del mener jeg spelet er roligare når man spelar på egen skicklighet enn når man skickar attacker baserat på information fra spioner och i mina øgon får spelare som inte anvender spioner en helt annen respekt enn de som spelar med.

Tilslut vil jeg takke alle jeg har haft kontakt med på chatten genom rundan for å ha gjort dette til en sosial og trevlig runda. I slutendan er det det sosiale som gjør travian roligt.

Det var vår første fulla runda på sez - det har varit roligt - selv om det ble en slørunda. Nå vender vi tilbake till nox der slaget om Skandinavia vil stå neste runde - Vi har fått store deler av den Danske eliten til å spille neste runde på nox, samt ett bra antal av bra spillere fra sez så vi har store håp om att det kommer bli ennu en bra runde.

Senior Member eVilSids avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Heart79 Visa inlägg
    NB: lang men nødvendig takk.

Sid/kaffe
    fanget min "søker ally" annonse på forumet. Alle Timene på skype, msn og tfn som er så mange at de ikke kan telles. Du er blitt en super travian buddy.
    Vet ikke hvor mange raderinger du har fått meg fra, å gjennomføre, for å ikke snakke om alle klagene og alle positive happeningene som du måtte ha hørt på. sene netter har det blitt, men til slutt dro du og kontoet kaffe hjem seieren som WW vinner Sez9

Sid og Sab See u soon
    Tack du Ja ongrar inte att jag bad Sab ta in dig Vi har haft mycke kul att snacka om!

See ya soon!
    Sez5: PekkaSteele - 11th Rule
    Sez6: PekkaSteele - Legion X
    Sez7: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez8: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez9: Kaffe - Diktaturen - The End? ["kaffe" får titeln "Vinnare av denna epok"!]
    Sez10: Studio54, eVil, Disney, NÖN
    Sez11: OpalSprings - Asylum

Standard Tack !!

Mitt stora tacktal till eVil

Först av allt – tack till de som ingått i ledningsgruppen
    Sid och Barbossa, som skapat eVil, och gav mig och Busan ansvar för att köra eVil denna runda. Ni båda har funnits med och varit ett verkligt stöd för oss.

Busan – det har varit kul att jobba ihop med dig som ledare, även om vi inte alltid tänkt exakt lika
    Danne – du är en bra ledare, lugn och sansad, ställer alltid upp och tar tag i saker och ting
    LSSL – under denna runda har jag lärt känna dig mer än tidigare – du pratar inte i onödan men när du säger något så är det ofta genomtänkt och klokt. Dessutom är du en suverän spelare
    Joooe – my co player – you are just the best friend and Warrior that I ever met! I love to play with you!

Tack till alla er spelare som gjort denna runda till vad den blev – som hjälpt oss mot vinsten, givetvis tillsammans med våra allierade. Ni har alla ställt upp till max när det har behövts, speciellt under End Game. Ni har visat eVil och oss ledare lojalitet, sådant betyder mycket för oss – det gör arbetet som ledare mindre tungt. Detta kallar jag sann eVil-anda!

Jag kan inte nämna er alla, men några måste jag helt enkelt ta med här.
    Sid - tack för att du introducerade mig i diplomatins snåriga djungel, jag har lärt mig mycket av dig
    Izora – kul att ha dig med oss, du gjorde ett hästjobb på VU!
    Killerzone som osjälviskt satsat på eVil, som ställt upp så fort det behövs
    Zidney som blivit en mycket kär vän under denna runda och som hela tiden ställt upp för alla i alliansen och som berikat vår allians med sina norska vänner.
    Prix, Koff, FreDDz, christian, Tribe, Unso, The Angry Ones och alla ni andra krigare som offrat sin off många många gånger för eVils bästa. Ni har gjort ett suveränt jobb!

Sist men inte minst – alla våra deffspelare som producerat mängder av deff – här nämner jag ingen vid namn, utan er hade vi inte klarat oss långt!

Vill även rikta ett stort tack till alla ledare och spelare i olika allianser vi haft kontakt med, många goda samtal blev det.

Hoppas vi ses nästa runda!

/sabina

Ps – ett sista tack kommer här :
    TACK till alla allianslösa spelare som valde att stödja vårt VU med deff och vete!

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta