Sidan 7 av 9 FörstaFörsta ... 56789 sistasista
Visar resultat 61 till 70 av 86

Ämne: Smyg!

Senior Member jollethemans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Aka grisen Visa inlägg
    men du ekologisk fil du är n00b och kommer altid vara (ta det inte personligt) (eller?)
    Haha <3

Senior Member OlderMazes avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Men pojkar och flickor, det jag kommer visa nu visar jag _inte_ för att bevisa att denna Filmjölk har rätt. Men efter att ha läst denna rapport får jag känslan av att folk inte kan tro på tanken att även SMYG kan misslyckas.

Därför länkar jag tre rapporter där SMYG! är drabbade av mig och en vän. Det är alltså inget "ihopplock" av alla rapporter där SMYG förlora som jag kunde hitta. Så jag antar att det finns fler rapporter av denna genre av andra. Både bättre och sämre.

Kanske sämre rapporter än vad Ekologisk Filmjölk har i kylskåpet (ha ha, vilken ordvits) vad vet jag. Så även jag hoppas på att få se dessa rapporter inom en snar framtid!

http://travian-reports.net/se/report/59601ed876d

http://travian-reports.net/se/report/59602f62f9d

http://travian-reports.net/se/report/59733bf2d35

NOTIS: Detta är bara ett axplock av mina rapporter vs. SMYG!

TILLÄGG: Antar nu att en SMYG! spelare (t.ex. FroliN <3) kommer dra upp det att SMYG nollade en av mina byar för några dagar sen, vilket stämmer. Antar ni var trötta på att jag scoutade er med mera. Så ja, jag blev av med min scoutby. Inte en direkt prioriterad by som tur är när man har fler än en Men OhhBaby, ni ska ha cred för en mycket fin och välplanerad attack! Hur visste ni att jag gick i högskolan just under den tiden?! Var dock mest rädd om HS så deffen var väl inte helt osannolikt placerad där

//Older
    Senast redigerad av OlderMaze den 10-09-03 klockan 21:23
    TEAM SKÄRPNING

Senior Member The Dons avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlderMaze Visa inlägg
    TILLÄGG: Antar nu att en SMYG! spelare (t.ex. FroliN <3) kommer dra upp det att SMYG nollade en av mina byar för några dagar sen, vilket stämmer. Antar ni var trötta på att jag scoutade er med mera. Så ja, jag blev av med min scoutby. Inte en direkt prioriterad by som tur är när man har fler än en Men OhhBaby, ni ska ha cred för en mycket fin och välplanerad attack! Hur visste ni att jag gick i högskolan just under den tiden?! Var dock mest rädd om HS så deffen var väl inte helt osannolikt placerad där

//Older
    Nu är inte en liten nollning av er scoutby något att dunka sig på bröstet om. Men du är välkommen att köra ditt konto mot mitt konto nu om du vill. Lite one on one skulle vara trevligt. Ska vi köra direkt?
    Former:
    Ts.19 Judge - DM
    Sez.10 176-671 - 176
    Sez.9 OhhBABY! - JoP
    Sez.8 Jan Cogo - BR!
    Sez.7 PinkPanther - Mupp
    Sez.6 Judge - Mupp
    Sez.5 DreamTeam - DX
    Sez.4 Principessa - Nexus
    Sez.3 GirlWonder - Vendetta
    Sez.2 JudgeDredd - Nexus

Senior Member FroliNs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Don Visa inlägg
    Nu är inte en liten nollning av er scoutby något att dunka sig på bröstet om. Men du är välkommen att köra ditt konto mot mitt konto nu om du vill. Lite one on one skulle vara trevligt. Ska vi köra direkt?
    <3 jud(g)e!

@OlderMaze:
    Har inget att göra med scoutbyn, det var totally judges förtjänst! De rapporter du visade är visserligen fina, men vad jag vet gjordes 2 av dom mot slashquit, som varenda jävel på servern vet är obemannat.
    Den andra (29k klubborna) var någon suicideattack från herman?
    SEZ 2: CanCeL - [BB]
    SEZ 3: flayan - !|Crowd VINST
    SEZ 4: Grande Formica - Nexus/AntiCimexVINSTLVL 100
    SEZ 5: Pingu Pingvin - JOP
    SEZ 7: SKÄRPNING! - Rädda.. VINST
    SEZ 8: TÜRKSTARS_88
    SEZ 9: OhhBABY! - JOP
    SEZ 10: Satan Rock Fest - SKÄRP ER!
    com6: ALV&FRO Inc - Wild*R
    SEZ 11: GG LättGIBBAT! - AF
    com3(v. 2.5): Elvis Presley - DAS
    SEZ 14: Feed Me
    SEZ 15: Villemannen - ~OSF~ #FIKA

Ner med lergroparna.

Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag tackar aldrig nej till en fair fight så att säga Men jag skulle tvivla till tusen på att det inte skulle bli en sådan. Jag, eller ska jag säga mitt konto, har inte tillgång till en hel deffallians(-er?) utöver min egna allians att backa upp våran rygg till skillnad från er. Så jag tvivlar på att kampen skulle särskilt jämn

Men ska inte orda i ursäkter. Enda anledningen till att jag skrev mitt inlägg var att visa lite rapporter som alla bad om i denna tråd. Att få bort denna "synen" att SMYG inte tar några hårdare smällar. Jag bad inte om en inbjudan till en 1v1 fight.

Men det är klart, du vill bara banka dig på bröstet lite, låta macho och framföra en inbjudan till en 1on1 fight väldigt självsäkert. Check! Vad nu?

Citat Ursprungligen postat av FroliN Visa inlägg
    <3 jud(g)e!

@OlderMaze:
    Har inget att göra med scoutbyn, det var totally judges förtjänst! De rapporter du visade är visserligen fina, men vad jag vet gjordes 2 av dom mot slashquit, som varenda jävel på servern vet är obemannat.
    Oklart vems klubborna var faktiskt. Minnet hos mig är en färskvara Jag hade inget information om Slashquit, men obemannat har jag svårt att tro då han anföll mig och andra. De visade flera indikatorer på aktivitet under den tidsrymden attackerna for fram och tillbaka Bland annat farmning. Så de kunde inte vara så obemannade, eller hur?
    Senast redigerad av OlderMaze den 10-09-04 klockan 01:13
    TEAM SKÄRPNING

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

<3 jud(g)e!

@OlderMaze:
    kommer lilla jag igen. Jag tycker att Oldermaze attacker var fina och dom bevisar det jag har sagt.
    Men så kommer du med bort förklaringar som att Slashquit kontot är obemannat vilket bevisar det jag har sagt, eller? Och Sen att Herman (om det är han som har attackerat) offrat 29k klubbor bara för att. Kanske bara jag som tycker att det är lite oerfaret att bara skicka iväg 29k klubbor till döden utan att göra någon skada vad jag vet.

Har jag fel?

Sen det roliga tycker jag är att Frolin, The Don och octa, (typ dom ända som kritiserat mig) Spelar på Ohh Baby-kontot, SMYG!) som försöker få SMYG att se bra ut.

Senior Member The Dons avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlderMaze Visa inlägg
    Jag tackar aldrig nej till en fair fight så att säga Men jag skulle tvivla till tusen på att det inte skulle bli en sådan. Jag, eller ska jag säga mitt konto, har inte tillgång till en hel deffallians(-er?) utöver min egna allians att backa upp våran rygg till skillnad från er. Så jag tvivlar på att kampen skulle särskilt jämn

Men ska inte orda i ursäkter. Enda anledningen till att jag skrev mitt inlägg var att visa lite rapporter som alla bad om i denna tråd. Att få bort denna "synen" att SMYG inte tar några hårdare smällar. Jag bad inte om en inbjudan till en 1v1 fight.

Men det är klart, du vill bara banka dig på bröstet lite, låta macho och framföra en inbjudan till en 1on1 fight väldigt självsäkert. Check! Vad nu?
    Nu är inte jag den som skriker efter deff till min ally och framförallt har jag inte en deffally bakom mig?!?
    När jag kör så är det fair and square men vill du blanda in dina allierade är det ok för mig. Ju mer desto bättre.

Citat Ursprungligen postat av Ekologisk Fil Visa inlägg
    kommer lilla jag igen. Jag tycker att Oldermaze attacker var fina och dom bevisar det jag har sagt.
    Men så kommer du med bort förklaringar som att Slashquit kontot är obemannat vilket bevisar det jag har sagt, eller? Och Sen att Herman (om det är han som har attackerat) offrat 29k klubbor bara för att. Kanske bara jag som tycker att det är lite oerfaret att bara skicka iväg 29k klubbor till döden utan att göra någon skada vad jag vet.

Har jag fel?

Sen det roliga tycker jag är att Frolin, The Don och octa, (typ dom ända som kritiserat mig) Spelar på Ohh Baby-kontot, SMYG!) som försöker få SMYG att se bra ut.
    Japp, klart det är roligt. och klart man måste kämpa för att folk inte ska tro att smyg suger, för det gör dom ju egentligen
    Former:
    Ts.19 Judge - DM
    Sez.10 176-671 - 176
    Sez.9 OhhBABY! - JoP
    Sez.8 Jan Cogo - BR!
    Sez.7 PinkPanther - Mupp
    Sez.6 Judge - Mupp
    Sez.5 DreamTeam - DX
    Sez.4 Principessa - Nexus
    Sez.3 GirlWonder - Vendetta
    Sez.2 JudgeDredd - Nexus

Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Nu är inte jag den som skriker efter deff till min ally och framförallt har jag inte en deffally bakom mig?!?
    När jag kör så är det fair and square men vill du blanda in dina allierade är det ok för mig. Ju mer desto bättre.
    Nej, vi alla vet ju att SMYG! står utan några deffallianser bakom sig!
    TEAM SKÄRPNING

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ekologisk Fil Visa inlägg
    Skiter la heligt i smyg.. Tycker bara att det ordas mycket helt utan understöd för vad som det pratas om..
    För övrigt en jäkla knepig mening iom alla parenteser som inte hör hemma där..
    However. Det roliga är väl ändå att Ekologisk Fil och Oldermaze(typ de ända som kritiserar SMYG!) båda spelar i NG och försöker få SMYG att se dåliga ut?
    Senast redigerad av Octavianus den 10-09-04 klockan 02:11
    Vänligen
    Octavianus

Banned
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

<3 jud(g)e!

@OlderMaze:

Det var en kontring på Slashquit som fångade lite klubbor så obemannat var det inte, Hermans grymt uppgraderade klubbor tjänade som försvep i ett misslyckat försök att sno en artefakt och väggade på den skitdeffen som fanns i byn vanligtvis

OT så finns det både bra och dåliga spelare lite överallt en slöserver som denna, gäller säkert även SMYG så ni pojkar kanske kan lägga ner k*kmätartävlingen ?

Sidan 7 av 9 FörstaFörsta ... 56789 sistasista

Regler för att posta