Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Från Barbados stränder

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

:rolleyes: ja du EQT. De är nog inte så himla svårt att få de att brinna hos mig då man går på byar som har under 100 i pop, baby-byar.

Men bortsett från alla lustigheter så kvarstår faktum att i mitten av april skulle ni ta bort oss från kartan för att stärka moralen hos era spelare.

Och vi är kvar, vad ni än tycker om oss.

VAd gäller medlemmarna i Barbados så finns dom kvar trots locktoner, trots röda svärd från T-allianserna och trots mig. Så något måste vi nog ha i Barbados som ni kanske inte riktigt förstått

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av eqt Visa inlägg
    ge oss en vägbeskrivning och en inbjudan, gratis sprit tack:rolleyes:
    så kommer vi och hälsar på, efter vi har rensat ut lite ohyra från våra vinodlingar.: )
    KAOS, första huset till vänster, går inte att missa. Varmt välkommen
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Junior Member eqts avatar
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Korkeken Visa inlägg
    :rolleyes: ja du EQT. De är nog inte så himla svårt att få de att brinna hos mig då man går på byar som har under 100 i pop, baby-byar.

Men bortsett från alla lustigheter så kvarstår faktum att i mitten av april skulle ni ta bort oss från kartan för att stärka moralen hos era spelare.

Och vi är kvar, vad ni än tycker om oss.

VAd gäller medlemmarna i Barbados så finns dom kvar trots locktoner, trots röda svärd från T-allianserna och trots mig. Så något måste vi nog ha i Barbados som ni kanske inte riktigt förstått
    inte lätt när man är gammal och glömmer hur saker startade, var det inte komhem som startade krig mot matrix en gång i tiden eller hur var det nu ?

och är det något fel att ta små byar, är det krig så är det, då spelar det inte någon roll om byn är stor eller liten, under hundra i pop blev de ju efter katasen var där, inte innan, men det kanske du med glömde bort.
    Senast redigerad av eqt den 10-08-25 klockan 22:14

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Det är inget fel alls på mitt minne. KomHem startade inte krig mot någon alls. Vi blev attackerade. Och de har fortsatt sen dess

Och nej du, de är baby-byar de handlar om som aldrig varit större. Nygrundade byar som fått ta emot massa attacker och därför aldrig fått chans att växa.

Jag vet nog vad som händer hos mig och i mina byar

Junior Member eqts avatar
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Korkeken Visa inlägg
    Det är inget fel alls på mitt minne. KomHem startade inte krig mot någon alls. Vi blev attackerade. Och de har fortsatt sen dess

Och nej du, de är baby-byar de handlar om som aldrig varit större. Nygrundade byar som fått ta emot massa attacker och därför aldrig fått chans att växa.

Jag vet nog vad som händer hos mig och i mina byar
    101
    och 95

nästan rätt där
    eller

desto mer man skjuter på dem desto mindre blir dem, rätt logiskt.

ja ni var så oskyldiga och kommer alltid att vara, och vi attackerar utan anledning, vi är så onda så.
    men jag tror fortfarande att travian är ett strategiskt kringspel, inte ett fredsbevarande simcity spel, men jag kanske har fel, vad tror ni KAOS ni har väll aldrig attackerat någon eller ?

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag skulle attackera min mamma om hon inte lagade så god mat... därför lät jag Mooler attackera henne åt mig.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member Jeragîs avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Jag skulle attackera min mamma om hon inte lagade så god mat... därför lät jag Mooler attackera henne åt mig.
    Din fuling, inte skicka Mooler på självmordsuppdrag
    Back On Track!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta