Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Tacktråd - S3

Standard

Vill tacka Jackie på pärlan, underbar person och riktigt duktig spelare. Vill även tacka alla i ANGEELS, underbart duktiga spelare och vi hade kunnat gå långt om inte vissa personer var för maktkåta och inte klarade av våran överlägsenhet :rolleyes: Finns många personer som bör tackas, ni vet vilka ni är. Tyvärr slutade rundan lite för tidigt för NIN's del men det var kul så länge det varade!
    Arkiv:
    s1 -07: Hjelm__/CoT
    s5 -09: Frukta/NN sedan Burnsak/NN
    s4 -09: Taengmo/HRA
    s3 -09/10: NIN/ANGEELS
    s1 -10: Paradise/KAOS Rekordsläggan

s2 -10: Taitas
    s1 -15: Slöspelar...

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av hjelm Visa inlägg
    Vill tacka Jackie på pärlan, underbar person och riktigt duktig spelare. Vill även tacka alla i ANGEELS, underbart duktiga spelare och vi hade kunnat gå långt om inte vissa personer var för maktkåta och inte klarade av våran överlägsenhet :rolleyes: Finns många personer som bör tackas, ni vet vilka ni är. Tyvärr slutade rundan lite för tidigt för NIN's del men det var kul så länge det varade!
    Enig om att Jackie var en driven spelare.

Och jag vill också tacka alla ANGEELS för att ni hjälpte till att sålla agnarna från vetet och se till att det blev lite drag i NV under midgame. Utan er hade Awesome's seger på endast 134 konton ej blivit så snygg som den blev. Utan ANGEELS hade min egen off och deffrank ej blivit vad den blev.
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member jaackies avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Tack!

Det finns väldigt många som jag skulle vilja tacka.. Jag tänker fokusera på att få med de ur ledningen, och de som verkligen har spelat stora roller för mig och för hela servern S3. Till er som ej är nämnda i min text, men som ändå vet att jag uppskattar och har uppskattat er. Tack!

Tack till:
    Co spelarna på Pärlan - Ni har varit hur bra och sköna som helst. Helt oumbärliga har ni varit. Nordahl / Högga drog ett riktigt stort lass i början, med farmningen. Lucas har varit outstanding på allt, bättre Co finns inte! Ragatan har passat vete.. jag vet inte hur många nätter. Även björn har gjort ett kanonjobb med allt sen du kom in på kontot! Det har varit grymt kul att spela med er, tack!

Arwen - För att du är en sådan kärleksfull person, alla i alliansen har älskat dig för den du är, och all glädje du har spridit. Kanske inte bäst på travian, men definitivt bäst på att bygga en lagkänsla som har varit den bästa lagkänsla jag nånsin känt i en allians.

Tutan/Visseltuta - Tack för alla samtal när allt körde ihop sig, du är en sann vän och en duktig spelare. Skulle du bara ha lite mer tid/lust att verkligen leda så skulle du med säkerhet göra det galant.

Lasse/Kabul Vet inte riktigt vad jag ska säga, en riktigt skön person att ha med i en ledning. Du är väldigt duktig på spelbiten och de bitar som intresserar dig som anfallsbiten. Där var du grym. Jag har trivts bra vid din sida de flesta stunder, men det har också varit riktigt tråkigt när du gjort utspel som.. ja, jag vet inte. Träna på att försöka vidga dina vyer och se saker ur olika perspektiv, försök hålla dig sansad hela tiden så att du inte riskerar saker i onödan. Jag är glad att ha fått spela med dig, ta vara på mina råd.

Daniel/DRDJ och Martin/Styrbjörn Det var hur grymt som helst när ni kom in i ledningen när alla var lite halvtrötta på det, och ni tog hur mycket ansvar som helst och agerade som att det var det enda ni hållt på med de sista 10 åren. Två stycken grymma spelare/ledare, som är rena drömmen för vilken allians som helst.

Majje/Sluggo (leif pagrotsky) Tack för alla diskussioner om allt mellan himmel och jord, även om vi inte stått varandra allt för nära alltid, så har allt snack oss emellan varit väldigt utvecklande för mig som person, som nu blivit ännu bättre på argumentering och på att se saker ur andras perspektiv.

Romozaz/Ojac En riktigt duktig diplomat, nog den bäste som fanns på server 3. Synd att du försvann från S3. Hoppas verkligen att jag får spela med dig igen!

Patrik/Strange/Bryggeriet Det finns så mycket att säga. Det går inte att sammanfatta i ord hur mycket du betydde för mig under s3. Du är en av de bästa, trevligaste travianspelarna jag någonsin har spelat med. Tack!

