Sidan 1 av 4 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 37

Ämne: Tacktråd S2

Senior Member milunas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Tacktråd S2

Nomineringar i all ära men det finns även en massa spelare man vill tacka mer på det personliga planet - både vänner och fiender. Här samlar vi dessa TACK!

Standard Lackeringen och The Knight

Även om servern inte är slut riktigt än, men det står ju ganska klart att vi i -RR- kommer ta hem det här, så vill jag passa på att tacka mina två sitters som har varit så sjukt bra på att ställa upp. Utan er, Lackeringen och The Knight, så skulle jag aldrig fixat att ta mej i genom hela server. Tusen tack!!!

Sen kan jag ju passa på att tacka hela -RR- när jag ändå är i farten. Vilken liga ni är och vilken topp ledning vi har haft förmånen att ha.

Hoppas vi ses på en annan server i framtiden.....

//magog
    s2-1 UA magog
    s6 KGB magog
    s2-2 ROS magog
    s2-3 Avoriaz magog
    s2- igen...ÄÄ/DÄ magog

Standard

Jag , Ironfist(lånar bara faglins forum konto nu), vill tacka alla som stödde faglinkontot. Det var VU def i offbyn under långa perioder! Ni var många som hjälpte till från alla möjliga håll och kanter. Utan er skulle vi inte kunnat röra om i grytan , så som vi nu gjorde.

~900 k def poäng för ett kontot som ej är VU relaterat! Helt otroligt.

Jag vill även tacka alla i faglin chatten, ni vet vilka ni är

Sedan får man inte glömma fienden, utan er hade det inte blivit lika roligt. Jag fick kriga på rejält på faglin kontot ända tills jag inte hade tid för 24 7 spelande längre.

Vill även tacka Gudrian@2hot, hoppas jag gjorde lite nytta på slutet trots låg aktivitet.
    Senast redigerad av allvetandes den 10-07-05 klockan 21:07

Standard

Jag vill tacka alla spelare på denna server, som bidragit till spänning med sömnlösa nätter, till följd att man ibland sover så gott på dagen att man glömmer flytta sin off undan attacker.

Men alldeles speciellt vill jag tacka mina VU-sitters Proler, King Kong och Znoken. Tack vare dom och alla dom som supportat med vete har vi lyckats hålla svälten borta nästan helt. (Har aldrig varit med om det tidigare.)

Jag vill även tacka Polaris och GeDelius. Utan dessa två herrar hade knappast PDA överlevt. Polaris har varit en klippa med sina humoristiska MM. Och inte att förglömma min "adoptivson" Rolf, som lagt ner kropp o själ i PDA|A samt Embla som tyglat sina tjurar.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Även om jag inte lirade hela denna runda så vill jag ändå tacka några personer:

Backsmoker - Sjukt vilken lirare du är. Har varit riktigt roligt & lärorikt att lira med dej, även om det inte räckte ända fram för oss. Men vi hade i alla fall roligt under den tid vi bemästrade Gaber & Olof den Helige. Hoppas att vi försöker oss på samma sak när/om du nu återvänder till Travians värld återigen, för visst f-n ska vi klara det ;-)

TjabZ & Robin - Utan ert slit så skulle vi nog ha lagt ner mycket tidigare. Ert slit med er "Unikavetedietby" (usch, långt ord) var gudomligt. All heder till er för ert slit! (+ ett stort tack såklart).

Guderian - Vi snackade en hel del med varandra under en period, och det var trevliga samtal vi hade! Så stort tack till dej för rundan!

Vill även tacka: Emp.Rabbit, Enbusken, Gabe_The_Mas, Byggmark, Ironfist & Faglin.

//Aikarn
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Aikarn Visa inlägg
    Även om jag inte lirade hela denna runda så vill jag ändå tacka några personer:

Backsmoker - Sjukt vilken lirare du är. Har varit riktigt roligt & lärorikt att lira med dej, även om det inte räckte ända fram för oss. Men vi hade i alla fall roligt under den tid vi bemästrade Gaber & Olof den Helige. Hoppas att vi försöker oss på samma sak när/om du nu återvänder till Travians värld återigen, för visst f-n ska vi klara det ;-)

TjabZ & Robin - Utan ert slit så skulle vi nog ha lagt ner mycket tidigare. Ert slit med er "Unikavetedietby" (usch, långt ord) var gudomligt. All heder till er för ert slit! (+ ett stort tack såklart).

Guderian - Vi snackade en hel del med varandra under en period, och det var trevliga samtal vi hade! Så stort tack till dej för rundan!

Vill även tacka: Emp.Rabbit, Enbusken, Gabe_The_Mas, Byggmark, Ironfist & Faglin.

//Aikarn

Tack Själv Aikarn :P

vi ses

Thumbs up Tack

RR m.fl

Tellus den mest ojäviga spelaren på hela forumet.

Ford-Perfect Rättvisans man/kvinna på hela forumet.

Ragnar Mycket bra föredagshållare tillika ord-domptör av rang, där ligger jag i lä, tackar för din bekantskap.

De ämliga för att de är just så ämliga som de ska vara

Byggmark som är en fena på latinska uttryck

Challe min lilla puddning

Barli som gillar mathumor

U m.fl

Känner dem inte så väl, mer än några enstaka som utmärkt sig här i MITT FORUM

Men alla verkar vettiga och några ovettiga på sitt sätt, att nämna någon speciell är svårt.

Rosornas Kung
    Sist men inte minst MIG SJÄLV Rabindranath
    Tänk att jag lyckades få ihop er tillslut allt ris blev till ros igen, såg hopplöst ut till en början ungefär som en groda utan ben.

//Rr

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Hur ska man kunna tacka alla som betytt så mycket för mig under servern utan att glömma någon?

Jag får börja med Filosoferna som med sin tidning öppnade möjligheten för mig att hålla på med travian utan att spela. Tack, tack så väldigt mycket (inlove)

Jag valde att öppna min redaktion i nordväst. Dåvarande ICE, ni ska veta att jag mycket uppskattade ert vänliga sätt att ta emot mig, alla fredagskvällar i er chatt och alla härliga personligheter som fanns där. Pussar till er alla!

Och B, där jag fann utlopp för min bitterhet. Jag behövde er! Tack för att ni fanns!

Och BOO, och LCN och NsG och AA och Små Blå och Kamikaze och Eden, jag skulle kunna räkna upp de flesta allianser här för ett mycket vänligt bemötande av en nyfiken journalist. Kramar tiil er alla!

Ris&Ros för att ni tog in mig när jag blev @Gifti, sorry att jag hade svårt att passa in.

Gifti för att han/de alltid ställde upp på mina knäppa idéer.Tommy för att han tog hand om mig. Swanti som fick mig att le när jag behövde det som mest.

TT, du var himlans kul du även om vi alltid blev osams.

koffe alias Siempre, SamirHamzic, Majestic, Ragatan, Prick, Mofaza, King Kong, Flat, Dwimmarna, Bowen och Diktor, dansken och alla andra som hjälpte till att göra #Lekstugan.

Gustav för att du fick styr på min chatt (inlove).

Jag hoppas åtminstone en del av er hade lika roligt som jag

Byggmark, Majestic och Maximus för alla intressanta diskussioner om taktik och strategi. I Byggmarks fall alltid åtföljda av "och det här vill jag inte se i FN" *fnissa*.

Ztorm och Znoken för att ni orkade lyssna.

Knappen, det var så roligt att träffa dig igen!

Archi/Klocka. Tack för all uppställning med mina klättrarguld!!!

Barbaren - med ett hjärta av guld.

Hengest, väl medveten om värdet av PR

LUGNA - för att du aldrig var rädd att skälla ut mig

polaris - många roliga minnen även om du nu ignorerar mig.

Rolf, för trevliga pratstunder.

Shmrg - för att du bjöd på dig själv.

Tompa - för allt ditt synnerligen irriterande alltid undanglidande snack.

Vurpan - alltid en hjälpande grannhand när det behövdes.

Jag kan fortsätta den här listan hur långt som helst, jag avslutar den med ett speciellt tack till Knatte som hjälpte mig med mina klättrarguld de sista veckorna.

Till sist vill jag tacka alla spelare på servern som genom att dela med sig med information gjorde det möjligt för mig att göra Filosofiska Nyheter och tack för att jag fick immunitet som journalist så att min Lekstuga fick vara ifred.

Jag beklagar att jag spräckte min neutralitet genom Gifti, men som sagt, han fick mig att le igen och personligen lärde jag mig mer om servern och artefakter under den tiden än vad jag kunnat lära mig annars. En nyttig om än dyrköpt erfarenhet.

Tack, tack, tack allihopa för att jag har fått haft server2 som min sandlåda *hjärta*
    Senast redigerad av Safiren den 10-07-05 klockan 23:30

A newspaper about Travian since 2009

Senior Member Eldons avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Skulle vilja tacka Polaris för allt du har lärt mig under serverns gång som offensiv german för första gången. Tycker att mitt konto, Jonathan blev rätt bra för att vara första gången som german och UTAN co spelare!!! Allt tack vare den underbare Polaris i PDA A

Tack för en härlig runda alla i PDA och tillhörande allianser

Over And Out// Eldon// Jonathan
    Är lite av en bilnörd så om ni undrar något om bilar så kan ni skicka ett PM så kan jag säkert svara på det.

I will always love you Volvo Volvo <3 Volvo

VOLVO4LIFE

Har klarat av att sluta spela travian nu =)
    Men finns kvar på forumet =)

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Jag vill tacka Polaris för att du finns. Du är en jättetrevlig person och jag har haft många roliga prat med dig.

Jag började spela för att min pappa gick bort för ett år sedan, o ville ha något att sysselsätta mig med. Sedan har min mamma blivit svårt sjuk o jag har tagit hand om henne. Det blir inte alltid bra spel när man vakar o spelar travian med ett mobilt abonnemang utanför ett sjukhus mm.

Jag lyckönskar Ros till segen. Ni gjorde några fina saker (släggor mm) Bra gjort.

Undantag egotrippade spelare som Guderian o Byggmark.

Samt de perversa bukakefrälsta Pungen, Lackeringen o Tellus.
    Ni 5 spelare har förstört mycket av det roliga för mig att spela Travian.
    Att stötta på er 5 idioter är det tråkigaste med Travian.
    Ni förstår väl inte bättre förmodar jag.

Sidan 1 av 4 123 ... sistasista

Regler för att posta