Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: server 5 omstart?

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard server 5 omstart?

Tjena! jag undrar när server 5 startar om? eller när nästa slowserver startar om?
    Tack på förhand =)

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Server 5-7 är lagda i malpåse pga för dåligt spelarunderlag. S3 lär bli nästa som startar om när deras EG är över. Om nån månad kanske?

A newspaper about Travian since 2009

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard Nystart slowserver!

Jag hade väldigt gärna sett en nystart inom det snaraste av en svensk slowserver, vill gärna spela på de svenska servrarna men känns inte lönt att hoppa in mitt i en omgång som jag tidigare gjort.

Blir väl tvungen att gå till någon annan om inte någon svensk server startas snart....

//Vanilla

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vanilla Visa inlägg
    Jag hade väldigt gärna sett en nystart inom det snaraste av en svensk slowserver, vill gärna spela på de svenska servrarna men känns inte lönt att hoppa in mitt i en omgång som jag tidigare gjort.

Blir väl tvungen att gå till någon annan om inte någon svensk server startas snart....

//Vanilla
    S2 är bara drygt en månad gammal.

A newspaper about Travian since 2009

Banned
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vanilla Visa inlägg

//Vanilla
    Citat Ursprungligen postat av Amaris Visa inlägg
    Observera att frid inte kommer att införas på servrar där det skulle ha utslagsgivande verkan på ett slutspel, eller på server 1 som kommer att startas upp i mellandagarna. (Datum om detta kommer.)
    Källa

Regler för att posta