Alla spelare i Eviils/Angeels Tack för att jag har fått spela med er och leda er under större delen av den s3 som var. Ni har varit de bästa alliansmedlemmarna man kan ha. Alla har alltid ställt upp med allt. Två exempel på hur duktiga ni var: DrakDräparen.. hur kul som helst att råvarorna flög in där.. En sådan grej kan bara allianser av världsklass åstadkomma! Andra exemplet.. Groundbuilder vid artefakterna.. När artefakterna skulle tas och uppdelningen gjordes så delade jag ut tre stycken artefakter till groundbuilder, som inte var med i vår allians officiellt, och som väldigt få visste vem det var. När jag förklarade att det var en mycket duktig spelare, som är med oss, så blev det inget tjat ändå, även fast det var endel som inte fick en enda artefakt som de ville ha utdelad till sig. Snacka om att ni har varit duktiga, som alltid har litat på ledningen och gjort ert bästa för att alliansen skall vara så bra som möjligt. Det har varit en fröjd att ha spelat med er. Tack!
    Senast redigerad av jaackie den 10-09-18 klockan 03:38
    Arkiv:
    S1(5) Velites (OpK) Park/deffkonto
    Dk3(3): Taitas (Blood-S) http://travian-reports.net/dk/report/140233d8600
    S1(4): Paradise (Kaos) Släggrekord!
    S2(4): Topboys (SSB) Vinnare Offrank
    S2(3): Austin Powers (LCN/-ROS-) http://travian-reports.net/se/report/497148fe74c
    S5(2): Frukta (NN) Min första server (med hjelm)
    Sez(7): Nuls (FM) http://travian-reports.net/se/raport.php?id=23556275e7b
    S4(3): Taengmo (HRA) VU-konto
    Dk3(2): Nuklear (Pi) Offkonto
    S3(3): Pärlan (ANGEELS) Offkonto

Senior Member Arwens avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Love you to Jackie och tack för allt du lärt mig, och kommer lära mig..

Puss puss

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Tack själv jackie, var roligt att spela i ANGEELS. Synd att så många har slutat för jag skulle gärna spela med er igen. Men då hade det varit bäst om vi varit själva, inte någon vinge till en allians.

Arwen, du är en klippa, vet ej hur många gånger du har skrapat fram deff till oss på Masta när våra kompisar i Awesome och påk kom på besök! Du är en person man kan lita på till 100% när det gäller allt, blir kul att se om vi kan hitta på nå roligt nästa omgång, om de e lönt att köra där, verkar som många bra spelare slutar.

Grattis till segern Awesome och till en GRYMMT fin slägga byggmark.

Mvh Masta
    Pågående:
    sez14: ???

Arkivet:
    Server 1: Macen [Kaos]
    Server 5: Kanonen [NN]
    Server 3: Masta [ANGEELS]
    Server 2: Archi[GOS]
    Server 3: Burnicade [Veni]

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard Narwhals

Tjena,

vill bara passa på att tacka spelarna i Narwhals, riktigt sköna första 6 månader :P Resten av servern blev tyvärr rätt segdragen.

Väl mött och ses snart igen som vän el fiende :P

wlecome

Senior Member Arwens avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Masta, mfl.

Masta - Kan inget annat än säga Tack och Detsamma, när jag var nära att ge upp allt så var det Du som fanns där för mig och Du har visat mig stor respekt trots min ringa erfarenhet av Travian. Jag gjorde det för Dig som Du skulle göra för mig..

Sen kan väl ingen göra bort sig eller dumma sig som jag kan, var jag än hamnar, hahaha, men det bjuder jag på. My secrets are safe with you.. o vice versa..

Finns otroligt många jag skulle vilja tacka, både medspelare och motståndare i ett eller annat läge, men det skulle bli en hel uppsats. Ni vet vem Ni är..

Puss Puss !!

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av jaackie Visa inlägg
    .. det har också varit riktigt tråkigt när du gjort utspel som.. ja, jag vet inte. Träna på att försöka vidga dina vyer och se saker ur olika perspektiv, försök hålla dig sansad hela tiden så att du inte riskerar saker i onödan. Jag är glad att ha fått spela med dig, ta vara på mina råd.
    Tack, gubben! Men jag är nog en av de bästa på att se ur olika perspektiv redan. Hehe
    Du ska veta att allt jag gjort har haft ett klart och genomtänkt syfte. Även om det inte verkat så. ;-)

Men nu skiter vi i det här och gör nåt annat. Kom in i matchen här istället:

http://www.sdbluffen.se/?p=404#comments
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

PLANT mitt lilla favo objekt!

Patrik/Strange/Bryggeriet Det finns så mycket att säga. Det går inte att sammanfatta i ord hur mycket du betydde för mig under s3. Du är en av de bästa, trevligaste travianspelarna jag någonsin har spelat med. Tack!
    Strange är en av dom bästa, sant sant. Lirat med honom i ett antal allianser!
    // Tohatzu

Orkar inte skriva allianser och servrar jag har spelat på men det är en hel del. Har vart mest på s1,s3 och speeden men även spelat antingen en runda eller en kortare tid på s2,s4,s5,s6,s7.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta