Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Förklaring

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard Förklaring

Hej,

Som säkert många har sett så ligger 1 trä ute mot 2 lera på marknaden. Detta är något som har blivit EFTER att byn har blivit bombad dvs saknar marknadsplats därav har de blivit lite konstigt. När jag går in på marknadsplatsen så står det "Köpmän -32/7"

Ville bara informera Er om detta så slipper vi fler igm till konton och folk som tror att vi är skojar eller missat 000...

Capisce?

// Tohatzu
    Senast redigerad av Tohatzu den 10-07-26 klockan 20:38
    // Tohatzu

Orkar inte skriva allianser och servrar jag har spelat på men det är en hel del. Har vart mest på s1,s3 och speeden men även spelat antingen en runda eller en kortare tid på s2,s4,s5,s6,s7.

Senior Member felleklonkans avatar
    Reg.datum
    Dec 2009
    Senast redigerad av Amaris den 10-07-26 klockan 22:37 Anledning: Om man har en bugg på en svensk server mailar man den svenska adminen, på admin@travian.se INTE com.
    Executioner of GoD!

Se3: Sage

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Mm, fixa de.
    Senast redigerad av Tohatzu den 10-07-26 klockan 23:14
    // Tohatzu

Orkar inte skriva allianser och servrar jag har spelat på men det är en hel del. Har vart mest på s1,s3 och speeden men även spelat antingen en runda eller en kortare tid på s2,s4,s5,s6,s7.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Som tidigare nämnt i tråden, Kontakta admin@travian.se för att få hjälp med problemet.

Vill dessutom ge tummen upp för bra idé att posta här då säkerligen många undrar men inte frågar också

Regler för att posta