Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 37

Ämne: Tacktråd S2

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rattle_snake Visa inlägg
    Undantag egotrippade spelare som Guderian o Byggmark.

Samt de perversa bukakefrälsta Pungen, Lackeringen o Tellus.
    Ni 5 spelare har förstört mycket av det roliga för mig att spela Travian.
    Att stötta på er 5 idioter är det tråkigaste med Travian.
    Ni förstår väl inte bättre förmodar jag.
    Alltså jag förstår verkligen inte hur man kan sitta och kalla folk för idioter till höger och vänster. Desutom har jag aldrig någonsin varit minsta otrevlig mot dig. Bara för att min hjälte hette Bukkakekungen så har du fått för dej att jag är en idiot och så har du skickat flertalet direkt otrevliga och aggresiva IGM. Jag skulle skarpt rekomendera dig att sluta spela onlinespel då du verkar helt novis på det här med nettikett.

Så till dej kan jag väl slutligen säga: Up Yours!

Och till alla andra som krigat på min sida. tack för en grym runda. Frågan är om maken till allians kommer att bildas. RR hade i stort sätt allt. Tack.

Och tack för fin runda till några i U: wille, MOLNET, Tazrazor och kanske någon till...
    Senast redigerad av lackeringen den 10-07-06 klockan 15:22
    /
    Nuvarande:
    S2: Lackeringen (Ros)
    Avslutade:
    S4 (slut hösten 2009) Palle
    S6 (slut sommarn 2008) Lackeringen (KGB-N)
    S2 (slut sommarn 2007) Lackeringen först för att sen ta över Duvan1 (IAE)

Standard tack o hej!

Vill bara tacka Neo @ Bomek och Polly @ Lugna som har varit mina ständiga sitters sedan jag tog över Orcus kontot och hjälpt mig vid utlandsresor, helger på landstället, trötta vardagar samt när jag legat på sjukan mm mm

TACK som fanken, ni är i mina ögon de bästa co´s man kan ha! Detta gäller samtliga servrar jag lirat med er!

Puss och haj säger jag till detta lir för ett bra tag framöver, orkar inte, vill inte, har inte tid . . . men jag blir själv förvånad om ja inte finns på ett konto senare i höst vinter och petar lite. . .

Må väl alla Travianiter, hoppas ni alla får en bra sommar och glöm inte att ta hand om era nära och kära!
    Evuuul@Orcus
    samt även Dracula när servern fortfarande var ung

TUBA FTW ! ! !

Standard WotA i mitt hjärta...

Så var min första server över!

Det har varit en lärorik tid som nu är förbi.
    Jag kom in i alliansen WotA som en novis, jag kunde verkligen inget. Men jag satsar alltid 210 % Jag har läst Faq mer än en gång, men framför allt har jag lyssnat på de som sig bör. Så idag är jag inte en helt oäven spelare Tack för det N & B

I WotA lärde jag mig vad solidaritet och lojalitet på Travian är… I mina svåra stunder stöttade ni upp, ni kom med deff, vete och råvaror till mig, TACK. När min Huvudby raserades så var ni där och boostade och då fick jag även hjälp av er underbara från AA och AA.B, ni vet vilka ni är!!!

Jag vill Tacka ALLA i WotA, A.A. och AA.B för denna tid, men några vill jag tacka lite extra:

Nilles & Bonadea
    Tack för att ni finns, för era tips, råd och idéer. För ert engagemang i WotA för den tid ni lagt ner, för all råddad deff och boost ni fixat. Tack för era offensiva räder som glatt, tack för era uppmuntrande ord och Tack för att ni trodde på Mig…

Knappen
    Tack för ”vår” synkade humor som ständigt balanserade på gränsen Den glade mig i de mörkaste stunderna och jag uppskattar ditt stöd och närvaro otroligt mkt…. Tack för att jag fick använda min piska när frustrationen blev för stor… Klatch!!! Kanske ska tacka Concuer där också

Knegoff
    Min kära vän, vad ska man säga Tack! För våra samtal, gnabb, kramar & Pussar på Skype… Och tack för att du inte gav upp…

Chrisse Sprakelspene
    Du är min hjälte, min räddare i nöden, när allt blev för mkt å tårarna rann så fanns du där och tröstade, lät mig sova och tog tyngden från mina axlar… det betydde massor!!!
    En stor kram till dig.

Gingis Khaan
    Min nattkamrat i Mongoliet… Du är en av dem som varit mest trogen och mest pålitlig här på min tid på nilles VU (när du inte får strömavbrott eller Internetet leker taikon )
    Haha… Det har varit ett nöje att få lära dig ☺ Tack för språklektionerna, jag kommer alltid bära med mig vissa fraser som Za za, bajertää, tever, sen tappa jag ju min lapp
    Ha det så himla bra å skaffa FaceBook så jag kan adda dig

Cardahell
    Min kära Katta, vi lärde känna varandra sent, men så kul vi haft. Vi har skrattat, gråtit och skrikit av frustration ihop. Men framför allt bildade vi duon ”Spöhäxorna” Tillsammans har vi tuktat våra boy´s i chatterna så de haft svårt att sitta på flera dagar *asgarv*

Maniacs
    Tack till min fiende, som tidigt lät mig smaka på sina katas, men WTF jag gillar starka killar Tack för att du nu undervisat mig i vilka misstag jag gjorde som nybörjare. Ska tänka på det nästa gång

Några jag önskar jag aldrig hört talas om är Lotta/Boddan/palle och deff/reben/risingr vissa lever för att söndra

Å Grattis till er som lyckades ta er lerhög till lvl 100, Bra jobbat !!!

Så mina vänner ha en bra sommar!
    I mina ögon är vi ändå vinnare :rolleyes:
    WotA äger!!!

Engång varg alltid varg Aaaaaaoooow

KRAMIZAR Shyana
    Senast redigerad av Shyana den 10-07-06 klockan 22:44

Junior Member Niklass avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Tack till alla er som spelat med oss i Wota A.A. A.A.B och på senare tid även SOV alliansen som har hjälpt oss mycket under EG.

Tack till alla som spelat på s2 för utan er hade inte servern varit så bra som den var.

Även tack till safiren som har följt servern och skrivet FN och hjälpt många spelare att följa med vad som händer på servern även om hon inte fick någon info av oss på senare tiden

Några personliga tack från mig till.
    Bonadea för ditt engagemang, utan dig hade wota inte funnits.
    Likalot & den fete för ni alltid ställt upp.
    Lo_stefan för din tid i ledningen i början av rundan.
    Lathund som hjälpte oss en hel del i ledningen och gav kontot till alliansen när han slutade.
    Gingis khaan För alla anfall vi gjort ihopa, aldrig backat.
    cinrod för tryckt ut "hemlig"deff.
    Galeleio min natt sitter tills du försvann spårlöst.
    Shyana för du är en trogen varg och har hjälpt mig massa som Co under EG.
    Platon för din kämparglöd.
    Knappen för alla trevliga samtal på skype.
    Knegoff för all hjälp i ledningen.
    Castor för din lojalitet.
    Troy/povelix för din hjälpsamhet.

Alla som suttit på VU ni har gjort ett strålande jobb.

Ett stort grattis till RR.

Ha det bäst alla så möts vi på annan server kanske..

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Tack alla duktiga fiender och tack alla medspelare, det är ni alla som gör spelet till vad det ska vara!
    Tack till lilltomtar, punktgöbbar, miniostar, apor, ormar...och alla andra som förgyllt min tid i chattar och via igm. Det har varit många roliga stunder under alla dessa månader.

Sist men definitivt inte minst; tack till andra halvan av travians snyggaste konto - du är grym från topp till tå! Det har varit fullständigt galet att spela med dig. Tack!

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Thumbs up Och en massa rosor är ni värda och inget ris! :)

Tack tjabZ och byggis för alla goda råd och ett underbart bemötande i början.

Tack Bea och Guderian för alla goda råd i mitten av spelet.

Tack ledningen för ZE som gav mig mycket som helt novis.

Tack jonte67 för att du gjorde uppehåll i dina anfall, när det strulade mer än vanligt privat.

Tack RR och medallierade för att jag fick vara med om en seger på mitt första Travianäventyr.

Tack till en massa andra för de trevliga IGM jag har fått.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Jag vet att detta är en tack tråd, men jag måste få reda på en sak..
    Läser att LCN är den mest överskattade om och om igen..

Vilka är det då som har gjort felbedömningen. Jag försökte ha dialog med flera men NI trodde mig aldrig.

skulle vilja säga att alla som överskattade LCN har blivit manipulerade lurade eller förda bakom ljuset.

Hade ni Lyssnat på LCN under dialoger utan att döma själva så kanske det inte hade blivit någon överskattning..

hade varit kul med en 4 block server vilket LCN jobbade för..

men men

Jag är fri från travian.

L_G signing off.

Senior Member rorros avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Klev av servern efter 8 månader mitt i tentaperioder, men har följt servern lite halvt som halvt ändå

Tack:

Ostis
    fLatline
    Blå & Jord
    Roffe
    Pol
    och resten av PDA. Det var mycket trevligt tills det begav sig

även ett tack till

Mr.K - morgonpasset
    Ros - kulturpoängen
    Knasen - alltiallo

Gratulationer till RR och i synnerhet LUGNA och Rhesus som är gamla s5 bekantingar..

- Roshken
    s2

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

Första servern över och det är främst en person som ska ha tack för det.

Tack till 13 som lärt mig det mesta Hoppas på att vi kommer spela fler servrar ihop. Främst ska han ha tack att hans grymma diplomati,

Ada har de varit roligt att vara sitter åt så nära de utsparkade och ja fick lite fria händer Blockade blåbär all night long
    Samt ska hon ha tack för 20kvete/h i 1 månad.. Kommer alltid ställa upp om hon behöver hjälp.

Tack till johan.113 för att det regnade så ofta samt hans grymma anfall.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag vill tacka...

Miluna - främst och mest. "Inlurad" på servern av mig - och slutar med att ta större ansvar och göra mer nytta än någon annan. Finns kanske två, tre spelare som gör det här spelet så fantastiskt för mig. Du är en av dom!

Pax - kunnig och driftig. Sjukt kul att coa, trots att jag gnällde ibland. Att hela tiden se möjligheter måste du vara bäst på. Tur man lyckades bromsa idén med tre vu-svep, men såhär med facit i hand tror jag vi hade kunnat farma in ett till. Även om jag inte hade pallat . Tack för en grym server!

Tjabz - herregud. När vi skickade sista svepet så loggade jag in var fjärde timme ungefär, minst. Problemet var att du loggade in varje timme och jag hade inte något alls att göra :P. Fantastisk co-spelare, med kunskap de flesta kan drömma om. Dessutom en förbannat rolig prick!

Guderian - tog tag i saker när vi andra latade oss. Lyckades ensam sköta 2hot på ett helt fantastiskt sätt och är enligt ryktet serverns överlägset bästa sitter.

Leo - alltid där. Tror helt ärligt du är den bästa lagspelaren jag varit med om. Du tar inte mkt plats men gör alltid ditt jobb och lite till sådär i det dolda. Permdeff. Hur många kommer ihåg att skicka vete till den utan påminnelser? I RR var det en. Tack för att du räddade oss från att bli sönderbombade en gång i kvarten

Det finns egentligen så många jag vill tacka, att jag hade fått skriva här tills jag storknade. Men gör en liten lista iaf till några av dom som förtjänar ett särskilt tack. De jag glömmer får gärna sura lite på skype .

Tite, Butte, Polaris, Sprakel-Carl, Henrikofsweden, Nuklear, Cichlidae, Safiren, Swantinho, Pyntan, Robin, Grafikern, Kinge, Sianna-teamet, Dwimmfruqs, Neo, Polly, s.h.m-arna, Jonas (för svårstavat kontonamn), Manly, Michael, Fras, Jackie, Lugna, Baalzamon, Lackeringen, Dale, Schmure, Lenjo, kirill, cbclash, dörren, Torgrim, Trin, Osi, Von_Fersen, Stinky, axe_captain, Haggan och några till jag glömt här, pinsamt nog. Grannen Rafu1 var sjukt rolig. Hengest tror kanske vissa jag ska skriva om, men han är nästan lika mkt glassare som mig själv så vet inte riktigt där :P

Tack för en förbannat grym server iaf!
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta