Sidan 1 av 20 12311 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 192

Ämne: Amaris

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard Amaris

Hej alla!

Tror det är dags att jag skriver några rader om mig själv här.

Amaris är mitt nick, jag väljer dock att inte skriva ut mitt IRL namn, då jag personligen haft väldigt tråkiga erfarenheter av hot pga av min adminposition inom Travian.

Så vem är Amaris?
    Jag är 38 år, gift med Kardac och tillsammans har vi en son på 11 år.

Inbiten Travianfanatiker sedan 2006.

Innan jag började jobba med Travian (som är mitt heltidsjobb), har jag gjort en hel del annat.
    Jag är utbildad fritidspedagog och har jobbat inom skolans värld i 15 år (lärare, fritidspedagog, fritidsledare, förskollärare och personlig assistent ). Jag har jobbat inom kvinnohuset och jag har jobbat som vårdare inom kriminalvården.

När jag inte sitter vid datorn försöker jag att komma ihåg att livet består av annat än Travian.
    Vänner, resor och musik är viktiga saker i mitt liv.

Det var några korta rader om mig.

Jag skulle vilja be er att ni inte tar upp personliga case i den här tråden (banningar osv osv), det här är inte platsen för det.
    Men fråga gärna om det är ngt ni vill veta.

Ha det gott!
    //Amaris

Senior Member ReXxs avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Hur började du spela travian?
    SEZ 1: ReXx @ JW |
    SEZ 2: ReXx-Okking @ DX |
    SEZ 3: A deo victoria @ DOE, D.X |
    SEZ 4: EL&IS @ GF |
    SEZ 5: Red Dwarf @ DX |
    SEZ 6: Angels @ 1337 | Pensionerade mig efter 2-3 veckor..... (Trodde jag ja... )
    SEZ 7: Il Principe / Babben @ Mupp SW |
    SEZ 8: Sun Tzu

Senior Member henkeeXXs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

får du betlat för att du är admin?
    och isåfall på ett ungefär hur mycket?

hur kunde du bli admin?
    var du MH och steg i grader tills du blev admin eller?

spelar din son travian, och om han gör, blir han då särbehandlad
    spelar du på andra travianska sidor?